Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-31
Gościeszyn: Remont budynku mieszkalnego leśniczówki
Numer ogłoszenia: 130425 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gołąbki, Gołąbki 5, 88-422 Gościeszyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3024905, 3024911, fax 052 3024905, 3024911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://golabki.torun.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego leśniczówki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z objęciem funkcji kierownika budowy dla zadania polegającego na remoncie budynku mieszkalnego leśniczówki Mięcierzyn wraz z urządzeniem terenu -Mięcierzyn nr 81, kod: 88-420 Rogowo,gmina Rogowo, powiat żniński, dz. ewid. 3182/1, w zakresie: - wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na dachówkę, - wymiana więźby dachowej, - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - remont pomieszczeń na parterze i piętrze budynku (częściowo wykonanie nowych posadzek, wymiana podłóg, gładzie gipsowe na ścianach i sufitach, remont łazienek), - docieplenie stropu na poddaszu, - wymiana drewnianych okładzin schodów wewnętrznych, - przebudowa otworów okiennych na poddaszu - wymiana stolarki drzwiowej i częściowo okiennej - wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej, - wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, - wymiana instalacji centralnego ogrzewania bez kotła, - remont wiatrołapu, - instalacja odgromowa, - ogrodzenie leśniczówki, - wykonanie chodników i parkingu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust.4) o wartości: 5.000 zł. (słownie : pięć tysięcy złotych). 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) - posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z przedmiotem zamówienia tj. w zakresie usług branży budowlanej, elektrycznej, instalatorskiej wod-kan oraz w zakresie prac związanych z demontażem i utylizacją azbestu. O ile Wykonawca na formularzu ofertowym wskaże, że zamierza powierzyć podwykonawcy wykonanie prac elektrycznych lub instalatorskich wod-kan lub związanych z usuwaniem azbestu, to z dokumentu w/w nie musi wynikać fakt posiadania uprawnień Wykonawcy do prowadzenia działalności w tym zakresie. - nie zalegają z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania , a jeżeli kres działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonali min. 2 zamówienia branży budowlano-elektryczno-instalatorskiej wod-kan i c.o., na kwotę brutto 300 tys. każde. - dysponują min. 6-cio osobową wykwalifikowaną kadrą pracowników na stanowiskach robotniczych w branżach budowlanej, elektrycznej oraz instalatorskiej wod-kan oraz 1 osoba z uprawnieniami kierownika budowy branży budowlanej, zdolnych do realizacji zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. -posiadają środki finansowe w wysokości min.250 tys. zł na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub posiadają zdolność kredytową na min. taką kwotę -posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 tys. zł. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 do 9 ustawy). 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. 4) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Do oferty z kosztorysem ofertom należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) aktualne oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega on z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) aktualne oświadczenie Wykonawcy, że posiada on niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; d) wykaz robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (budowlano-instalatorskie wod-kan ) wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5-ciu lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym czasie, z podaniem danych kontrahenta ( nazwa, adres), opisem zakresu wykonywanych robót, terminem ich realizacji ,wartości zamówienia oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że minimum 2 roboty , o których mowa w p.VIII.2 SIWZ zostały wykonane należycie( np. informacja kontrahenta, protokół bezusterkowego odbioru robót, referencje) e) aktualne oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia f) kserokopię dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100 (sto) tysięcy złotych g) kserokopię uprawnień osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, wraz z potwierdzeniem przynależności tej osoby do izby inżynierów h) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p 1 do 9 ustawy. 2) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (za zgodność z oryginałem) przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli : wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. 4) Dokumenty w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia( np. w konsorcjum) w takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) każdy z wykonawców oddzielnie musi przedstawić dokumenty o których mowa w SIWZ b) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy c) Wykonawcy występujący wspólnie musza ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy; do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale a treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania pełnomocnika. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem lub z każdym wykonawcą oddzielnie, w zależności od treści zawieranej umowy d) W miejscu na wpisanie danych wykonawcy należy wpisać dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://golabki.torun.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na stronie internetowej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2007 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego- sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.