eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadziszówPrzebudowa i rozbudowa budynku głównego szpitala Małopolskiego Centrum Rehabilitacji Dzieci Solidarność w Radziszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Radziszów: Przebudowa i rozbudowa budynku głównego szpitala Małopolskiego Centrum Rehabilitacji Dzieci Solidarność w Radziszowie
Numer ogłoszenia: 130366 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Rehabilitacji Dzieci "Solidarność" w Radziszowie , ul. Podlesie 173, 32-052 Radziszów, woj. małopolskie, tel. 012 2751753, faks 012 2751750.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcrd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynku głównego szpitala Małopolskiego Centrum Rehabilitacji Dzieci Solidarność w Radziszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamóienia jest Przebudowa i rozbudowa budynku głównego szpitala Małopolskiego Centrum Rehabilitacji Dzieci Solidarność w Radziszowie. W ramach inwestycji wykonana zostanie modernizacja istniejącego budynku oraz wykonany zostanie nowy 3 kondygnacyjny budynek dobudowany do budynku głównego od strony zachodniej, którym zaprojektowane zostały działy : izba przyjęć oddziałów łóżkowych, fizykoterapia, kinezyterapia, terapia zajęciowa, odcinek dla dzieci młodszych na poziomie +4,50. Komunikacja odbywa się dźwigiem szpitalnym, który pełni funkcję głównego dźwigu w szpitalu rozwożącego pacjentów do poszczególnych działów szpitalnych. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia wyszczególnionego w kartach wyposażenia. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy handlowe i pochodzenie materiałów i wyposażenia nie są obowiązujące a Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom technicznym i jakościowym określonym w dokumentacji projektowej. Charakterystyka inwestycji : - Powierzchnia zabudowy : 1.968,90 m2 - Powierzchnia użytkowa : 5.638,4 m2 2. W zakresie robót występują prace związane z usuwaniem i wywozem azbestu ( wymiana izolacji dachu zawierającej eternit oraz wymiana obudowy izolacyjnej budynku zawierającej azbest ) w związku z czym przy ich wykonywaniu należy zachować następujące warunki : a) prace powinien realizować wykonawca dysponujący odpowiednio przeszkolonymi i wyposażonymi pracownikami oraz posiadający odpowiednie zezwolenia i pozwolenia, b) po zakończeniu prac Wykonawca przedkłada Zamawiającemu oświadczenie o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych c) prace należy wykonywać z zachowaniem odpowiednich przepisów w tym przepisów : -ustawy o zakazie stosowania wyrobów zawierający azbest (DzU z 2004 r. nr 3, poz. 20 ze zm.) -ustawy prawo budowlane budowlanym (tekst jedn. DzU z 2006 r. nr 156, poz. 1118 ze zm.) -ustawy prawo ochrony środowiska ( Dz.U. 2001 Nr 62 poz. 627 ) -ustawy o odpadach (tekst jedn. DzU z 2007 r. nr 39, poz. 251 ze zm.). -rozporządzenia w sprawie sposobu i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (DzU z 2004 r. nr 71, poz. 649 ze zm.) -rozporządzenia w sprawie wymagań w zakresie wykorzystania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest (DzU z 2003 r. nr 192, poz. 1876) 3. Roboty wykonywane będą na podstawie dokumentacji projektowej, zatwierdzonej pozwoleniem na budowę : decyzja Starosty Krakowskiego z dnia : 06.12.2006 r., Nr : 1/549/06 znak : AB.II.S.7351/1/293/06. Dokumentacja składa się z następujących kompleksowych, wielobranżowych części : a) Etap I : przebudowa basenu rehabilitacyjnego, b) Etap II : przebudowa istniejącego budynku głównego wraz z niezbędnymi robotami zewnętrznymi ( elementy zagospodarowania terenu, sieć hydrantów p.poż., projekt przebudowy odcinka przyłącza gazu do kotłowni, przebudowa i zabezpieczenie linii kablowych 15 kV na terenie szpitala, przebudowa oświetlenia terenu, instalacje elektryczne dla przyłącza gazu, zabezpieczenie teletechnicznej linii kablowej ) , c) Etap III : rozbudowa szpitala , d) Etap IV : przebudowa kuchni szpitalnej, e) Etap V : projekt placu manewrowego, dojść ewakuacyjnych Wymagany przez Zamawiającego końcowy termin wykonania zamówienia , rozumiany jako termin podpisania protokołu odbioru końcowego ostatniego etapu : do dnia 30 październik 2011 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 80000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy i złożą oświadczenie, że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z Ustawą ( UWAGA! w przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w ust. 1 pkt. d musi spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie ); 2. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a) komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją, b) terminowo oraz prawidłowo wniesione wadium przetargowe c) wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania oraz d) oferty Wykonawców, którzy nie wykonywali czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, i nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu uczestniczenia w postępowaniu Wykonawca powinien przedłożyć ofertę, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ; 2. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VIII SIWZ, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty : a)Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) W przypadku podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.) - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji; g) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował h) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymogi w zakresie tych uprawnień określa Rozdz. VIII ust. 4 lit. b), c), d). Wymagane są : decyzja o nadaniu uprawnień, zaświadczenie o członkostwie w izbie samorządu zawodowego, i) Wykaz wykonanych zamówień z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( wymogi określa Rozdz. VIII ust. 4 lit. e). j)Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wymogi określa Rozdz. VIII ust. 4 lit. a), sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. k) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ( wymogi określa Rozdz. VIII ust.5 lit. a) ); l) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( wymogi określa Rozdz. VIII ust.5 lit. b) ). ł) Propozycja wstępnego harmonogramu rzeczowo - finansowego robót określającego etapy i terminy wykonania robót wraz z terminami fakturowania każdego etapu robót - z uwzględnieniem terminów określonych w Rozdziale VII siwz. Harmonogram rzeczowo - finansowy robót określa szczegółowo etapy i terminy wykonania robót wraz z terminami fakturowania każdego etapu robót. Harmonogram musi być sporządzony z zachowaniem proporcji wykonanego zakresu robót i wynagrodzenia za tą część do wynagrodzenia należnego za całość robót. Harmonogram podlegać będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy.W razie niezatwierdzenia przedłożonej propozycji harmonogramu rzeczowo - finansowego robót określającego szczegółowo etapy /zakres/ i terminy wykonania robót wraz z terminami fakturowania każdego etapu robót, Wykonawca obowiązany jest przyjąć propozycje zmian tego harmonogramu zaproponowane przez Zamawiającego, jeżeli jest to uzasadnione naruszeniem zasady zachowania proporcji wykonanego zakresu robót do należnego za całość robót wynagrodzenia, terminem odbioru, zakresem robót, technologią, przewidywanymi warunkami atmosferycznymi albo słusznym interesem Zamawiającego. m) Kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy nie zmienia postanowień specyfikacji i ustalenia, że cena ofertowa jest ceną ryczałtową. Przy opracowaniu kosztorysu ofertowego zachować w miarę możliwości układ, kolejność jak w przedmiarach robót. Zamawiający wymaga aby kosztorys ofertowy zawierał tabelę elementów scalonych zestawienie materiałów, sprzętu i robocizny, wyszczególnienie składników kalkulacyjnych ceny tj. : stawki robocizny , kosztów ogólnych i zysku. Kosztorys ofertowy należy opracować metodą kalkulacji szczegółowej. Godzinowa stawka robocizny kosztorysu ofertowego ma być ustalona na podstawie analizy własnej i winna obejmować wszystkie składniki zaliczane do wynagrodzenia oraz koszty pochodne naliczane od wynagrodzeń. Ceny materiałów podaje się łącznie z kosztami zakupu. Do uznania wykonawcy pozostawia się naliczanie wskaźników pośrednich i narzutów zysku. Wartość całkowita kosztorysu ofertowego powiększona o należny podatek VAT powinna być równa cenie ryczałtowej podanej w ofercie zaś w razie różnicy uznaje się za właściwą cenę ryczałtowa podaną w ofercie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcrd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolskie Centrum Rehablitacji Dzieci Solidarność, ul. Podlesie 173, 32-052 Radziszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 13:00, miejsce: Małopolskie Centrum Rehablitacji Dzieci Solidarność, ul. Podlesie 173, 32-052 Radziszów sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.