Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-17
Łódź: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych, taśm ginekologicznych, preparatów i worków do żywienia, siatek chirurgicznych, akcesorii do aparatów do elektrochirurgii oraz oznaczników chirurgicznych z podziałem na 14 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
ZP/28/ 2014
Numer ogłoszenia: 130253 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi , ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, faks 042 6371322.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych, taśm ginekologicznych, preparatów i worków do żywienia, siatek chirurgicznych, akcesorii do aparatów do elektrochirurgii oraz oznaczników chirurgicznych z podziałem na 14 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/28/ 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych, taśm ginekologicznych, preparatów i worków do żywienia, siatek chirurgicznych, akcesorii do aparatów do elektrochirurgii oraz oznaczników chirurgicznych z podziałem na 14 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/28/2014 Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia I Preparat do dezynfekcji inkubatorów II Środek alkoholowy do szybkiej dezynfekcji zewnętrznych elementów cewników centralnych i obwodowych III Chusteczki do dezynfekcji głowic USG i sprzętu medycznego wrażliwego na działanie alkoholi IV Jałowe materiały opatrunkowe V Szwy niewchłanialne VI Taśma ginekologiczna VII Preparaty do żywienia pozajelitowego VIII Preparaty do żywienia pozajelitowego IX Preparaty do żywienia pozajelitowego X Worki do żywienia pozajelitowego XI Siatki do zaopatrywania przepuklin XII Siatki do zaopatrywania przepuklin XIII Elementy wyposażenia aparatu do elektrochirurgii XIV Barwne oznaczniki chirurgiczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 15 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8, 33.69.22.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawców wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają aktualne zezwolenie/koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub w przypadku producenta - aktualne zezwolenia na produkcję, jeżeli wymagane są przepisami prawa, w tym ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.) - dotyczy pakietów VII - IX,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. oświadczenia wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj.: 1) Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) - dotyczy pakietów I - VI, X - XIV 2) Ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.) - dotyczy pakietów VII - IX - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 21 do SIWZ. (W przypadku gdy wykonawca składa oferty na więcej niż jeden pakiet, może niniejsze oświadczenie złożyć w 1 egzemplarzu), 2. oświadczenia wykonawcy o posiadaniu aktualnych badań i dokumentów, o których mowa w pkt 3.5.2 SIWZ- dotyczy pakietu I - III. Wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 22 do SIWZ. (W przypadku gdy wykonawca składa ofertę równocześnie na kilka ww. pakietów może niniejsze oświadczenie złożyć w 1 egzemplarzu); 3. materiałów informacyjnych w języku polskim/przetłumaczonych na język polski zgodnie z pkt 9.6 SIWZ wraz 2 z co najmniej jedną fotografią każdego produktu (np. ulotki, kserokopie stron katalogowych itp.) potwierdzających wszystkie parametry (wyszczególnione / opisane w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu) oferowanych w złożonej ofercie produktów (rozmiary, skład, nr-y katalogowe etc.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach i zdjęcia wskazać którego pakietu i pozycji wyszczególnionej w załączniku nr 2 7, 11 15 do SIWZ dotyczą, ponadto zaznaczyć wszystkie wymagane parametry danej pozycji z ww. załączników - dotyczy pakietu I - VI, X - XIV, 4. kopię (potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie dokumentu) aktualnej Deklaracji zgodności oferowanych środków dezynfekcyjnych - dotyczy pakietów I - III - kserokopie (potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie) etykiet opakowania dla każdego oferowanego prze wykonawcę produktu, w języku polskim, przy czym kserokopie winny zawierać co najmniej informacje o właściwościach użytkowych produktu (tj. jego skład chemiczny, zastosowanie, zakres działania, czas działania) oferowanego produktu - dotyczy pakietów I - III
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, zmiany numeru katalogowego produktu, pojawienia się na rynku produktu medycznego o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości, nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających produkt i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, przypadkach określonych w §3 ust. 3 wzoru umowy: zmiana stawek podatku VAT (bez wzrostu ceny jednostkowej netto produktu), zmniejszenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 94-029 Łódź, ul. Wileńska 37, Dział Zamówień Publicznych - Pałacyk I piętro
faxem na nr: + 48 (42) 637-13-22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 94-029 Łódź, ul. Wileńska 37, Dział Zamówień Publicznych - Pałacyk I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I-III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I Preparat do dezynfekcji inkubatorów II Środek alkoholowy do szybkiej dezynfekcji zewnętrznych elementów cewników centralnych i obwodowych III Chusteczki do dezynfekcji głowic USG i sprzętu medycznego wrażliwego na działanie alkoholi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IV Jałowe materiały opatrunkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet V-VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: V Szwy niewchłanialne VI Taśma ginekologiczna Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 6 do nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet VII - X.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: VII Preparaty do żywienia pozajelitowego VIII Preparaty do żywienia pozajelitowego IX Preparaty do żywienia pozajelitowego X Worki do żywienia pozajelitowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 8 do nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet XI-XII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: XI Siatki do zaopatrywania przepuklin XII Siatki do zaopatrywania przepuklin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 12 do nr 13 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet XIII - XIV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: XIII Elementy wyposażenia aparatu do elektrochirurgii XIV Barwne oznaczniki chirurgiczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 14 do nr 15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja dróg wojewódzkich
- DZP.26.95.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Dostawa subskrypcji oprogramowania do analizy wyników NGS i raportowania danych jakościowych z sekwencjonowania
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- Dostawa wyrobów sterylizacyjnych, plomb zabezpieczających, kontenerów bezobsługowych
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- DOSTARCZENIE TESTERA BEZPIECZEŃSTWA ELEKTRYCZNEGO
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 wyrobów medycznych, środków biobójczych-12 części
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.