Ogłoszenie z dnia 2008-06-16
Warszawa: ZAKUP I DYSTRYBUCJĘ 1000 SZT. PIŁEK DO MINI PIŁKI NOŻNEJ DLA DZIECI I MŁODZIEŻY
Numer ogłoszenia: 129994 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Związek Piłki Nożnej, ul. Miodowa 1, 00-080 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5512300, 6210703, fax 0-22 5512240.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Polski Związek Piłki Nożnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DYSTRYBUCJĘ 1000 SZT. PIŁEK DO MINI PIŁKI NOŻNEJ DLA DZIECI I MŁODZIEŻY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa wraz z transportem do magazynu PZPN, w Piasecznie (05-500), ul. Kruczkowskiego 13 - 1000 szt. piłek do mini piłki nożnej, przeznaczonych do rozgrywek w mini piłkę nożną dla dzieci i młodzieży. 1.1.Parametry piłek: - rozmiar - 4 - obwód - 63,5 - 66 cm (kształt kulisty) - ciężar - 350 - 390 g 1.2.Piłki muszą posiadać minimum 4 warstwy poliestrowe z warstwą zewnętrzną poliuretanu, szyte ręcznie nićmi polipropylenowymi, splotami impregnowanymi. 1.3.Piłki muszą być przystosowane do rozgrywek na obiektach o różnym podłożu: trawa, asfalt, piasek, podłoga drewniana, wykładziny sztuczne. 1.4.Piłki muszą być o podwyższonej jakości, odporne na złe warunki atmosferyczne i zapewniające dłuższy okres użytkowania - minimum 2 lata. 1.5.Piłki muszą mieć stabilny, kulisty kształt oraz nie nasiąkać wodą. 1.5.Na każdej piłce Wykonawca zobowiązany jest umieścić nalepkę, napis sfinansowano ze środków MSiT 1.6.W cenie piłki Wykonawca powinien przewidzieć cenę dostarczenia piłek do magazynu PZPN w Piasecznie (05-500), ul. Kruczkowskiego 13 do dnia 10 lipca 2008 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie pobierał wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający poniższe warunki: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna dostawy piłek o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł każda, jako odpowiadająca wartością i swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Dostawy te powinny być potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane należycie. 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.5.zaoferują piłki do gry w mini piłkę nożną, które posiadają certyfikat CE lub deklarację zgodności stwierdzającą, że są one produktem bezpiecznym, 1.6.złożą do oferty wzór napompowanych piłek odpowiadających wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt III Opis przedmiotu zamówienia. 2.Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawca jest obowiązany złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty i próbki wymienione w pkt. IX. pkt. 1-3 . 3.Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia. 4. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1.Żaden z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Każdy z tych wykonawców złoży wszystkie dokumenty dla potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu z postępowania, wymienione w pkt. IX pkt 1. SIWZ. Jeżeli choć jeden z tych wykonawców podlega wykluczeniu, to każdy z pozostałych wykonawców również zostaje wykluczony, a ich ofertę wspólną uznaje się za odrzuconą. 4.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. W imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnik może złożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4.3.Postanowienia SIWZ dotyczące wykonawcy, stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca złoży pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, podpisane przez osobę/y/ upoważnione do reprezentowania wykonawcy (oryginał). Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży nw. dokumenty: 1.dla potwierdzenia warunków określonych w Rozdziale VIII, ppkt 1.1. oraz 1.4. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.dla potwierdzenia warunku określonego w Rozdziale VIII, ppkt 1.2.,: -wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu podany jest w załączniku nr 3 do SIWZ. 3.dla potwierdzenia spełniania warunku określonego w Rozdziale VIII, ppkt 1.5: -zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - tj. certyfikat CE lub deklarację zgodności stwierdzającej, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymogami w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204 poz. 2087 z późn. zm.) oraz dokument potwierdzający zgodność piłek z wymogami bezpieczeństwa i higieny użytkowania zgodnie z ustawą o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z dnia 31 grudnia 2003 r. Nr 229 poz. 2275 z poźn. zm.) 4.dla potwierdzenia spełniania warunku określonego w Rozdziale VIII, ppkt 1.6 Zamawiający żąda złożenia do oferty: -próbek - 2 szt oferowanych piłek napompowanych i zapakowanych i oznaczonych w taki sposób jak złożona oferta, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, zamiast dokumentów, o których mowa: 1/ w pkt. 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa wyżej pod literą a) i c) mają być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa pod literą b), ma być wystawiony nie wcześniej niż 3miesięce przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w 1/ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena techniczna - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: -478 Warszawa, ul. Al. Ujazdowskie 22 lok 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 15:00, miejsce: -478 Warszawa, ul. Al. Ujazdowskie 22 lok 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku Skarbu Państwa przy ul. Osiedle bl. 3 w Leźnicy Wielkiej
- zakup i sukcesywna dostawa meblii wyposażnia
- KZP/18/2024 Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia oraz prowadzenie dozoru za pomocą technicznych środków ochrony
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i reprezentacyjnych na potrzeby Ministerstwa Sprawiedliwości
- Sukcesywne wykonywanie w okresie 24 miesięcy przeglądów i serwisu aparatury medycznej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pierwszego wyposażenia do budynku hotelowo - socjalnego MOSiR - I etap
- Zakup sprzętu sportowego dla szkół powiatowych w ramach zadania "Zakup wirtualnej strzelnicy sport. dla LO im. J. Iwaszkiewicza w Brzezinach wraz z zakupem sprzętu sportowego dla szkół powiatowych"
- DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO
- DOSTAWA, WYPOSAŻENIE I MONTAŻ SPRZĘTU DO SIŁOWNI MODUŁOWEJ
- "Innowacyjne metody nauczania dla rozwoju kompetencji kluczowych u uczniów i nauczycieli " na zakup wyp. w pomoce dydaktyczne sal lekcyjnych dla szkół podst. m.: Chodel, Granice i Ratoszyn Drugi
- Modernizacja boiska do piłki nożnej w Korzennej poprzez montaż trybun.
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.