eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceUsługa przygotowania i dostawy posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ KMP/KPP woj. świętokrzyskiego i PID KMP Kielce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Kielce: Usługa przygotowania i dostawy posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ KMP/KPP woj. świętokrzyskiego i PID KMP Kielce
Numer ogłoszenia: 130151 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach , ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3492930, faks 041 3492935.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przygotowania i dostawy posiłków dla osób zatrzymanych w PDOZ KMP/KPP woj. świętokrzyskiego i PID KMP Kielce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: KMP Kielce (PID); KMP Kielce (PIZ); KPP Busko; KPP Kazimierza Wlk.; KPP Końskie; KPP Ostrowiec; KPP Opatów; KPP Pińczów; KPP Sandomierz; KPP Skarżysko-Kam. KPP Starachowice; KPP Włoszczowa;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formule spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Decyzja zatwierdzająca Państwowej Inspekcji Sanitarnej na świadczenie usług cateringowych. Decyzja PIS zatwierdzająca środek transportu przeznaczony do przewozu posiłków. Dokument potwierdzający, że zakład żywienia posiada zatwierdzony system HACCP. Dokumenty określone w pkt. 8.2 siwz tabela kolumna 3..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetarg.swietokrzyska.policja.gov.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zamówień Publicznych KWP w Kielcach25-045 Kielce, ul. J. Kusocińskiego 51, pok. 125.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Zamówień Publicznych KWP w Kielcach25-045 Kielce, ul. J. Kusocińskiego 51, pok. 125.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KMP Kielce (PID), (PIZ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KMP Kielce Szacunkowa ilość posiłków dla zatrzymanych do dnia 31.12.2012r. -(PID)- 975; (PIZ)- 8190.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KPP Busko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KPP Busko - Szacunkowa ilość posiłków dla zatrzymanych do dnia 31.12.2012r. - 740.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KPP Kazimierza Wlk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KPP Kazimierz Wlk. - Szacunkowa ilość posiłków dla zatrzymanych do dnia 31.12.2012r. - 390.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KPP Końskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KPP Końskie - Szacunkowa ilość posiłków dla zatrzymanych do dnia 31.12.2012r. - 555.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KPP Ostrowiec Sw..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KPP Ostrowiec Sw. - Szacunkowa ilość posiłków dla zatrzymanych do dnia 31.12.2012r. - 1560.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KPP Opatow.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KPP Opatow - Szacunkowa ilość posiłków dla zatrzymanych do dnia 31.12.2012r. - 456.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KPP Pińczów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KPP Pińczów - Szacunkowa ilość posiłków dla zatrzymanych do dnia 31.12.2012r. - 444.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: KPP Sandomierz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KPP Sandomierz - Szacunkowa ilość posiłków dla zatrzymanych do dnia 31.12.2012r. - 663.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: KPP Skarzysko Kam.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KPP Skarzysko Kam - Szacunkowa ilość posiłków dla zatrzymanych do dnia 31.12.2012r. - 585.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: KPP Starachowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KPP Starachowice - Szacunkowa ilość posiłków dla zatrzymanych do dnia 31.12.2012r. - 1620.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: KPP Włoszczowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KPP Włoszczowa - Szacunkowa ilość posiłków dla zatrzymanych do dnia 31.12.2012r. - 546.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.