Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-30
Wrocław: Zakup wraz z dostawą na bazę materiałowo-sprzętową na terenie Gminy Oława, materiałów do zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu wrocławskiego, oławskiego i średzkiego, z podziałem na zadania
CPV
14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
14.41.00.00 - Sól kamienna
Numer ogłoszenia: 13006 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu , ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 39 17 103, 39 17 104, faks 071 3917105.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą na bazę materiałowo-sprzętową na terenie Gminy Oława, materiałów do zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu wrocławskiego, oławskiego i średzkiego, z podziałem na zadania CPV 14.21.00.00-6, 14.41.00.00-8.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą na bazę materiałowo-sprzętową na terenie Gminy Oława, materiałów do zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu wrocławskiego, oławskiego i średzkiego, z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - zakup wraz z dostawą soli drogowej z antyzbrylaczem - 100 Mg Zadanie nr 2 - zakup wraz z dostawą kruszywa naturalnego - 1000 Mg Zadanie nr1 Dostarczona sól powinna spełniać wymogi do wykonania zarówno solanki, jak i mieszanki piaskowo - solnej. Na prośbę Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć aktualną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz Atest Państwowego Zakładu Higieny, potwierdzającego możliwość wykorzystania soli do zimowego utrzymania dróg. Zadanie nr 2 Kruszywo naturalne powinno być dostarczone w stanie suchym. Kruszywo nie powinno zawierać składników spoistych Wskazania dla składu uziarnienia: - zawartość ziaren mniejszych niż 0,075 mm, nie więcej niż 3% - zawartość nadziarna powyżej 2 mm, nie więcej niż 15% - zawartość zanieczyszczeń obcych, nie więcej niż 0,1% Ilości przyjęte do przetargu są szacunkowe i uzależnione od warunków pogodowych. Dostawy planuje się w terminie od dnia podpisania umowy do 15 kwietnia 2009r. transportem Wykonawcy, sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. Materiał musi odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach ( Dz. U. Nr 230 z 2005r. Poz.1960). Wykonawca zobowiązany jest, na wezwanie Zamawiającego, do dostarczenia na wskazaną bazę określonej ilości materiału (soli bądź piasku), w terminie 3 dni od daty złożenia dyspozycji / dyspozycja może być złożona telefonicznie lub pisemnie. Rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktur częściowych z załączonymi dokumentami wydania materiału potwierdzonymi przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Lokalizacja: województwo dolnośląskie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 14.41.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych) Zadanie nr 2 - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz: a) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia określonego w Opisie Przedmiotu Zamówienia; lub b) przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: Dotyczy zadania nr 1 1.5. wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zadanie w zakresie dostawy soli drogowej, o wartości min. 20 000,00 złotych brutto każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostawy; 1.6. wykonali w/w dostawy należycie, Dotyczy zadania nr 2 1.5. wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zadanie w zakresie dostawy kruszywa naturalnego, o wartości min. 40 000,00 złotych brutto każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostawy; 1.6. wykonali w/w dostawy należycie, a także: 1.7. zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w §1 ust. 1 pkt. 2, 3 ust. 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r., poz. 605 z późn. zm.). - oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. 2. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w §1 ust. 1 pkt. 2, 3 ust. 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r., poz. 605 z późn. zm.) oraz oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsdik.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Materiały przetargowe (SIWZ) są udostępnione na stronie internetowej www.dsdik.wroc.pl lub można je nabyć w cenie 0,50 PLN w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 217 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu, ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław w Kancelarii (parter budynku).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - zakup wraz z dostawą soli drogowej z antyzbrylaczem - 100 Mg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr1 Dostarczona sól powinna spełniać wymogi do wykonania zarówno solanki, jak i mieszanki piaskowo - solnej. Na prośbę Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć aktualną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz Atest Państwowego Zakładu Higieny, potwierdzającego możliwość wykorzystania soli do zimowego utrzymania dróg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.41.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - zakup wraz z dostawą kruszywa naturalnego - 1000 Mg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Kruszywo naturalne powinno być dostarczone w stanie suchym. Kruszywo nie powinno zawierać składników spoistych Wskazania dla składu uziarnienia: - zawartość ziaren mniejszych niż 0,075 mm, nie więcej niż 3% - zawartość nadziarna powyżej 2 mm, nie więcej niż 15% - zawartość zanieczyszczeń obcych, nie więcej niż 0,1%.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie miasta Grudziądz, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ
- Dostawa kruszywa dla Nadleśnictwa Dobrzejewice w 2024 r.
- Dostawa piasku.
- Dostawa kruszywa, żwiru i piasku
- "Sukcesywna dostawa kruszywa kamiennego o frakcji 4-31,5 mm"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.