Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-01
Warszawa: Wykonanie usługi szkolenia teoretycznego i symulatorowego personelu latającego wykonującego loty na śmigłowcu Mi-8 w 2015 r
Numer ogłoszenia: 130284 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www1bltr.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 4198.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi szkolenia teoretycznego i symulatorowego personelu latającego wykonującego loty na śmigłowcu Mi-8 w 2015 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkolenia teoretycznego i symulatorowego personelu latającego wykonującego loty na śmigłowcu Mi-8 w 2015 r. Szkolenie teoretyczne i praktyczne na symulatorze śmigłowca Mi-8 przeznaczone jest dla 8 załóg. Jedna załoga składa się z: dowódcy statku powietrznego, II pilota, technika pokładowego. Łącznie dla 16 pilotów oraz 8 techników pokładowych wykonujących loty na śmigłowcu Mi-8. 1) Zakres szkolenia: a) przygotowanie, wykonanie lotu VFR (w dzień i w nocy) z uwzględnieniem treningu z postępowania w następujących sytuacjach awaryjnych: defekt jednego silnika w różnych fazach lotu (start i lądowanie), defekt dwóch silników w różnych fazach lotu, pożar silnika, pożar przekładni głównej, defekt sterowania śmigiełkiem ogonowym, awaria głównej instalacji hydraulicznej, współpraca w załodze wieloosobowej MCC; b) przygotowanie, wykonanie lotu VFR (w dzień i w nocy) z uwzględnieniem treningu z następujących elementów: start i lądowanie na lądowisku o ograniczonych rozmiarach przy maksymalnej masie startowej (np. teren górzysty), start i lądowanie na lądowisku w warunkach ograniczonej widoczności (pył, śnieg, etc.), współpraca w załodze wieloosobowej MCC; c) przygotowanie, wykonanie lotu IFR (w dzień i w nocy) z uwzględnieniem treningu z następujących elementów: start, podejście do lądowania, lądowanie zgodnie z procedurą 2xNDB (przerwanie podejścia z powodu pogorszenia warunków poniżej warunków minimalnych), procedura po nieudanym podejściu, lądowanie zgodnie z procedurą ILS/DME oraz lądowanie zgodnie z procedurą VOR/DME (TACAN, ILS/LOC) (przerwanie podejścia z powodu pogorszenia warunków poniżej warunków minimalnych), procedura po nieudanym podejściu, lądowanie zgodnie z procedurą ILS/DME CAT. II oraz z uwzględnieniem treningu z postępowania w następujących sytuacjach awaryjnych: defekt jednego silnika w różnych fazach lotu, pożar, defekt autopilota, niesprawność przyrządów pilotażowo - nawigacyjnych (defekt jednego sztucznego horyzontu, odbiornika radionawigacyjnego), współpraca w załodze wieloosobowej MCC. 2. Termin realizacji szkolenia: od dnia podpisania umowy do 27.11.2015 r. z wyłączeniem dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy. 3. Wyjazd każdej grupy szkoleniowej planowany jest na okres pięciu dni (pierwszy dzień - przyjazd i zakwaterowanie, drugi, trzeci i czwarty dzień -szkolenie teoretyczne i praktyczne na symulatorze, piąty dzień - wyjazd). 4. Wykonawca zapewni zakwaterowanie w hotelu w pokojach jednoosobowych oraz wyżywienie w postaci: śniadania, obiadu i kolacji dla każdego z członków załogi przebywającego na szkoleniu w cenie oferty. 5. W przypadku, gdy grupa szkoleniowa przybędzie innym środkiem transportu niż własny (transport powietrzny, kolejowy, itp.) ośrodek szkoleniowy powinien zapewnić transport z terminala do hotelu, z hotelu do ośrodka, z ośrodka do hotelu każdego dnia szkoleniowego oraz transport z hotelu do terminala w dniu wyjazdu. Koszt transportu ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w ośrodku szkoleniowym posiadającym ważny certyfikat do prowadzenia szkoleń na symulatorze lotu oraz ważną polisę ubezpieczeniową. W przypadku braku polisy musi posiadać ważny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (prowadzonego szkolenia). 7. Program szkolenia lotniczego dla każdego pilota powinien zawierać: 1) W każdej załodze: a) szkolenie naziemne - 4 godz. - przygotowanie do lotu zgodnie z przepisami do lotu VFR (planowanie lotu, postępowanie w przypadku wystąpienia niesprawności śmigłowca, współpraca w załodze wieloosobowej CRM) - czas przygotowania 60 min. przed każdą misją (2x60 min.); - debriefing po locie VFR - czas omówienia 20 min. (2x20 min.); - przygotowanie do lotu zgodnie z przepisami do lotu IFR (planowanie lotu, postępowanie w przypadku wystąpienia niesprawności śmigłowca, współpraca w załodze wieloosobowej CRM) - czas przygotowania 60 min.; - debriefing po locie IFR - czas omówienia 20 min. b) szkolenie praktyczne na symulatorze - jako pilot lecący (FP) - 5 godz. - SIM1 - misja polegająca na przygotowaniu, wykonaniu lotu VFR z uwzględnieniem treningu z postępowania w następujących sytuacjach awaryjnych: defekt jednego silnika w różnych fazach lotu (start i lądowanie), defekt dwóch silników w różnych fazach lotu, pożar silnika, pożar przekładni głównej, defekt sterowania śmigiełkiem ogonowym, awaria głównej instalacji hydraulicznej z uwzględnieniem zasad współpracy w załodze wieloosobowej MCC - czas misji 120 min.; - SIM2 - misja polegająca na przygotowaniu, wykonaniu lotu VFR (w dzień i w nocy) z uwzględnieniem treningu z następujących elementów: start i lądowanie na lądowisku o ograniczonych rozmiarach przy maksymalnej masie startowej (np. teren górzysty), start i lądowanie na lądowisku w warunkach ograniczonej widoczności (pył, śnieg, etc.), współpraca w załodze wieloosobowej MCC - czas misji 120 min.; - SIM3 - misja polegająca na przygotowaniu, wykonaniu lotu IFR (w dzień i w nocy) z uwzględnieniem treningu z następujących elementów: start, podejście do lądowania, lądowanie zgodnie z procedurą 2xNDB (przerwanie podejścia z powodu pogorszenia warunków poniżej warunków minimalnych), procedura po nieudanym podejściu, lądowanie zgodnie z procedurą ILS/DME oraz lądowanie zgodnie z procedurą VOR/DME (TACAN, ILS/LOC) (przerwanie podejścia z powodu pogorszenia warunków poniżej warunków minimalnych), procedura po nieudanym podejściu, lądowanie zgodnie z procedurą ILS/DME CAT. II oraz z uwzględnieniem treningu z postępowania w następujących sytuacjach awaryjnych: defekt jednego silnika w różnych fazach lotu, pożar, defekt autopilota, niesprawność przyrządów pilotażowo - nawigacyjnych (defekt jednego sztucznego horyzontu, odbiornika radionawigacyjnego), współpraca w załodze wieloosobowej MCC - czas misji 60 min. 2) Łącznie szkolenie dla każdego pilota obejmuje: a) szkolenie naziemne - wiedza teoretyczna - 4 godz. b) szkolenie praktyczne na symulatorze - 10 godz. 8. Pilot, który nie wykonuje lotu jako pilot lecący (FP - 5 godz.) wykonuje zadanie w składzie załogi jako pilot monitorujący (MP - 5 godz.). Nalot każdego pilota nie może być mniejszy niż 10 godz. 9. Technicy pokładowi odbywają zajęcia teoretyczne zgodnie z programem przewidzianym dla pilotów, w tym loty na symulatorze wykonują w składzie załogi z limitu godzinowego. 10. Szkolenie będzie prowadzone w języku angielskim lub polskim. 11. Szkolenie zakończy się wydaniem imiennego certyfikatu/zaświadczenia dla każdego uczestnika szkolenia oraz zostanie potwierdzone protokołem stwierdzającym wykonanie usługi podpisanym przez strony..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.20.00 - Usługi szkół pilotażu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować posiadanie uprawnień poprzez ważny na czas szkolenia certyfikat do prowadzenia szkoleń na symulatorze lotu dla ośrodka szkoleniowego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, ilości przeszkolonych załóg, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. poświadczenia, referencje).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować sytuację ekonomiczną i finansową pozwalającą na realizację zamówienia poprzez aktualną (na dzień składania ofert) polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (prowadzonego szkolenia) dla ośrodka szkoleniowego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, ilości przeszkolonych załóg, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. poświadczenia, referencje).; - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Ważny na czas szkolenia certyfikat do prowadzenia szkoleń na symulatorze lotu dla ośrodka szkoleniowego. 2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej (art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych) - według załącznika nr 6 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie - ilość przeszkolonych załóg w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w umowie wysokości wynagrodzenia w kwocie brutto, w przypadku zmiany wysokości stawek podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www1bltr.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 50, pokój nr 6..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, pokój 214 - Kancelaria..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.