eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaWykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012 przy Technicznych Zakładach Naukowych na ulicy Jasnogórskiej 84/90 w Częstochowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-16

Częstochowa: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012 przy Technicznych Zakładach Naukowych na ulicy Jasnogórskiej 84/90 w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 130248 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, fax 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012 przy Technicznych Zakładach Naukowych na ulicy Jasnogórskiej 84/90 w Częstochowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012 przy Technicznych Zakładach Naukowych na ulicy Jasnogórskiej 84/90 w Częstochowie. 2. Zakres zamówienia: 2.1. Budowa zespołu boisk, w skład którego wchodzą: a) boisko piłkarskie o wymiarach 62 x 30 m (pole gry 57 x 28m) ogrodzone do wys. 4 m wraz z piłkochwytami o wys. 5 m, łącznie z wyposażeniem, b) boisko wielofunkcyjne przeznaczone do piłki koszykowej i piłki siatkowej o wymiarach 32,1 x 19,1 m (pole gry 28,1 x 15,1m) ogrodzonego do wys. 4 m, wraz z wyposażeniem, c) budynek zaplecza boisk (budynek ten jest pawilonem wykonanym z elementów w konstrukcji drewnianej bez okien w ścianach zewnętrznych osłonowych o pow. całkowitej 82,9 m2 kubaturze 273,09 m 3 ), d) oświetlenia terenu za pomocą masztów oświetleniowych o wysokości 9 m. e) wykonanie przyłączy dotyczących zasilania w energię elektryczną, dostawy wody, odprowadzenia ścieków do kanalizacji sanitarnej, odwodnienia terenu, odprowadzenie wód opadowych - powierzchniowe, f) wykonanie zagospodarowania terenu, g) wykonanie ogrodzenia terenu z bramą wjazdową i furtką wejściową. 2.2. Dane charakterystyczne : powierzchnia terenu objętego opracowaniem : - 4.874,00 m2 wymiary boiska piłkarskiego - 62,0 x 30,0 m wymiary boiska wielofunkcyjnego - 32,1 x 19,1 m powierzchnia całkowita boiska piłkarskiego - 1 860,00 m2 powierzchnia całkowita boiska wielofunkcyjnego - 613,11 m2 powierzchnia budynku zaplecza boisk - 82,9 m2 2.3. Wyposażenie boisk: a) boisko piłkarskie - bramki do piłki nożnej o wymiarach 5,00 x 2,00 m - 2 sztuki, b) boisko wielofunkcyjne : - do piłki siatkowej - słupki stalowe montowane w tulejach z regulacją wysokości montowania siatki i mechanizmem naciągowym, siatka całosezonowa, ilość - 1 zestaw, - do piłki koszykowej - stojak stalowy ocynkowany regulowany o wysięgu 160 cm, tablica 180x105 cm, obręcz uchylna, siateczka do obręczy, ilość - 2 zestawy, c) oświetlenie boisk - maszt, słup stożkowy, wysokości min. 9 m z fundamentem i poprzeczkami na projektory oraz instalacją odgromową. 2.4. Zakres robót do wykonania zgodnie z załączonym projektem: 1) Wykonanie przyłącza energetycznego, wodociągowego, sanitarnego i kanalizacji deszczowej. 2) Budowa boiska do piłki nożnej: a) wykonanie podbudowy - podbudowa przepuszczalna b) boisko należy oddzielić od sąsiadujących elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 8x20x100 cm układanych na ławie z betonu B15 z oporem. Na powierzchni boiska należy wyprofilować spadki o wartości min. 0,5%, odprowadzenie wód opadowych - powierzchniowe, c) dostawa i montaż nawierzchni z trawy syntetycznej spełniającej wymogi stawiane przez FIFA do poziomu 1 lub 2 Stars, linie pól boiska wklejane, wypełnienie nawierzchni granulatem gumowym i piaskiem kwarcowym. d) dostawa i montaż wyposażenia boiska - bramki w ilości 2 sztuki o wym. 5,00 x 2,00 m. 3) Budowa boiska wielofunkcyjnego: a) wykonanie podbudowy w wariancie I - podbudowa przepuszczalna - warstwa elastyczna zgodna z systemem nawierzchni wykonana z granulatu gumowego, żwirku kwarcowego oraz lepiszcza poliuretanowego, gr. 3,5 cm, b) podbudowę należy oddzielić od pozostałych elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 8x30x100 cm układanych na ławie z betonu B10 .Na powierzchni boiska należy wyprofilować spadki o wartości . 1,0%, odprowadzenie wód opadowych - powierzchniowe, c) dostawa i montaż wyposażenia boiska: do piłki siatkowej - słupki stalowe montowane w tulejach z regulacją wysokości montowania siatki i mechanizmem naciągowym, siatka całosezonowa, ilość - 1 zestaw, do piłki koszykowej - stojak stalowy ocynkowany regulowany o wysięgu 160 cm, tablica 180x105 cm, obręcz uchylna, siateczka do obręczy, ilość- 2 zestawy. 4) Wykonanie fundamentów pod budynek zaplecza. 5) Dostawa i montaż pawilonów stanowiących budynek zaplecza boisk - TYP STANDARD+. 6) Dostawa i montaż masztów oświetleniowych. 7) Wykonanie zagospodarowania terenu - ciągi komunikacyjne i powierzchnia pod kontener (na odpadki stałe), 8) Budowa ogrodzenia terenu z bramą wjazdową i furtką wejściową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości  15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), b)dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje ) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1)konstrukcyjno-budowlanej, 2)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 3)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Częstochowy, pokój 418, IV piętro, p. Małgorzata Kamińska, e-mail: mkaminska@czestochowa.um.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 11:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta w siedzibie Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.