Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2012-04-24
Strzyżów: Przetarg nieograniczony na dostawę urządzenia do higienizacji i aglomeracji komunalnych osadów ściekowych
Numer ogłoszenia: 130352 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Strzyżowie , ul. Południowa 3, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2761103, faks 017 2761211.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.strzyzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę urządzenia do higienizacji i aglomeracji komunalnych osadów ściekowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie fabrycznie nowe do higienizacji i aglomeracji komunalnych osadów ściekowych wapnem palonym wysokoreaktywnym, o wydajności całkowitej produktu ok. 4,5m3/h. Urządzenie musi spełniać wymagania odpowiednich norm CE Produktem końcowym procesu powinny być aglomeraty: a) o kulistym kształcie, b) z jednorodnym składem ziarnowym, c) charakteryzujące się dobrą sypkością, d) niepylące w czasie transportu i składowania, e) o wielkości granulek do 10 mm. Urządzenie powinno spełniać poniższe parametry: 1) Proces technologiczny urządzenia powinien zapewnić: a) pełną higienizację osadów komunalnych wapnem palonym wysokoreaktywnym, b) dozowanie osadu w zakresie 0,3 - 2,0 m3/h c) utworzenie w urządzeniu mechanicznie jednorodnego złoża fluidalnego separujące cząstki, d) precyzyjną i intensywną homogenizacje osadu poprzez odpowiednie elementy urządzenia, e) brak niekontrolowanego sklepiania się materiału w urządzeniu, f) odpowiednią recyrkulację mieszanki w urządzeniu celem zoptymalizowania i wydłużenia procesu, g) ciągłe odprowadzenie produktu - mieszaniny osadu z wapnem w postaci sypkich, kruchych, aglomeratów niezależnie od ilości dawkowanego osadu i wapna, h) pełne wbudowanie w strukturę osadu dawkowanego wapna palonego wysokoreaktywnego. 2) Wymagania dotyczące jakości wykonania: a) urządzenie stacjonarne zamontowane horyzontalnie na konstrukcji wsporczej o wys. ok. 1m, b) wykonane ze stali kwasoodpornej lub nierdzewnej wszystkich elementów części będących w kontakcie z reagentami i odpornych na temperaturę reakcji wynoszącej 100-150 oC (odporność temperaturowa do 180 oC), c) urządzenie wyposażone w precyzyjną stację dozowania wapna zapewniające optymalne prowadzenie procesu wraz z zamontowanymi czujnikami poziomu wapna w zasobniku, d) urządzenie powinno spełniać normę co najmniej IP 54, e) kolejność zasypowa dozowanych materiałów musi być zgodna ze schematem blokowym przedstawionym na rys. nr 1. 3) Wymagania dotyczące układu zasilania i sterowania urządzeniem: a) wszelkie niezbędne akcesoria zasilające i sterujące urządzeniem oraz panel kontrolny powinny być zainstalowane w szafie sterowniczej wszelkie normy bezpieczeństwa, w stopniu ochrony spełniające co najmniej normę IP 54. b) z uwagi na wymogi precyzyjnego dozowania wapna do urządzenia, system sterowania tym procesem powinien być niezależny od pozostałych. c) układ napędowy urządzenia z silnikiem o mocy nie większej niż 6,0 kW oraz regulowany motoreduktor. Cała dokumentacja techniczna musi być przedłożona w języku polskim. Dostawa urządzenia zgodna z Warunkami ogólnymi dla dostawy dla urządzeń mechanicznych, elektrycznych i elektronicznych Orgalime S 2000. Okres gwarancji - co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy. CPV 42996900-3.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.69.00 - Urządzenia do obróbki osadów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłacania wadium w kwocie 9 000 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 2
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załącznik nr 2 (pieczęć Wykonawcy, adres, tel., faks) OŚWIADCZENIE Oświadczamy, iż zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 r. Nr 223 z późn. zm.): 1. posiadamy uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, 2. posiadamy niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujemy osobami i pojazdami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Oświadczamy, iż zgodnie z art. 17 oraz art. 24 ustawy z 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 r. Nr 223 z późn. zm.) nie podlegamy wyłączeniu i wykluczeniu z postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej-wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.strzyzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Strzyżowie ul. Południowa 3; 38-100 Strzyżów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 08:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Strzyżowie ul. Południowa 3; 38-100 Strzyżów - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI STRZYŻÓW
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1935 R Konieczkowa - Lutcza wraz z poprawą bezpieczeństwa pieszych".
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Strzyżów 2025.
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1926 R Kożuchów - Markuszowa - Wysoka Strzyżowska" w km 3+855 - 5+325 i w km 5+963 - 6+760 etap I
więcej: przetargi STRZYŻÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.