eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaSukcesywna dostawa implantów neurochirurgicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-01

Piła: Sukcesywna dostawa implantów neurochirurgicznych
Numer ogłoszenia: 130258 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Pile , ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, faks (067) 212 40 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-pila.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa implantów neurochirurgicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa implantów neurochirurgicznych w następującym asortymencie: zad. 1 poz. 1) -implanty międzytrzonowe typu ACIF z syntetycznym wypełnieniem do odcinka szyjnego kręgosłupa; zad. 1 poz. 2) - jednorazowe ostrze do kraniotomu; zad. 2) - płytki do stabilizacji odcinka szyjnego kręgosłupa; zad. 3) - stabilizacja transpedicularna; zad. 4) - zestaw umożliwiający przeskórne, przeznasadowe uzupełnienie ubytku masy kostnej trzonu kręgowego cementem w przypadkach złamań patologicznych i nowotworów; zad. 5 poz. 1)- zastawka typu Pudenz o średnicy 12 i 16 mm z centralna membraną przy wlocie płynu z osłoną zabezpieczającą przed przebiciem; zad. 5 poz. 2) - antysyfon grawitacyjny jako oddzielny element układów zastawkowych; zad. 6) - Drenaż komorowy zewnętrzny z torbą o poj. 600 ml, dwuskalowy Szczegółowy wykaz asortymentowo ilościowy wraz z opisem stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz z pierwszą dostawą Wykonawca w ramach ceny przedmiotu umowy dostarczy Zamawiającemu na czas trwania umowy niezbędne instrumentarium do wszczepiania implantów neurochirurgicznych. Wraz z pierwszą dostawą Wykonawca w ramach ceny przedmiotu umowy dostarczy Zamawiającemu na czas trwania umowy napęd wiertarski neurochirurgiczny oraz retraktor Caspar o szer. łyżek 19 mm. i nieostrych brzegach (dotyczy zadania nr 1, poz. 2) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na czas trwania umowy odpowiedni asortyment implantów neurochirurgicznych (minimum po 2 szt. z każdego rozmiaru) na zasadach depozytu. Warunki umowy depozytowej określone są w Załączniku nr 7 do SIWZ Dostawa w/w implantów nastąpi : - na Blok Operacyjny Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach od 7:30 do 14:30 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy (dot. zad nr. 1 poz. 1 oraz zad. nr 2,3 i 4), - do Apteki Zakładowej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach od 7:30 do 14:30 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy (dot. zad. nr 1 poz. 2), - do Magazynu Działu Zaopatrzenia Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach od 7:30 do 14:30 od poniedziałku do piątku. za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy (dot. zad. nr 5 i 6)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunku (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo niespełnia warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunku (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo niespełnia warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunku (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo niespełnia warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunku (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo niespełnia warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunku (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo niespełnia warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę i dostarczeniu (w terminie do. 3 dni roboczych) na każde żądanie Zamawiającego świadectw dopuszczających dany produkt do obrotu w ochronie zdrowia zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679) (deklaracja zgodności z CE lub wpis do rejestru wyrobów medycznych)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.)Formularz oferty- Załącznik nr 1; 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik asortymentowy) - Załącznik nr 2; 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- Załącznik nr 3; 4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- Załącznik nr 4; 5) Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej- Załącznik nr 5; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) Oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę i dostarczeniu (w terminie do. 3 dni roboczych) na każde żądanie Zamawiającego świadectw dopuszczających dany produkt do obrotu w ochronie zdrowia zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679) (deklaracja zgodności z CE lub wpis do rejestru wyrobów medycznych); 8)Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 9) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 10) Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z uwarunkowań zewnętrznych, niezależnych od stron umowy, a zmiana jest nieistotna w stosunku do treści oferty. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie: a) zaproponowania przez Wykonawcę produktu zamiennego o parametrach tożsamych lub jakościowo lepszego, w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu, w tym na podstawie decyzji właściwych władz; b) zmiany numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu - przy zachowaniu jego parametrów; c) zmiany sposobu konfekcjonowania; d) dostarczeniu produktu zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, w sytuacji gdy wystąpił przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta; e) zmian wynikających z przekształceń własnościowych, f) zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcy lub Zamawiającego g) zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital-pila.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica, ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, pok. D56.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2015 godzina 09:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica, ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, pok. D14- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Implanty neurochirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty międzytrzonowe typu ACIF z syntetycznym wypełnieniem do odcinka szyjnego kręgosłupa oraz jednorazowe ostrze do kraniotomu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Implanty neurochirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki do stabilizacji odcinka szyjnego kręgosłupa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Implanty neurochirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STABILIZACJA TRANSPEDICULARNA-system tytanowy do stabilizacji śrubowo - hakowej kręgosłupa w odcinku piersiowo - lędźwiowym z dostępu tylnego i przedniobocznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Implanty neurochirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw umożliwiający przezskórne, przeznasadowe uzupełnienie ubytku masy kostnej trzonu kręgowego cementem w przypadkach złamań patologicznych i nowotworów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Implanty neurochirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zastawka typu Pudenz o średnicy 12 i 16 mm z centralna membraną przy wlocie płynu z osłoną zabezpieczającą przed przebiciem oraz antysyfon grawitacyjny jako oddzielny element układów zastawkowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Implanty neurochirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drenaż komorowy zewnętrzny z torbą o poj. 600 ml, dwuskalowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.