Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-30
Gołdap: Bursa Szkolna w Gołdapi ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 13044 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bursa Szkolna , ul. Wojska Polskiego 16, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6150266, faks 087 6150266.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bursa Szkolna w Gołdapi ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego w 2009 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Olej opałowy lekki o parametrach: Wspólny Słownik Zamówień - Kod PCV - 23122100-9 Wartość opałowa nie mniej niż 42000 KJ/kg Zawartość siarki nie więcej niż 0,1 % Gęstość w temperaturze 20°C 830 - 860 kg/m3 1. Wielkość dostawy - 30 000 litrów. 2. Miejsca dostawy: Do kotłowni w budynku Bursy Szkolnej w Gołdapi przy ul. Wojska Polskiego 16 3. Termin realizacji zamówienia: W okresie od 01.03.2008r. do 31.12.2009r. na podstawie zgłoszeń telefonicznych. II. PRZYGOTOWANIE OFERT. 1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania. 3. Oferta powinna obejmować całość zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości założenia oferty wariantowej. 5. Oferta winna być przygotowana na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 6. Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami zawartymi w Rozdział III niniejszej specyfikacji. 7. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopie jakiegoś dokumentu, kopia winna być czytelna, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 8. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia Wykonawcy winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 9. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 10. Wszystkie strony oferty winny być podpisane, ponumerowane i zszyte w sposób zapobiegający możliwość de kompletacji zawartości oferty, wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 11. Wykonawca powinien zamieścić ofertę w zamkniętej wewnętrznej i zewnętrznej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie jej w stanie nienaruszalnym do terminu otwarcia oferty. Koperta zewnętrzna: - zaadresowana: Bursa Szkolna ul. Wojska Polskiego 16 19-500 Gołdap - posiadająca dodatkowe oznaczenie tj.: Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego Nie otwierać przed 16.02.2009 roku przed godziną 1200 Koperta wewnętrzna: oprócz w/w opisu powinna zawierać nazwę i adres Wykonawcy. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnej z w/w opisem ponosi Wykonawca. 12. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, że zmiany zostaną parafowane i datowane przez osobę uprawnioną, a Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych wymagań jak składana oferta tj.: w dwóch kopertach (wewnętrznej i zewnętrznej) odpowiednio oznakowanych ZMIANY 13. Wykonawca może wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wycofaniu oferty przed terminem (wg takich samych zasad jak przy wprowadzaniu zmian i poprawek) z napisem na kopercie zewnętrznej WYCOFANIE 14. Wykonawcy przedstawiają oferty zgodnie z wymogami SIWZ. 15. Wszystkie dokumenty załączane do oferty muszą być aktualne, czyli odzwierciedlające stan faktyczny tzn.: taki, który nie został zmieniony. W przypadku zaświadczeń z Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, za aktualne uważa się zaświadczenie dotyczące ostatniego okresu płatności ważne na trzy miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.35.10.0 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. VIII Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 2.1 jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2.2 jest złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 2.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 2.4 została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 2.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczaniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczaniu ceny, 2.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgłosił się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczaniu ceny, 2.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4.Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywania będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnienia / niespełnienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 rok Prawo zamówień publicznych ( Dz. U Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami); o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji; posiadają niezbędne uprawnienia, zezwolenia związane z zakresem zamówienia; posiadają i udokumentują dostęp do sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia; zrealizują zamówienie w ustalonym terminie (Rozdz. I pkt. 3) 2. Dokumenty niezbędnie wymagane formularz ofertowy ( załącznik nr 1 oświadczenie Wykonawcy z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zezwolenie na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem; zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; uzupełniony projekt umowy w części dotyczącej Wykonawcy (załącznik nr 3). Zamawiający może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania poprawek oczywistych omyłek pisarskich w złożonych ofertach zgodnie z zasadami określonymi w art. 88 ustawy PZP. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w odniesieniu do których Wykonawca składając ofertę zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgoldap.home.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiatgoldap.home.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 12:00, miejsce: 1.Ofertę należy złożyć w sekretariacie Bursy Szkolnej w Gołdapi ul. Wojska Polskiego 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji infrastruktury uzdrowiskowej w Uzdrowisku Gołdap
- Usługa wynajmu sceny estradowej, nagłośnienia, oświetlenia, agregatu prądotwórczego, płotów wraz z transportem i obsługą podczas imprezy plenerowej pn. "ODETCHNIJ NA ZDROWIE . GOŁDAP FESTIWAL"
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów oddziałów szpitalnych i zakładu pielęgnacyjno-opiekuńczego w GoldMedica Sp. z o. o. w Gołdapi - powtórzone.
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Biedrzychowicach
- Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do celów grzewczych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 23 Bazę Lotnictwa Taktycznego Mińsk Mazowiecki
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- Dostawa oleju opałowego
- "Dostawa 27 000 litrów oleju opałowego do SP Nr 20 oraz 13 000 litrów oleju opałowego do PM Nr 4 w Jaworznie, z zastrzeżeniem zmniejszenia tej ilości maksymalnie o 15% dla poszczególnej placówki "
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.