eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cekcynmodernizacja drogi transportu rolniczego Cekcyn- Kruszka od km 0+850 do km 1+950 (II etap)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-16

Cekcyn: modernizacja drogi transportu rolniczego Cekcyn- Kruszka od km 0+850 do km 1+950 (II etap)
Numer ogłoszenia: 130094 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cekcyn, ul. Szkolna 2, 89-511 Cekcyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3347550, 3347564, fax 052 3364087.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cekcyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja drogi transportu rolniczego Cekcyn- Kruszka od km 0+850 do km 1+950 (II etap).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja obejmuje: - wytyczenie projektowanego pasa, osi drogi i zjazdów z zachowaniem projektowanych szerokości jezdni i poboczy, - karczowanie pni drzew i krzaków, - wykonanie mechaniczne koryta drogi i zjazdów na całej szerokości na średnią głębokość do 10 cm, - profilowanie i zagęszczenie koryta pod warstwy konstrukcyjne, - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z tłucznia betonowego grubości 17,0 cm, - wykonanie nawierzchni żwirowej grubości 3,0 cm, - wyprofilowanie i zagęszczenie poboczy z gruntu uzyskanego z koryta drogi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem. Ocena spełniania warunku - dostarczenie dokumentu opisanego w pkt 6 ppkt.2 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Spełnienie warunku - wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie przez Wykonawcę lub Wykonawcę wiodącego i wskazanych przez niego podwykonawców robót, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca musi się wykazać realizacją minimum jednego zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia oraz wartości nie mniejszej niż cena wskazana w ofercie. 3.Posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia. 4.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. 6. Ustanowią, w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Spełnienie warunku - umocowanie to powinno wynikać z treści umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie lub z odrębnego dokumentu przedłożonego oddzielnie wraz z ofertą. 7. Wykonają przedmiot zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy do 30.09.2008 r. Spełnienie warunku - oświadczenie o wykonaniu zamówienia w podanym wyżej terminie. 8. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia. 9. Złożą komplet wymaganych dokumentów wymienionych w pkt 6.2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) - Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. - W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 4.Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków - (Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). 5.Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - (Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ). 6.W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy przedstawią dowód ustanowienia pełnomocnika z określonym zakresem pełnomocnictwa, zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Wykaz wykonanych, przez wykonawcę lub wykonawcę wiodącego i wskazanych przez niego podwykonawców robót z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających (Załącznik nr 5 do SIWZ) 7.1. Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje Zamawiających). 8.Oświadczenie o: 1.nie zaleganiu z opłacaniem podatków na rzecz Urzędu Gminy, 2.posiadaniu sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, 3.dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4.związaniu przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, 5.zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty, 6.przyjęciu następujących warunków płatności - do 14.10.2008 r., 7.zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy (zał. nr 8 do SIWZ), 8.terminie wykonania zamówienia, Powyższe oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 9.Wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z wyszczególnieniem zakresu i wartości robót, jaki Wykonawca będzie realizował z ich pomocą (zał. nr 7 do SIWZ) oraz załączeniem: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej posiadane uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności w zakresie robót wykonywanych przez podwykonawcę, 2)oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) - załącznik nr 2 do SIWZ, 3)oświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków - (Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). 4)Oświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - (Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ). 10.Zaparafowany i zaakceptowany projekt umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ). 11. Kosztorys ofertowy - załącznik nr 9 (sporządzony wg dołączonego przedmiaru robót, tj. załącznika nr 9).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cekcyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: można uzyskać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 19 lub pobrać ze strony internetowej www.bip.cekcyn.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Cekcyn, 89-511 Cekcyn ul. Szkolna 2, pokój nr 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.