eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiUsługa hotelarsko - restauracyjna w zakresie zapewnienia noclegów, wyżywienia, udostępnienia dwóch sal konferencyjnych na potrzeby przeprowadzenia szkolenia dla sędziów z okręgu Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim, oraz sędziów z okręgu Sądu Okręgowego w Sieradzu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-24

Piotrków Trybunalski: Usługa hotelarsko - restauracyjna w zakresie zapewnienia noclegów, wyżywienia, udostępnienia dwóch sal konferencyjnych na potrzeby przeprowadzenia szkolenia dla sędziów z okręgu Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim, oraz sędziów z okręgu Sądu Okręgowego w Sieradzu.
Numer ogłoszenia: 130064 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93684 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy, ul. Słowackiego 5, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6494101 do 03, faks 044 6478919.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa hotelarsko - restauracyjna w zakresie zapewnienia noclegów, wyżywienia, udostępnienia dwóch sal konferencyjnych na potrzeby przeprowadzenia szkolenia dla sędziów z okręgu Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim, oraz sędziów z okręgu Sądu Okręgowego w Sieradzu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie kompleksowej obsługi hotelarsko - gastronomicznej w hotelu minimum trzygwiazdkowym w zakresie; - zapewnienia noclegów, - wyżywienia, -udostępnienia dwóch sal konferencyjnych na potrzeby przeprowadzenia szkolenia dla sędziów z okręgu Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim, oraz sędziów z okręgu Sądu Okręgowego w Sieradzu. 1) Zamawiający wymaga przeprowadzenia usługi w jednym z hoteli położnych w granicach administracyjnych miasta Toruń. Zamawiający wymaga aby hotel w dniach 25.04.2012 r. do dnia 27.04.2012 r. był tylko do dyspozycji uczestników szkolenia tj. sędziów z okręgu Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim, oraz sędziów z okręgu Sądu Okręgowego w Sieradzu, a tym samym był zamknięty dla gości nie będących uczestnikami szkolenia. 2) Liczba uczestników: 170 osób. 3) Zakwaterowania 170 osób w pokojach o następującej strukturze: - 12 pokoi 1 osobowych, - 67 pokoi 2 osobowych, - 8 pokoi 3 osobowych Wszystkie pokoje z pełnym węzłem sanitarnym i TV. Zamawiający dopuszcza również możliwość zakwaterowania 170 osób w pokojach o następującej strukturze: -12 pokoi 1 osobowych, - 79 pokoi 2 osobowych, Wszystkie pokoje z pełnym węzłem sanitarnym i TV. 4) Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem umowy zawiadomić pisemnie Zamawiającego w jakich pokojach zostaną zakwaterowani uczestnicy szkolenia. 5) Dwie sale konferencyjne w miejscu zakwaterowania: - jedna na 170 osób, - druga na 90 osób, w dniu 25 kwietnia 2012 r. w godzinach 13:00-18:30 dla 170 osób wyposażonej w miejsca do siedzenia, projektor, komputer, mikrofon, tablice z pisakami, w dniu 26 kwietnia 2012 r. w godzinach 9:00-18:00 dla 170 osób wyposażonej w miejsca do siedzenia, projektor, komputer, mikrofon, tablice z pisakami, w dniu 26 kwietnia 2012 r. w godzinach 9:00- 18:00 dla 90 osób wyposażonej w miejsca do siedzenia, projektor, komputer, mikrofon, tablice z pisakami, w dniu 27 kwietnia 2012 r. w godzinach 9:00-12:00 dla 170 osób wyposażonej w miejsca do siedzenia, projektor, komputer, mikrofon, tablice z pisakami, w dniu 27 kwietnia 2012 r. w godzinach 9:00-12:00 dla 90 osób wyposażonej w miejsca do siedzenia, projektor, komputer, mikrofon, tablice z pisakami, 6) Wyżywienie: I dnia: obiad stół szwedzki (z zapewnieniem miejsc siedzących przy stolikach): - zupy ( dwa rodzaje), - danie mięsne, - danie rybne - deser ( dwa rodzaje) - napoje (soki, woda mineralna , kawa herbata) serwis konferencyjno- kawowy w formie stołu szwedzkiego przy salach wykładowych dostępny przez cały czas trwania wykładu: ciasto ( dwa rodzaje), ciastka, kawa, herbata, woda mineralna, soki, kolacja: stół szwedzki (z zapewnieniem miejsc siedzących przy stolikach): - danie gorące, - zimna płyta, - ciasto ( dwa rodzaje) - kawa, herbata, soki, woda mineralna II dnia: śniadanie: stół szwedzki (z zapewnieniem miejsc siedzących przy stolikach): zimna płyta, dania ciepłe (trzy rodzaje) kawa, herbata, woda mineralna, soki, obiad stół szwedzki (z zapewnieniem miejsc siedzących przy stolikach): - zupy ( dwa rodzaje), - danie mięsne, - danie rybne - deser ( dwa rodzaje) - napoje (soki, woda mineralna , kawa herbata) serwis konferencyjno- kawowy w formie stołu szwedzkiego przy salach wykładowych dostępny przez cały czas trwania wykładu: ciasto ( dwa rodzaje), ciastka, kawa, herbata, woda mineralna, soki, uroczysta kolacja: tradycyjnie z miejscami przy stole: jeden ciepły posiłek, przystawki ciepłe i zimne, ciasto ( dwa rodzaje), soki, woda mineralna, kawa, herbata III dnia: śniadanie: stół szwedzki (z zapewnieniem miejsc siedzących przy stolikach): zimna płyta, dania ciepłe (trzy rodzaje) kawa, herbata, woda mineralna, soki, obiad stół szwedzki (z zapewnieniem miejsc siedzących przy stolikach): - zupy ( dwa rodzaje), - danie mięsne, - danie rybne - deser ( dwa rodzaje) - napoje (soki, woda mineralna , kawa herbata) 7) Przyjazd uczestników szkolenia własnym środkiem transportu w dniu 25.04.2012 r. na godz. 12:30-13:00 i wyjazd dnia 27.04.2012 r. o godz. 14:00. 8) Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem umowy uzgodnić z Zamawiającym menu. 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulowania 20 zarezerwowanych miejsc na najpóźniej 2 dni przed terminem przyjazdu a Wykonawca w takim przypadku nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń. 10) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatne miejsca parkingowe dla 3 autokarów. 11) Zarówno sale konferencyjne jak i miejsce noclegu muszą znajdować się w jednym hotelu. Kod CPV: 55120000-7 Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji. 55300000-3 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków. 2. Zamawiający prosi aby Wykonawca zapewnił w trakcie szkolenia w czasie wolnym możliwość skorzystania z dodatkowych atrakcji np. kort tenisowy. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych. 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 9. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 10.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 10.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 10.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 10.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 10.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Filmar Filipiak i Marchlewski Sp. j., Ul. Grudziądzka 45, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82926,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101813,00

  • Oferta z najniższą ceną: 101813,00 / Oferta z najwyższą ceną: 113900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.