eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BogatyniaSukcesywna dostawa wyrobów farmaceutycznych dla SP ZOZ w Bogatyni. Nr postępowania (sprawy)ZP-271-N1/02/IV/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-24

Bogatynia: Sukcesywna dostawa wyrobów farmaceutycznych dla SP ZOZ w Bogatyni. Nr postępowania (sprawy): ZP-271-N1/02/IV/2012
Numer ogłoszenia: 130416 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni , ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7732046, faks 075 7732046.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zozbogatynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa wyrobów farmaceutycznych dla SP ZOZ w Bogatyni. Nr postępowania (sprawy): ZP-271-N1/02/IV/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów farmaceutycznych dla SP ZOZ w Bogatyni. 2.Zamówienie zostało podzielone na 23 odrębne PAKIETY (CZĘŚCI). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawierają formularze Formularze asortymentowo-cenowe dla poszczególnych PAKIETÓW (CZĘŚCI) zamówienia, stanowiące Załączniki nr II.1- 26 do SIWZ. 4.Wszystkie oferowane przez Wykonawcę wyroby farmaceutyczne winny spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polski, określone przez Ministra Zdrowia oraz posiadać aktualne świadectwa rejestracji. 5.Wykonawca jest odpowiedzialny - w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia - za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w SIWZ. 6.Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty w Formularzach asortymentowo - cenowych określa wartości szacunkowe, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu), bez jakichkolwiek konsekwencji prawno-finansowych dla Zamawiającego. 7.Dostawa leków i wyrobów następować będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, składanych faksem, najpóźniej w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zamówienia. 8.Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie staraniem i na koszt Wykonawcy. 9.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, co oznacza, że oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego - posiadać wszystkie określone parametry na poziomie nie gorszym niż te, o których mowa w SIWZ. 10.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez Wykonawcę przy udziale Podwykonawcy/ów, przy czym Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 11.W przypadku, gdy jedynym możliwym do zaoferowania przez Wykonawcę jest wyrób farmaceutyczny konfekcjonowany w innej ilości (gramaturze), aniżeli tej określonej przez Zamawiającego w Formularzach asortymentowo-cenowych (kolumna: Dawka/wielkość jednostki miary), stanowiących Załączniki nr II do niniejszej SIWZ, Zamawiający dopuszcza odpowiednie dopasowanie (zwiększenie) ilości jednostek miary (w kolumnie- ilość jednostek miary) tak, aby zamawiana ogólna ilość danego wyrobu była w pełni zabezpieczona przez Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawca winien podać (pod rygorem odrzucenia oferty) - w kolumnie nazwa handlowa oferowanego leku - wielkość (ilość / gramaturę) oferowanej jego jednostki miary. W przypadku maści, syropów, past i płynów Zamawiający dopuszcza odchylenia na poziomie nie przekraczającym (plus/minus) 20 % w odniesieniu do wielkości gramatury wyrobów oferowanych do wyrobów zamawianych. 12.Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranego/wybranych pakietów (części). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie jednego Pakietu (Części). 13.Zamawiający dopuszcza podanie cen za opakowanie jednostkowe, jednak musi być wyraźnie zaznaczone w ofercie ile sztuk mieści się w opakowaniu. 14.Wykonawca jest zobowiązany, na każde żądanie Zamawiającego, dostarczyć - w celu potwierdzenia, że oferowane przez niego produkty (towary) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - stosowne Świadectwa / Pozwolenia dopuszczające do ich obrotu i stosowania na terenie RP oraz że, są bezpieczne w swoim zakresie dla pacjentów / Karty charakterystyki / Karty katalogowe / Opisy techniczne / Świadectwa rejestracji, dotyczące oferowanych towarów, w języku polskim (lub przetłumaczonych na język polski), z zaznaczeniem wszystkich wymaganych przez Zamawiającego - określonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach - parametrów, które musi spełniać dany asortyment/produkt (towar).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, Oświadczenia [wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ], że spełnia warunki dotyczące udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana, w oparciu o przedłożone dokumenty według formuły: spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, Oświadczenia [wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ], że spełnia warunki dotyczące udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana, w oparciu o przedłożone dokumenty według formuły: spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, Oświadczenia [wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ], że spełnia warunki dotyczące udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana, w oparciu o przedłożone dokumenty według formuły: spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, Oświadczenia [wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ], że spełnia warunki dotyczące udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana, w oparciu o przedłożone dokumenty według formuły: spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, Oświadczenia [wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ], że spełnia warunki dotyczące udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana, w oparciu o przedłożone dokumenty według formuły: spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie oferowane wyroby farmaceutyczne: - spełniają warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polski, określone przez Ministra Zdrowia oraz posiadają aktualne świadectwa rejestracji, a także - stosownie do treści art. 9 pkt 2 ustawy z dnia 12.05.2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. Nr 122, poz. 696 z późn. zm.), oferuje po cenie nie wyższej niż urzędowa cena zbytu leku, środka spożywczego specjalnego przeznaczenia żywieniowego, wyrobu medycznego, stanowiącego podstawę limitu, uwzględniając liczbę DDD leku, jednostek środka spożywczego specjalnego przeznaczenia żywieniowego w opakowaniu albo liczbę jednostkowych wyrobów medycznych, albo liczbę jednostek wyrobu medycznego, powiększoną o marżę nie wyższą niż urzędowa marża hurtowa, a w przypadku nabywania od podmiotu innego niż przedsiębiorca prowadzący obrót hurtowy w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne - oferuje po cenie nie wyższej niż urzędowa cena zbytu. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie oferowane wyroby farmaceutyczne spełniają warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polski, określone przez Ministra Zdrowia oraz posiadają aktualne świadectwa rejestracji

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej - w wyniku niniejszego zamówienia - umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji konieczności wprowadzenia takich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności przewiduje się możliwość dokonania w umowie zmiany: 1) ilości przedmiotu zamówienia; 2) jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia; 3) elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; 4) sposobu i terminów dostarczania poszczególnych bieżących dostaw; 5) terminu realizacji umowy; 6) okresu obowiązywania umowy, w tym w szczególności o czas konieczny dla przeprowadzenia kolejnego przetargu na analogiczny przedmiot zamówienia; 7) ceny poszczególnych produktów składających się na przedmiot zamówienia, w przypadku zaistnienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto; 8) zmian wysokości urzędowych cen zbytu odpowiednich wyrobów farmaceutycznych (leków) lub urzędowej marży hurtowej tych cen, wprowadzonych właściwymi przepisami prawa, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i/lub obniżenia cen (marż hurtowych), jak również dodania nowych leków, a także skreślenia leków z wykazu leków objętych cenami urzędowymi; 9) wysokości cen poszczególnych asortymentów składających się na przedmiot zamówienia, wycenionych w ofercie Wykonawcy odpowiadające ewentualnie zaistniałemu w okresie realizacji umowy, znaczącemu wzrostowi lub spadkowi kursu euro. 2. Warunkiem dokonania zmian wskazanych powyżej, w szczególności może być: 1) nastąpi zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego, w szczególności w zakresie jego organizacji i funkcjonowania; 2) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na zabezpieczeniu wyżywienia hospitalizowanych pacjentów; 3) w wyniku zmiany umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości świadczonych usług; 4) będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii; 5) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa; 6) zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu. 3. W sytuacji zajścia okoliczności, o których mowa wyżej, Zamawiający bądź Wykonawca, w terminie do 14 dni od ich wystąpienia, powiadomi drugą stronę o tym fakcie. Następnie strony umowy, w terminie do 14 dni od daty w/w powiadomienia, przystąpią do negocjacji na temat zmiany postanowień umowy w przedmiotowym zakresie. Powyższe nie dotyczy zmiany wysokości urzędowych cen zbytu odpowiednich wyrobów farmaceutycznych (leków) lub urzędowej marży hurtowej tych cen, wprowadzonych właściwymi przepisami prawa, która wchodzi w życie automatycznie wraz z datą obowiązywania nowych przepisów prawnych w tym zakresie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozbogatynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia, I piętro, pokój 207- sekretariat, który jest czynny w dni powszednie 07:00-14:35.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia, I piętro, pokój 207- sekretariat, który jest czynny w dni powszednie 07:00-14:35.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 1 Leki - układ pokarmowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr II.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 2 Leki - cukrzyca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr II.2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 3 Leki - urologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr II.3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 4 Leki - układ krwionośny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr II.4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 5 Płyny infuzyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr II.5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 6 Leki - układ sercowo-naczyniowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr II.6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 7 Leki - dermatologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr II.7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 8 Leki - ginekologia (układ moczowo - płciowy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr II.8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 9 Antybiotyki- Tetracykliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr II.9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 10 Antybiotyki Beta - Laktamowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr II.10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 11 Antybiotyki inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr II.11 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 12 Preparaty przeciwbakteryjne i przeciwwirusowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr II.12 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 13 Leki - przeciwzapalne, przeciwreumatyczne, zwiotczające mięśnie, przeciw dnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr II.13 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 14 Witaminy i minerały.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr II.14 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 15 Hormony płciowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr II.15 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 16 Inne hormony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr II.16 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 17 Leki znieczulające.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr II.17 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 18 Leki przeciwbólowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr II.18 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 19 Leki przeciw drgawkowe i inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr II.19 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 20 Leki - Układ oddechowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr II.20 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 21 Leki - Narząd wzroku i słuchu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr II.21 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 22 Leki - przeciwpasożytnicze i inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr II.22 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: PAKIET (CZĘŚĆ) NR 23 Odżywki dla niemowląt i wcześniaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr II.23 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.