Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-24
Płoskinia: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płoskini
Numer ogłoszenia: 130194 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Płoskini , Płoskinia 27/1, 14-526 Płoskinia, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 6208628, faks 55 6208625.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ploskinia-ug.bip-wm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płoskini.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ; wykonanie usługi polegająca na przeprowadzeniu szkoleń zawodowych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płoskini w ramach projektu Dziś aktywizacja jutro praca realizowanego przez Gminy Ośrodek Pomocy Społecznej w Płoskini w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-20013, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Projekt Dziś aktywizacja jutro praca trwa dwa lata, skierowany jest do młodzieży zamieszkałej na terenie Gminy Płoskinia w wieku 15-24 lat; do grupy 24 osób, które zostaną podzielone na grupy po 12 osób. Postępowanie przetargowe dotyczy realizacji usługi w 2012 roku dla grupy 12 osób. Wykonawca usługi przeprowadzi następujące kursy zawodowe; 1) Asystent osoby niepełnosprawnej - 1 osoba w ramach kursu należy zapewnić: - kurs opiekuna osób starszych (60h), - j. niemieckim (80 h), - badania lekarskie. 2) Wychowawca placówek letniego wypoczynku dzieci i młodzieży z prawem jazdy kat. B- 1 osoba w ramach kursu należy zapewnić: - kurs wychowawców placówek letniego wypoczynku dzieci i młodzieży - 36 h, - prawo jazdy kat. B - 60 h, - badania lekarskie, - pierwszą opłatę egzaminu. Kurs teorii prawa jazdy realizowany będzie w budynku Świetlicy Wiejskiej w Długoborze. 3) Przedstawiciel handlowy wraz z prawem jazdy kat. B- 3 osoby w ramach kursu należy zapewnić: - kurs przedstawiciela handlowego - 40 h, - prawo jazdy kat. B - 60 h, - badania lekarskie, - pierwszą opłatę egzaminu. Kurs przedstawiciela handlowego wraz z teorią prawa jazdy realizowany będzie w budynku Świetlicy Wiejskiej w Długoborze. 4) Kurs wizażu wraz z prawem jazdy kat. B- 2 osoby w ramach kursu należy zapewnić: - kurs wizażysty - 60 h, - kurs stylizacji paznokci - 60 h, - prawo jazdy kat. B - 60 h, - badania lekarskie, - pierwszą opłatę egzaminu. Kurs teorii prawa jazdy realizowany będzie w budynku Świetlicy Wiejskiej w Długoborze. 5) Podstawy logistyki z prawo jazdy kat. C oraz przewozem rzeczy i towarów oraz j. angielski- 1 osoba w ramach kursu należy zapewnić: - kurs podstaw logistyki - 40 h, - prawo jazdy kat. C - 50 h, - przewozem rzeczy i towarów - 139 h, - j. angielski - 80 h, - badania lekarskie, - pierwszą opłatę egzaminu. Kurs podstawy logistyki wraz z teorią prawa jazdy realizowany będzie w budynku Świetlicy Wiejskiej w Długoborze. 6) Podstawy logistyki wraz z prawo jazdy kat. C - 3 osoby w ramach kursu należy zapewnić: - kurs podstaw logistyki - 40 h, - prawo jazdy kat. C - 50 h, - przewozem rzeczy i towarów - 139 h, - badania lekarskie, - pierwszą opłatę egzaminu. Kurs podstawy logistyki wraz z teorią prawa jazdy realizowany będzie w budynku Świetlicy Wiejskiej w Długoborze. 7) Kurs masażu I i II stopnia- 1 osoba w ramach kursu należy zapewnić: - kurs masażu I stopnia - 40 h, - kurs masażu II stopnia - 100 h, - kurs masażu kamieniami - 40 h, - kurs masażu stemplami ziołowymi- 40 h, - badania lekarskie, Zamawiający zapewnia dojazd uczestników projektu, firma szkoląca zapewnia wszystkie materiały szkoleniowe, ubezpieczenie NNW w trakcie szkoleń zawodowych oraz przerwy kawowe w trakcie zajęć /kawa, herbata, zimne napoje, ciastka/. Zaplanowane kursy należy przeprowadzić na terenie powiatu; braniewskiego lub elbląskiego. Zamawiający zapewnia sale wykładowe do przeprowadzenia zajęć w Świetlicy Wiejskiej w Długoborze. Dokładne terminy usługi realizacji kursów zawodowych zostaną uzgodnione z Wykonawcą usługi. Kursy zawodowe mogą się odbywać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8-16, w jednym dniu zajęcia z teorii mogą trwać maksymalnie 8 godzin. Dopuszcza się możliwość, jeśli zajdzie taka konieczność, aby pojedyncze zajęcia odbywały się w sobotę lub niedzielę jednak po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą odpowiedzialną za realizację projektu ze strony Zleceniodawcy i z uczestnikami projektu. Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji przedmiotowych działań będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika projektu pakiet materiałów szkoleniowych (skrypty szkoleniowe) oraz materiały biurowe. Koszty te należy uwzględnić w ogólnej cenie. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują zaświadczenie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - zaświadczenia o wpisie do Rejestru instytucji szkoleniowych wydane zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 ze zm.) Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie dołączonego dokumentu do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał usługi zakresie; przeprowadzenie minimum 2 kursów zawodowych dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym - klientów ośrodków pomocy społecznej potwierdzonych dokumentami, że usługi te wykonane zostały należycie, /wartość każdego zamówienia min. 10 000,00 zł. Brutto/ Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych usług oraz dołączonego dokumentu potwierdzającego wykonanie usługi z należytą starannością.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że kadra prowadząca kursy zawodowe posiada wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności związanych z tematyką prowadzonych kursów Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że będzie dysponował osobami o wymaganych kwalifikacjach, - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu osób dołączonego do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru /załącznik Nr 1/. 2. Wykaz podwykonawców przewidzianych do wykonywania zamówienia - jeżeli będą uczestniczyć w realizacji zamówienia dołączyć - załącznik nr 6. 3. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Oferenta w postępowaniu /jeżeli oferenta reprezentuje przedstawiciel/. 4. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do korzystania z doświadczenia innych podmiotów; poleganiu na potencjale technicznym innych podmiotów; udostępnieniu osób zdolnych do wykonywania zamówienia; zdolnościach finansowych innych podmiotów na realizację przedmiotu zamówienia jeżeli wykonawca wykazał iż będzie korzystał.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy jeżeli konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności; 1) W przypadku wystąpienia siły wyższej zmiana wymaga zgody obu stron umowy. Przez siłę wyższa rozumie się zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć i których nie mogły przeciwdziałać poprzez działanie z należyta starannością ogólnie przewidziana dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych. 2)W przypadku wystąpienia innych nieprzewidzianych okoliczności, powodujących konieczność zmiany terminu/terminów, 3)Wynagrodzenia wykonawcy określonego w umowie - w przypadku zmiany stawki urzędowej podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ploskinia-ug.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Płoskini, 14-526 Płoskinia 27/1..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Płoskini, 14-526 Płoskinia 27/1 - pokój nr 4..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Dziś aktywizacja jutro praca realizowany przez Gminy Ośrodek Pomocy Społecznej w Płoskini w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-20013, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PŁOSKINIA
- "Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Tolkowiec oraz Demity"
- "Świadczenie kompleksowej usługi cateringowej dla Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Płoskini"
- Budowa składnicy drewna z placem manewrowym w leśnictwie Podlipie
więcej: przetargi PŁOSKINIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.