Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-30
Wieliczka: ZAGOSPODAROWANIE DZIAŁKI NR EWIDENCYJNY 98/4 W TOMASZKOWICACH W RAMACH PROJEKTU: ODNOWA CENTRUM WSI TOMASZKOWICE
Numer ogłoszenia: 130250 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupice , Urząd Gminy Biskupice, Tomaszkowice 455, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 0-12 250 68 99, faks 0-12 250 67 66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biskupice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE DZIAŁKI NR EWIDENCYJNY 98/4 W TOMASZKOWICACH W RAMACH PROJEKTU: ODNOWA CENTRUM WSI TOMASZKOWICE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu działki nr ewidencyjny 98/4 w Tomaszkowicach w ramach projektu: Odnowa Centrum Wsi Tomaszkowice w zakresie szczegółowo opisanym w dokumentacji projektowej, na którą składają się: plany i rysunki określające rodzaj i zakres robót budowlanych podstawowych, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, w tym: ukształtowanie terenu powierzchnia 3600,0 m2; utwardzenie terenu powierzchnia 2500,0 m2; wykonanie ogrodzenia z siatki stalowej o długości 145,0 m; remont istniejącego oświetlenia zewnętrznego - 13 punktów w tym:9 szt. lamp typu oświetlenia ulicznego i 4 szt. lamp parkowych; wykonanie przyłączy do dwóch punktów czerpalnych wody o dł. 149,0 m; wyposażenie terenu w elementy małej architektury - ławki (przed sceną) w sumie 88 ,0 mb siedzisk..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.21.21.30 - Roboty budowlane w zakresie parków rozrywki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - warunkiem jest prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej odpowiadającej swoim zakresem przedmio-towi zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunkiem jest należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamó-wienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej o wartości minimum 100 000 zł (sto tysięcy) odpowiadają-cej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunkiem jest ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia co najmniej 100 000 zł (sto tysięcy). 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na wskutek okolicz-ności określonych w art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana poprzez sprawdzenie czy Wykonawca dołączył do oferty wymagane oświadczenia i dokumenty, czy z ich treści wynika spełnianie warunków udziału w postępowaniu i czy są one podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Upoważnienie do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów należy dołączyć do oferty o ile nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w 5 SIWZ. dokumenty: 1) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia, Wykonawca ma dostarczyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wy-konawca ma dostarczyć: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodza-jem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem doku-mentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3) w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca ma dostarczyć: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzia-łalności. 4) w celu potwierdzenia, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udziele-nie zamówienia na wskutek okoliczności określonych w art. 24 ustawy Pzp Wykonawca ma dostarczyć: - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzają-ce, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego or-ganu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składa-nia ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub za-świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozło-żenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Biskupice
Tomaszkowice 455
32-020 Wieliczka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Biskupice Tomaszkowice 455 32-020 Wieliczka sekretariat pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie w ramach Małopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 6. Spójność wewnątrz regionalna, Działanie 6.2 Rozwój obszarów wiejskich, Schemat A: Odnowa centrów wsi, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa narzędzi - część 1 - narzędzia ręczne"
- Zakup sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce w roku 2025 roku
- Dostawa silników SN do zespołów pompowych głównego odwadniania Kopalni Soli "Wieliczka".
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 2 - zaprawy, cementy"
- Dostawa narzędzi - część 2 - narzędzia niskocenne i materiały wymienne.
- "Niwelacja precyzyjna sieci reperów powierzchniowych oraz pomiar wskaźników deformacji na liniach geodezyjnych"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012 przy ul. Korfantego 11 w Jaworze"
- "Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kąpielach Wielkich"
- Budowa Leśnej Krainy Rekreacji
- Przebudowa i remont budynku wielorodzinnego położonego w Świętochłowicach przy ul. Szkolnej 7
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w Dobrzeniu.
- Budowa węzła przesiadkowego przy dworcu PKP w Koninie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.