To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-14
Gdynia: Świadczenie usług informatycznych polegających na automatycznym dostarczaniu informacji o zakupie biletu do bazy WINADO systemu biletu elektronicznego, do elektronicznej karty pasażera oraz dokonywanie zapisu biletu przez czytniki kontrolerów biletów, czytniki biletów elektronicznych w pojazdach funkcjonujących w sieci komunikacyjnej ZKM w Gdyni oraz dystrybucji biletów przez Internet
Numer ogłoszenia: 130103 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112603 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6233312, faks 058 6233022.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług informatycznych polegających na automatycznym dostarczaniu informacji o zakupie biletu do bazy WINADO systemu biletu elektronicznego, do elektronicznej karty pasażera oraz dokonywanie zapisu biletu przez czytniki kontrolerów biletów, czytniki biletów elektronicznych w pojazdach funkcjonujących w sieci komunikacyjnej ZKM w Gdyni oraz dystrybucji biletów przez Internet.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie przez Wykonawcę usług informatycznych polegających na automatycznym dostarczaniu informacji o zakupie biletu do bazy WINADO systemu biletu elektronicznego, do elektronicznej karty pasażera oraz dokonywanie zapisu biletu przez czytniki kontrolerów biletów, czytniki biletów elektronicznych w pojazdach funkcjonujących w sieci komunikacyjnej ZKM w Gdyni oraz dystrybucji biletów przez Internet. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonywanie sprzedaży przez Internet, na własny rachunek i ryzyko, elektronicznych biletów Zamawiającego, automatyczne dostarczenie informacji o sprzedaży internetowej biletów elektronicznych Zamawiającego do systemu WinADO biletu elektronicznego Zamawiającego, automatyczne dostarczenie do czytników kontrolerów biletów informacji o zakupionych przez Internet biletach Zamawiającego oraz o kartach, na które te bilety powinny być zapisane, generowanie eFaktury na żądanie kupującego, konfiguracja systemu biletu elektronicznego w pojazdach funkcjonujących w sieci komunikacyjnej Zamawiającego, umożliwiająca zapis biletu zakupionego przez Internet na elektroniczną kartę pasażera użytkowaną w systemie WinADO biletu elektronicznego Zamawiającego, automatyczne dostarczenie do komputera pokładowego w pojazdach i podłączonych do nich czytników biletów elektronicznych, obsługiwanych przez system WinADO, informacji o biletach zakupionych przez Internet oraz o kartach, na które te bilety powinny być zapisane. 3. Wielkość zamówienia: a) średni szacowany przychód netto ze sprzedaży biletów komunikacji miejskiej w okresie 12 (słownie: dwunastu) miesięcy: 3 420 000zł (słownie: trzy miliony czterysta dwadzieścia tysięcy złotych), b) średnia szacowana ilość eFaktur za bilet elektroniczny sprzedany przez Internet dla klienta, który będzie ich żądał - w okresie 12 (słownie: dwunastu) miesięcy: 840 (słownie: osiemset czterdzieści) sztuk, c) średnia szacowana ilość pojazdów, w których nastąpi odbiór i konfiguracja systemu pokładowego biletu elektronicznego - w okresie 12 (słownie: dwunastu) miesięcy: 300 (słownie: trzysta) sztuk, d) średnia szacowana ilość opłat miesięcznych w ramach usługi utrzymania połączenia GPRS pomiędzy Internetowym Systemem Obsługi Karty Elektronicznej, a pojazdami Zamawiającego wyposażonymi w autokomputer obsługujący system biletu elektronicznego sieci ZKM - w okresie 12 (słownie: dwunastu) miesięcy: 1800 (słownie: tysiąc osiemset) sztuk. Zamawiający nie gwarantuje wskazanych powyżej wysokości sprzedaży oraz ilości eFaktur, pojazdów i opłat miesięcznych, gdyż zależą one od popytu na bilety oraz sposobu sprzedaży biletów przez Wykonawcę oraz czynników niezależnych od Zamawiającego (np. gotowości poszczególnych przewoźników do odbioru i konfiguracji systemu pokładowego biletu elektronicznego). Zamawiający podaje w/w dane - informacyjnie, dla obliczenia maksymalnej kwoty wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia publicznego. 4. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część IWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI WEJHEROWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI WEJHEROWO SP. Z O.O.
- Miejski Zakład Komunikacji Wejherowo sp. z o.o., ul. Tartaczna 2, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 330000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 405162,00
Oferta z najniższą ceną: 405162,00 / Oferta z najwyższą ceną: 405162,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Rozwiązanie Wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza powierzyć wykonanie przedmiotowego zamówienia, jest jedynym, które umożliwia uruchomienie internetowej sprzedaży biletów metropolitalnych Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej i biletów Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni jednocześnie, bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów na przystosowanie rozwiązań. Proponowany przez Wykonawcę system sprzedaży jako jedyny jest w stanie spełnić wymagania dotyczące bezpieczeństwa przesyłu danych oraz stanowi dalszy etap w kierunku integracji systemów Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku, Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni i Miejskiego Zakładu Komunikacji Wejherowo sp. z o.o. w Wejherowie. Również ze względów technicznych nie jest możliwe takie samo lub podobne pod względem funkcjonalnym uruchomienie usługi równoległej. Rozwiązanie to wykorzystuje dotychczas eksploatowane przez służby kontrolne Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni czytniki przeznaczone do kontroli biletów elektronicznych, stwarza możliwość wykorzystania kasowników biletów elektronicznych zainstalowanych już w pojazdach Przedsiębiorstwa Komunikacji Trolejbusowej w Gdyni, a w niedługim czasie w pojazdach wszystkich Wykonawców świadczących usługi przewozowe na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni. Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni posiada system w pełni integrujący się z rozwiązaniami Wykonawcy: Miejski Zakład Komunikacji Wejherowo sp. z o.o. z siedzibą w Wejherowie - ze względu na zastosowanie identycznych i unikatowych mechanizmów komunikacji. W związku z powyższym ww. Wykonawca jako jedyny posiada wiedzę i możliwości techniczne w zakresie integracji systemów biletów elektronicznych w zakresie dystrybucji, kontroli oraz dostawy biletów zakupionych drogą elektroniczna on-line
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO RÓŻNEGO RODZAJU NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY OSOBISTEJ DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł i foteli
- Usługa cateringowa podczas Dnia Nawigatora
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami łazienek na parterze budynku C-1 przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
- Zakup mebli na potrzeby Studenckiego Domu Marynarza - powtórne
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży, dostarczania biletów w komunikacji krajowej i międzynarodowej, wraz z dodatkowym ubezpieczeniem w czasie odbywania podróży służbowych.
- Kompleksowa realizacja zamówienia w zakresie rezerwacji i sprzedaży krajowych oraz zagranicznych (międzynarodowych, międzykontynentalnych) biletów lotniczych
- Organizacja 5-dniowej wizyty studyjnej w regionie Malagi dla 25 kobiet w ramach projektu "Nie-zwykła Transformacja"
- Świadczenie usługi rezerwacji, sprzedaży i dostawy do FRSE biletów lotniczych i kolejowych wraz z ubezpieczeniem.
więcej: Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.