Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-19
Warszawa: Zakup oraz dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania narzędziowego klasy BA / BI na potrzeby realizacji zadań PSH
Numer ogłoszenia: 13042 - 2015; data zamieszczenia: 19.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 459 23 13, 22 459 21 55, faks 22 459 20 23, 22 459 20 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oraz dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania narzędziowego klasy BA / BI na potrzeby realizacji zadań PSH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup oraz dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania narzędziowego klasy BA / BI na potrzeby realizacji zadań PSH Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia z załącznikami dalej również OPZ oraz załączniku nr 2 do SIWZ Wzór umowy z załącznikami.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 18000 zł (słownie: osiemnaście tysięcy). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa 27.01 2015 r. o godz. 12.00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. w pieniądzu, 3.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. w gwarancjach bankowych, 3.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank SA nr konta: 52 1560 0013 2366 2335 1965 0001 w tytule przelewu: wadium w postęp. Sygn. EZ-240-2 -2015. 5. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłynęło w wymaganym terminie, decyduje data i godzina uznania (wpływu środków) rachunku bankowego Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach (tj. formach wskazanych w pkt. 19.3.2 - 19.3.5 SIWZ) musi zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, jeżeli zaistnieją przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp tj.: 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji określonej art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, oraz 6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 6.2.2. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 6.2.3. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Oryginały dokumentów wadialnych, o których mowa w pkt. 19.3.2 - 19.3.5 SIWZ należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Zamawiającego w Warszawie, Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy (PIG-PIB),ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa budynek A pok. Nr 12A. Kserokopie przedmiotowych dokumentów należy dołączyć do oferty. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach i w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: 1. co najmniej dwie usługi polegające na dostawie licencji i wdrożeniu oprogramowania narzędziowego klasy BA BI (Business Analytics Business Intelligence), przy czym wartość przynajmniej jednej z tych usług wynosiła minimum 300.000 PLN brutto; 2. co najmniej dwie usługi polegające na wdrożeniu oprogramowania narzędziowego klasy BA BI (Business Analytics Business Intelligence), których elementem była wizualizacja wyników zapytań, raportów i analiz na mapach; 3. co najmniej dwie usługi polegające na szkoleniu z oprogramowania narzędziowego klasy BA BI (Business Analytics Business Intelligence). Wyżej wymienione usługi mogą być wykonane w ramach jednego lub odrębnych zamówień.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi dysponować: 1. Co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika projektu posiadającą certyfikat Prince2 Practitioner oraz wykształcenie wyższe. Na potwierdzenie posiadanych kwalifikacji i doświadczenia wymagane jest wykazanie pełnienia w ciągu ostatnich pięciu lat funkcji kierownika projektu lub nadzoru projektu w co najmniej dwóch projektach wdrożenia oprogramowania narzędziowego klasy BA BI (Business Analytics Business Intelligence), przy czym wartość przynajmniej jednego projektu lub systemu wynosiła minimum 300 000 pln brutto. 2. Co najmniej jednym architektem rozwiązania BA BI posiadającym wykształcenie wyższe, doświadczenie w projektowaniu systemów klasy BA/BI potwierdzone udziałem w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, jako architekt rozwiązania BA BI, w co najmniej dwóch projektach informatycznych, których zakres obejmował m.in. wdrożenie oprogramowania narzędziowego klasy BA BI, przy czym przynajmniej w jednym z tych projektów wdrożenie oparte było o oprogramowanie narzędziowe klasy BA BI oferowane przez Wykonawcę w celu realizacji niniejszego zamówienia oraz jego elementem była wizualizacja wyników zapytań raportów i analiz na mapach oraz wartość przynajmniej jednego z tych projektów wynosiła minimum 300 000 pln brutto. 3. Co najmniej jednym programistą posiadającym wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w programowaniu systemów klasy BA BI, potwierdzone udziałem w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jako programista rozwiązania BA BI, w co najmniej dwóch projektach informatycznych, których zakres obejmował m.in. wdrożenie oprogramowania narzędziowego klasy BA BI (Business Analytics Business Intelligence), przy czym przynajmniej w jednym z tych projektów wdrożenie oparte było o oprogramowanie narzędziowe klasy BA BI oferowane przez Wykonawcę w celu realizacji niniejszego zamówienia oraz jego elementem była wizualizacja wyników zapytań, raportów i analiz na mapach oraz wartość przynajmniej jednego z tych projektów wyniosła minimum 300.000 pln brutto. 4. Co najmniej jednym testerem posiadającym wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w testowaniu systemów klasy BA BI, potwierdzone udziałem w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jako tester rozwiązania BA BI, w co najmniej dwóch projektach informatycznych, których zakres obejmował m.in. wdrożenie oprogramowania narzędziowego klasy BA BI (Business Analytics Business Intelligence), przy czym przynajmniej w jednym z tych projektów wdrożenie oparte było o oprogramowanie narzędziowe klasy BA BI oferowane przez Wykonawcę w celu realizacji niniejszego zamówienia oraz jego elementem była wizualizacja wyników zapytań, raportów i analiz na mapach oraz wartość przynajmniej jednego z tych projektów wyniosła minimum 300 000 pln brutto 5. Co najmniej jednym trenerem posiadającym wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z oprogramowania narzędziowego systemów klasy BA BI, potwierdzone udziałem w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jako trener, w co najmniej dwóch szkoleniach, których zakres obejmował m.in. szkolenie administratorów, użytkowników zaawansowanych i końcowych oprogramowania narzędziowego klasy BA BI (Business Analytics Business Intelligence), przy czym przynajmniej jedno z tych szkoleń dotyczyło oprogramowania narzędziowego klasy BA BI oferowanego przez Wykonawcę w celu realizacji niniejszego zamówienia oraz jego elementem była wizualizacja wyników zapytań, raportów i analiz na mapach. Funkcje te mogą być łączone, tym nie mniej Wykonawca musi przeznaczyć do realizacji zamówienia co najmniej 3 osoby, z których każda spełnia co najmniej jedną z ww. ról.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Sposób realizacji zamówienia - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Na podstawie regulacji art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Strony Umowy przewidują możliwość wprowadzania zmian do Umowy, każdorazowo po pisemnej akceptacji obu Stron, na zasadach i warunkach określonych w Umowie. Zmiana Umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: 1) zmianę nazwy własnej urządzeń lub nazwy własnej oprogramowania, w tym także jego wersji, 2) zmianę w celu umożliwienia zastosowania nowszych i korzystniejszych rozwiązań technologicznych lub technicznych niż istniejące w chwili sporządzania specyfikacji technicznej i funkcjonalnej Przedmiotu Umowy oraz w chwili zawarcia Umowy przez Strony; 3) zmianę uzasadnioną względami technicznymi polegającą na zmianie sprzętu lub oprogramowania, w szczególności jeśli nastąpiła zmiana producenta lub producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność urządzenia lub oprogramowania i zachodzi konieczność zastąpienia urządzenia lub oprogramowania, pod warunkiem, że spełnia on/ono wymagania odpowiednie dla Przedmiotu Umowy i realizuje cele i zadania Systemu; 4) zmianę, gdy zostanie wyprodukowana nowsza wersja urządzenia lub oprogramowania i z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów; wówczas dopuszcza się zmianę tych elementów na inne spełniające minimalne wymagania dla Przedmiotu Umowy, 5) zmianę, która nie powoduje zwiększenia zakresu zobowiązań Wykonawcy, a która będzie następstwem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, 6) zmianę ilości szczegółowego asortymentu objętego Przedmiotem Umowy zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zwiększenie wartości Umowy, 7) zmianę stawki podatku VAT lub innych zobowiązań publicznoprawnych, 8) zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy: 9) zmiany końcowego terminu realizacji zamówienia i końcowego odbioru Systemu, o ile zmiana taka jest uzasadniona i konieczna w celu prawidłowej realizacji Umowy, a nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; pod warunkiem, że jest korzystna dla Zamawiającego; 10) zmiany w wykazie podwykonawców, którzy biorą udział w wykonywaniu Umowy - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian, za uprzednią zgodą Zamawiającego, w zakresie powierzenia podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy; 11) zmiany osób określonych w Umowie, wyznaczonych przez Strony do realizacji zamówienia wynikającej z przyczyn obiektywnych, zmian organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego albo z decyzji Zamawiającego; 12) zmiany na skutek wystąpienia siły wyższej, przy czym za siłę wyższą uznaje się zdarzenia niezależne od Strony, zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, niemożliwym do przewidzenia i uniknięcia , takie jak wojny, powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrola którejkolwiek ze Stron oraz których żadna ze Stron nie może pokonać przy dołożeniu należytej staranności. Zmiany, o których mowa powyżej nie mogą spowodować zwiększenia wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust.1 Umowy, z wyjątkiem przypadku wskazanego w ust.1 pkt. 7 niniejszego paragrafu. 2. Zmiany terminów realizacji poszczególnych produktów, zmiany w zakresie produktów dostarczanych w ramach poszczególnych iteracji, nie wymagają aneksu do Umowy, o ile zmiany takie są uzasadnione i konieczne w celu prawidłowej realizacji Umowy i nie wpływają na zmianę terminu, o którym mowa w § 2 ust.1 Umowy oraz zmianę wynagrodzenia za iterację. Zmiany te stają się skuteczne po pisemnym uzgodnieniu przez Kierowników Projektu Stron i akceptacji przez Komitet Sterujący. 3. Warunkami dokonania zmian wskazanych w ust. 1 mogą być następujące okoliczności: 1) wprowadzenie na rynek przez Wykonawcę Przedmiotu Umowy (urządzenie, oprogramowanie) zmodyfikowanego bądź udoskonalonego, 2) wystąpienie przejściowego braku Przedmiotu Umowy (urządzenia, oprogramowania) z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia Przedmiotu Umowy (urządzenia, oprogramowania) zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego Przedmiotem Umowy, 3) zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego, 4) wymóg prawidłowej realizacji przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (działalności statutowej), 5) fakt, iż w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego, 6) konieczność osiągnięcia celu w postaci prawidłowego uruchomienia Systemu u Zamawiającego i dostosowania go do wymagań Zamawiającego, 7) konieczność ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, o ile zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu, 8) konieczność zachowania ciągłości wdrożenia z uwagi na zmiany personalne zachodzące u Wykonawcy i Zamawiającego (m.in. fluktuacja kadry), 9) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, organów nadzoru, a także innych organów państwa lub jednostek administracyjnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy PIG-PIB ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa pok.220..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2015 godzina 12:00, miejsce: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy (PIG-PIB) ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa Kancelaria Ogólna (parter budynku, pok. 1)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oferta musi zawierać: 1. Sposób realizacji przedmiotu Zamówienia, zawierający wstępną koncepcję realizacji i zarządzania pracami objętymi niniejszym zamówieniem, w szczególności opis propozycji: a. Koncepcji budowy i architektury Systemu b. Harmonogramu projektu z podziałem na iteracje, zakresem zadań i przyrostów funkcjonalności systemu realizowanych w każdej iteracji c. Harmonogramu płatności d. Szczegółowego planu pierwszej iteracji e. Planu szkoleń, ze szczegółową specyfikacją ilości szkoleń, godzin szkolenia oraz ich opisem i wykazem materiałów szkoleniowych 2. Szczegółową specyfikację oprogramowania narzędziowego klasy BA / BI, która zostanie dostarczona w ramach Zamówienia, z podaniem producenta oprogramowania, nazwy każdego modułu, numeru wersji każdego dostarczonego modułu oraz opis sposobu licencjonowania oprogramowania narzędziowego i wdrożonego Systemu..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie portalu intranetowego - serwisu informacyjnego dla pracowników Zamawiającego
- Usługi wsparcia IT (0365, infrastruktura sieciowa)
- Wykonanie projektu i instalacji Systemu Zarządzania Budynkiem (BMS) z podsystemem monitorowania i zarządzania energią oraz mediami w obiektach AWF Filia w Białej Podlaskiej.
- Realizacja projektu ,,Cyberbezpieczny Urząd Miasta Zakopane"
- "Opracowanie, dostarczenie, wdrożenie oraz utrzymanie narzędzia informatycznego - aplikacji webowej wspomagającej obsługę procesu inwestycyjnego wraz z wymianą informacji (...)" - część nazwy
- Serwis systemów Infomedica i AMMS
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.