eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieruszówModernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębówMirków, gm. Wieruszów i Walichnowy gm. Sokolniki , pow. wieruszowski, woj. łódzkie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-26

Wieruszów: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębów: Mirków, gm. Wieruszów i Walichnowy gm. Sokolniki , pow. wieruszowski, woj. łódzkie.
Numer ogłoszenia: 130026 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wieruszowski , Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, tel. 62 78 13 370, 62 78 13 386, faks 62 78 31 963.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wieruszowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębów: Mirków, gm. Wieruszów i Walichnowy gm. Sokolniki , pow. wieruszowski, woj. łódzkie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębów: Mirków i Walichnowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na następujące części zamówienia: Część nr 1: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębu Mirków. Liczba obrębów ewidencyjnych: 1, Liczba działek ewidencyjnych: 2075. Pole powierzchni obrębu: 1037 ha. Szacunkowa liczba budynków: 600. Szacunkowa liczba nieruchomości lokalowych: 10. Część nr 2 : Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębu Walichnowy. Liczba obrębów ewidencyjnych: 1. Liczba działek ewidencyjnych: 1156.Pole powierzchni obrębu: 1075. Szacunkowa liczba budynków: 900. Szacunkowa liczba nieruchomości lokalowych: 0. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzona będzie zgodnie z zasadmi określonymi w art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tj. Dz. U. z 2010r., Nr 193, poz. 1287) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. Nr 38, poz. 454) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części nr 1 i części nr 2 zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część nr 1 : 1.000,00 zł Część nr 2: 1.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia zawodowe w zakresie, o którym mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tj. Dz. U. z 2010r., Nr 193, poz. 1287 ze zm.). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie: 1) Oświadczenia ( z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ potwierdzającego dysponowanie co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia zawodwe w zakresie, o którym mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17.05.1989r. ( tj. Dz. U. z 2010r., Nr 193 ,poz. 1287 ze zm.) wraz z oświadczeniem, że osoba która będzie uczestniczyła w wykonaniu zamówienia posiada wyzej wymienione uprawnienia geodezyjne.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków min. jednego obrębu o wartości brutto co najmniej 40.000,00 zł . Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie: 1) Oświadczenia ( z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p) sporządzonego według wzoru stanowiacego załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ zawierającego potwierdzenie wykonania w okresie otatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jednego zamówienia na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków min. jednego obrębu o wartości brutto co najmniej 40.000,00 zł z podaniem wartości usługi jej przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniana tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia ( z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniana tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia ( z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniana tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia ( z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Dowód wpłaty wadium, 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu stwierdzającego status prawny oferenta tj. z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być wystawione na reprezentanta wykonawcy i podpisane przez osoby do tego upełnomocnione. 3)Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 10 SIWZ w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4)Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany warunków umowy oraz warunki zmian opisane zostały w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http: // bip.powiat-wieruszowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wieruszowie, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wieruszowie, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, biuro podawcze, pok. 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębu Mirków, gm. Wieruszów, pow. wieruszowski, woj. łódzkie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: modernizację ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębu Mirków. Liczba obrębów ewidencyjnych: 1. Liczba działek ewidencyjnych: 2075. Pole powierzchni obrębu: 1037 ha. Szacunkowa liczba budynków: 600. Szacunkowa liczba nieruchomości lokalowych: 10. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków zostanie przeprowadzona zgodnie z zasadami określonymi w art. 24 a ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tj. Dz. U. z 2010r., Nr 193, poz. 1287 ze zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. Nr 38, poz. 454). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla obrębu Walichnowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: modernizację ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Walichnowy. Liczba obrębów ewidencyjnych: 1. Liczba działek ewidencyjnych 1156. Pole powierzchni obrębu: 1075 ha. Szacunkowa liczba budynków: 900. Szacunkowa liczba nieruchomości lokalowych: 0. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków zostanie przeprowadzona zgodnie z zasadmi określonymi w art. 24 a ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tj. Dz. U. z 2010r., Nr 193 poz. 1287 ze zm.) i rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. Nr 38, poz. 454)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.