eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoPełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót modernizacji węzła cieplnego w budynku Zespołu Szkół nr 1 przy ul. Oporowskiej 7 w Kutnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-14

Kutno: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót modernizacji węzła cieplnego w budynku Zespołu Szkół nr 1 przy ul. Oporowskiej 7 w Kutnie
Numer ogłoszenia: 130195 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 24 3554780, faks 24 3554784.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót modernizacji węzła cieplnego w budynku Zespołu Szkół nr 1 przy ul. Oporowskiej 7 w Kutnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót modernizacji węzła cieplnego w budynku Zespołu Szkół nr 1 przy ul. Oporowskiej 7 w Kutnie. Szczegółowy opis i zakres prac zawarty jest w dokumentacji technicznej, na którą składa się: - Projekt modernizacji węzła cieplnego w budynku Zespołu Szkół Nr 1 przy ul. Oporowskiej 7 w Kutnie, - Kosztorys inwestorski, - Przedmiar robót, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru węzła cieplnego 2. Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy nadzoru inwestorskiego: 2.1. Wsparcie Zamawiającego w przygotowaniu i przeprowadzeniu procedury przetargowej na Modernizację węzła cieplnego w budynku Zespołu Szkół nr 1 im. St. Staszica, ul. Oporowska 7, 99-300 Kutno poprzez doradztwo dotyczące technicznych i technologicznych aspektów tego postępowania: w trakcie jego przygotowywania, prowadzenia i oceny ofert, 2.2. Pełnienie nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, pozwoleniem na budowę, dokumentacją techniczną, zatwierdzonym kosztem inwestycji oraz Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, 2.3. Reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim. Polecenia, decyzje, opinie, zgody, akceptacje i wnioski Inspektor Nadzoru Inwestorskiego wydaje na piśmie. W ważnych sprawach finansowych i prawnych Inspektor Nadzoru Inwestorskiego podejmuje decyzje po uprzednim uzgodnieniu i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, 2.4. Udzielanie Wykonawcy robót budowlanych niezbędnych informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim, 2.5. Wnioskowanie i opiniowanie wniosków w sprawach spornych dotyczących robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim, 2.6. Rozpoznawanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych wniosków o wykonanie robót dodatkowych, 2.7. Kontrola prawidłowości lokalizacji robót, 2.8. Współpraca z nadzorem autorskim, w tym w szczególności współpraca przy wprowadzaniu zmian w dokumentacji projektowej w przypadku takiej konieczności, 2.9. Sprawdzenie jakości wykonanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, 2.10. Kontrolowanie składowania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim, 2.11. Akceptowanie używanego przez Wykonawcę robót budowlanych sprzętu i środków transportowych używanych do robót budowlanych, co do zgodności z ich przeznaczeniem, 2.12. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 2.13. Monitoring postępu robót w stosunku do harmonogramu, oraz przekazywanie informacji o postępach robót na żądanie Zamawiającego. Wykonawca nadzoru inwestorskiego sygnalizuje Zamawiającemu o wszystkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 2.14. Sprawdzanie stanu bezpieczeństwa na budowie w szczególności upewnienie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu, obejmujące także poruszanie się po terenie budowy. W przypadku prowadzenie przez Wykonawcę robót budowlanych robót niezgodnie z postanowieniami umowy i przepisami BHP wstrzymanie robót, 2.15. Kontrola zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 2.16. Kontrola przestrzegania przedsięwzięć dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 2.17. Kontrola receptur, atestów, certyfikatów producenta, dostarczonych przez Wykonawcę robót budowlanych oraz prowadzenie zapisów z kontroli, zmian, badań i spraw spornych, 2.18. Uczestniczenie w pobieraniu próbek oraz akceptacja pozytywnych wyników wykonywanych badań, 2.19. Wydawanie poleceń usuwania efektów robót wykonanych niewłaściwie lub poniżej standardu, 2.20. Sprawdzenie i potwierdzanie zakresu wykonanych robót oraz obmiarów wykonanych robót służących do sporządzania płatności, 2.21. Sprawdzanie i przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji, załączanych do protokołów odbioru robót przez Wykonawcę robót budowlanych zestawień wykonanych robót, 2.22. Obecność Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na terenie budowy w okresie trwania umowy o roboty budowlane - w zależności od potrzeb, ale w sposób zapewniający należyte pełnienie nadzoru. Wykonawca nadzoru inwestorskiego zobowiązany będzie organizować prace związane z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim, 2.23. Dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę robót budowlanych terenu budowy w przypadku wypowiedzenia umowy w sprawie wykonania robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim, 2.24. Potwierdzenie zakończenia robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim, sprawdzanie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego i przedłożenie do akceptacji Zmawiającego w celu ustalania terminu ostatecznego odbioru robót, 2.25. Uczestniczenie w odbiorach częściowych i ostatecznym robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie oraz wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie dla wykonania zamówienia, tj.: a) Inspektor nadzoru robót ogólnobudowlanych - osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub innymi odpowiednimi uprawnieniami wydanymi przed wejście w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane w zakresie pozwalającym na objęcie stanowiska inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi objętymi zamówieniem, b) Inspektor nadzoru robót instalacyjnych - Koordynator - osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych bez ograniczeń lub innymi odpowiednimi uprawnieniami wydanymi przed wejście w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane w zakresie pozwalającym na objęcie stanowiska inspektora nadzoru nad robotami instalacyjnymi objętymi zamówieniem

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Formularz OFERTA stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów, 3. Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne będą zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: - terminu wykonania zamówienia - w przypadku, gdy konieczność takiej zmiany wynikać będzie z okoliczność, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy bądź umową byłaby umową o świadczenia niemożliwe (art. 387 § 1 kodeksu cywilnego), - personelu wskazanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowa wskazana osoba będzie spełniała wymagania określone w pkt 5.1.3 lit. a) lub w pkt 5.1.3 lit. b) SIWZ, dla stanowiska, które ma objąć, - wysokość wynagrodzenia brutto Wykonawcy za realizację zamówienia, w przypadku zmiany w trakcie realizacji umowy przez władzę ustawodawcze procentowej stawki VAT na roboty objęte niniejszym postępowaniem. W takiej sytuacji kwota brutto wynagrodzenia niefakturowana do momentu zmiany stawki VAT zostanie odpowiednio dostosowana

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kutno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kutnie Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych ul. Staszica 27, 99-300 Kutno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Kutnie ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.