eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćSprzedaż oraz dostawa komputerów i laptopów dla Prokuratury Okręgowej w Zamościu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-31

Zamość: Sprzedaż oraz dostawa komputerów i laptopów dla Prokuratury Okręgowej w Zamościu
Numer ogłoszenia: 130386 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Zamościu, ul. Szczebrzeska 47, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6396091 do 93, 6396977, fax 084 6393325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pozamosc.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż oraz dostawa komputerów i laptopów dla Prokuratury Okręgowej w Zamościu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz dostawa do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem i przemieszczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i laptopów objętych gwarancją: 6 zestawów komputerowych (laptop + drukarka przenośna), 3 zestawy komputerowe (komputer + monitor + drukarka + skaner), 12 zestawów komputerowych ( komputer + monitor + drukarka), 1 skaner z podajnikiem, 4 drukarki sieciowe laserowe monochromatyczne, 1 drukarka atramentowa A 3 Kody CPV: 30 23 10 00-7;30 21 32 00-7;30 21 61 10-0;30 23 32 31-9;30 23 32 34-0. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami gwarancji stanowią Załączniki A, B, C do siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.21.32.00-7, 30.21.61.10-0, 30.23.32.31-9, 30.23.32.34-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: ofertę cenową -Załącznik Nr 1 do siwz pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 siwz (tylko w przypadku oferty wspólnej); formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do siwz, umowę -Załącznik Nr 4 do siwz, parafowaną na każdej stronie i podpisaną na ostatniej stronie. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy: - Wykonawca przedłoży wszystkie dokumenty wymienione w Rozdziale IV siwz. - przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 2006 r.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Spełnienie wyżej wymienionych warunków, stanowić będzie podstawę dopuszczenia złożonej oferty do badania pod kątem spełnienia wymagań merytorycznych i technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, a w przypadku pozytywnego wyniku tego badania do oceny według wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia kryterium oceny ofert. 3.Oferty, które nie będą zawierały dokumentów, o których mowa w Rozdziale IV pkt. 3 SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1, pkt 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia nie spełnia poszczególne warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: ofertę cenową -Załącznik Nr 1 do siwz pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 siwz (tylko w przypadku oferty wspólnej); formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do siwz, umowę -Załącznik Nr 4 do siwz, parafowaną na każdej stronie i podpisaną na ostatniej stronie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pozamosc.internetdsl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Zamościu, ul. Szczebrzeska 47, 22-400 Zamość , II piętro , pokój nr 27.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2007 godzina 09:45, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Zamościu , ul. Szczebrzeska 47, 22-400 Zamość , II piętro , pokój nr 22..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.