eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KałuszynBudowa przydomowej oczyszczalni ścieków na terenie Domu Dziecka w Falbogach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Kałuszyn: Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków na terenie Domu Dziecka w Falbogach
Numer ogłoszenia: 130436 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka , Falbogi 33, 05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie, tel. 025 7526306, faks 025 7526306.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków na terenie Domu Dziecka w Falbogach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa oczyszczalni ścieków biologiczno-mechanicznej o przepustowości 6m3/d wraz z wymianą przyłączy kanalizacyjnych na terenie Domu Dziecka w Falbogach. 2. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót - załącznik nr 1 do SIWZ, dokumentacji projektowej - załącznik nr 2, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 44.13.00.00 - Studzienki kanalizacyjne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm), b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. c) przedłożą oświadczenie o wykonania części zamówienia przez podwykonawców d) wniosą wadium w wysokości 2 000 PLN e) posiadają aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej f) posiadają aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji innego organu g) dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia( tj. sanitarne i elektryczne) niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. h) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 oczyszczalnie ścieków o przepustowości min 4 m3/dobę, i) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 2. Do udziału w postępowaniu kwalifikowane są oferty, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od oferenta w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję Przetargową powołaną przez Dyrektora Domu Dziecka w Falbogach, poprzez analizę treści złożonych dokumentów, przy zastosowaniu formuły (spełnia -nie spełnia), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - podpisane przez Wykonawcę - załącznik nr 4. 2. Oświadczenie o wykonaniu części zamówienia przez podwykonawców - załącznik nr 5 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę, b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę. 4. W celu potwierdzenia warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 oczyszczalnie ścieków o przepustowości min 4 m3/d, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - który należy sporządzić na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; do przedmiotowego wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że ujęte w nim roboty zostały wykonane należycie - np. listy referencyjne - kserokopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót poświadczone (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę, b) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia sanitarne i elektryczne. Wyżej wymienione dokumenty winny być poparte kopiami: uprawnień oraz aktualnymi zaświadczeniami potwierdzającymi wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - poświadczone przez Wykonawcę (za zgodność z oryginałem)- należy dołączyć do oferty. W przypadku gdy wykonawca nie dysponuje osobami posiadającymi wyżej wymienione uprawnienia winien przedstawić pisemne zobowiązania innych podmiotów do ich udostępnienia na potrzeby realizacji zadania. 5. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca składa polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 3 lit. a, b - składa odpowiadające im dokumenty wyszczególnione w §2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane, z zastrzeżeniem zapisów §2 ust. 3 przedmiotowego rozporządzenia, b) składa dokumenty wymienione w pkt. 1,2,4,5. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego winni złożyć ofertę zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a)ustanowić pełnomocnika, przynajmniej do reprezentowania ich w toczącym się postępowaniu. Pełnomocnictwo może objąć także upoważnienie do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; powinno ono zostać dołączone do oferty, b)każdy z Wykonawców powinien spełnić warunki formalne określone w punktach 3, 5 niniejszego rozdziału, c)warunek określony w pkt. 1,2,4 zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatminski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka w Falbogach, Falbogi 33, 05-310 Kałuszyn, sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Dom Dziecka w Falbogach, Falbogi 33, 05-310 Kałuszyn, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.