eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychDostawa i wymiana stolarki okiennej w budynku przy ul. Sienkiewicza 9 w Wałbrzychu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-16

Wałbrzych: Dostawa i wymiana stolarki okiennej w budynku przy ul. Sienkiewicza 9 w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 130134 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97892 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana stolarki okiennej w budynku przy ul. Sienkiewicza 9 w Wałbrzychu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana okien z parapetami oraz drzwi balkonowych w lokalu użytkowym Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu zlokalizowanym w budynkach Sienkiewicza 9 i Pl. Magistracki 9 oraz w mieszkaniach komunalnych w kamienicy przy ul. Sienkiewicza 8 w Wałbrzychu wraz z uprzątnięciem miejsca po robotach, wywozem i utylizacją materiałów po demontażu i rozbiórkach. Niniejsze Zadanie inwestycyjne obejmuje niżej wymieniony zakres robót: - demontaż istniejących okien i parapetów wewnętrznych, - demontaż istniejących drzwi, - dostawa i montaż okien z PCV i parapetów wewnętrznych, - demontaż istniejących parapetów zewnętrznych, - dostawa i montaż parapetów zewnętrznych, - uzupełnienie ubytków - w ościeżach okiennych i płaszczyznach ścian - powstałych na skutek usunięcia starych okien i drzwi, parapetów po hakach, kotwach, itd., - obróbki wewnętrznych ościeży okiennych, tynkowania i malowania, - czyszczenie i malowanie krat w oknach, - uprzątnięcie miejsca po robotach, wywozu z utylizacją materiałów po demontażu i rozbiórkach. Niniejsze zadanie podzielone zostało na następujące etapy: - etap 1 - realizowany na parterze lokalu użytkowego (7 szt. okien), - etap 2 - realizowany w pozostałych częściach lokalu użytkowego (13 szt. okien), - etap 3 - realizowany w mieszkaniach komunalnych (26 szt. okien). Szczegółowy opis robót budowlanych według dokumentacji projektowej. UWAGA: Projekt dotyczy całej elewacji - realizujemy z niego jedynie wymianę okien w lokalach miasta (użytkowym i mieszkaniach komunalnych), wzór okien został zatwierdzony przez konserwatora zabytków; okna od strony Pl. Magistrackiego oraz ul. Sienkiewicza muszą mieć identyczny wzór zdobień (jak na załączonych do dokumentacji technicznej fotografiach). UWAGA: W Projekcie współczynnik przenikalności ciepła okien zostały określony jako U=1,8W/(m2K). Zamawiający wymaga jednak, aby dostarczane i wymieniane w ramach przedmiotowego zadania okna charakteryzowały się współczynnikiem U=1,1W/(m2K). Dlatego też podczas wyceny proszę przyjąć wartość U=1,1W/(m2K). Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z zakresem robót budowlanych i dokumentacją projektową oraz wymaganiami przedstawionymi w projekcie umowy, zaleca się także, aby dokonał wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 44.22.11.00 - Okna .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VITO PLAST s.c. Krystyna Tomalak-Kostrzewa, Łukasz Bednarek, Grzędy 10, 58-379 Czarny Bór, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75898,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76527,60

  • Oferta z najniższą ceną: 76527,60 / Oferta z najwyższą ceną: 99900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.