Ogłoszenie z dnia 2016-02-08
Gdańsk: Świadczenie usług odśnieżania i sprzątania terenów zewnętrznych oraz sprzątania pomieszczeń w budynkach Województwa Pomorskiego
Numer ogłoszenia: 13045 - 2016; data zamieszczenia: 08.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Pomorskie, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3261555, faks 58 3261556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług odśnieżania i sprzątania terenów zewnętrznych oraz sprzątania pomieszczeń w budynkach Województwa Pomorskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Część 1 zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odśnieżania terenów zewnętrznych oraz sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego zlokalizowanych w Gdańsku przy: ul. Okopowej 21/27, ul. Okopowej 19, ul. Równej 19/21, ul. Augustyńskiego 2, ul. Żabi Kruk 12, ul. Długi Targ 1-10. 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Sprzątanie wewnątrz budynku: sprzątanie wewnątrz budynku codzienne w dni robocze tj. od pon. do pt., (oprócz dni świątecznych i wolnych od pracy urzędu) obejmujące sprzątanie: korytarzy, holi, schodów, pomieszczeń sanitarnych, pomieszczeń biurowych; 2) Mycie okien we wskazanych budynkach - Powierzchnia wewnętrzna i zewnętrzna okien oraz ram i parapetów. Mycie okien zostanie wykonane 2 razy w okresie 12 miesięcy. Zamawiający przewiduje że usługa zostanie wykonana w miesiącu marcu 2016 oraz październiku 2016. Zamawiający poinformuje Wykonawcę na co najmniej 14 dni przed planowanym terminem wykonania usługi. Maksymalny czas mycia okien w ramach jednej usługi nie może przekroczyć 30 dni. 3) Serwis dzienny w budynku zlokalizowanym przy ul. Augustyńskiego 2 - jednoosobowy serwis od poniedziałku do piątku w godzinach 7.45-15.45 (oprócz dni świątecznych i wolnych od pracy urzędu). 4) Serwis dzienny w budynku zlokalizowanym przy ul. Okopowej 21/27 - jednoosobowy serwis od poniedziałku do piątku w godzinach 7.45-15.45 (oprócz dni świątecznych i wolnych od pracy urzędu) 5) Zimowe utrzymanie terenu zewnętrznego (zgodnie z mapką poglądową załączoną do SIWZ) dla w/w nieruchomości prowadzone będzie w okresie od dnia 01.10.2016 r. do dnia 30.04.2017 r.: a) W systemie rozliczeniowym ryczałtowym za każdy miesiąc świadczenia usługi w okresie od dnia 01.11.2016r. do dnia 31.03.2017 r. b) W systemie rozliczeniowym 24 godzinnym w okresach od dnia 01.10.2016 r. do dnia 31.10.2016 r. oraz od dnia 01.04.2017 r. do dnia 30.04.2017 r. które liczone są od godz. 0:00 do godz. 23:59. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe za 24h wykonywanej usługi bez względu ilość wykonanych interwencji w danej dobie z zastrzeżeniem, iż pierwsza interwencja zostanie wykonana i zakończona do godz. 7:30. Dotyczy to tylko okresu, w których wystąpiły warunki atmosferyczne powodujące znaczne pogorszenie stanu nawierzchni lub opady śniegu. Zimowe utrzymanie terenu zewnętrznego polegać będzie na tym, że w sytuacji zakłóceń wywołanych niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi takimi jak śliskość zimowa, gołoledź i opady śniegu Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania i usuwaniu gołoledzi z nawierzchni z jednoczesnym jej uszorstnianiem, wyłącznie materiałami dopuszczonymi rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960 ) oraz do usuwania pozostałego po opadach śniegu, brył lodu i innych zanieczyszczeń będących następstwem niekorzystnych warunków atmosferycznych z częstotliwością gwarantującą zachowanie przepisów bhp. 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia dla wskazanej części zostały opisane we wzorze umowy - w załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Część 2 zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części 2 zamówienia obejmuje: 2.1. Dla terenów przyległych do budynków Województwa Pomorskiego, zlokalizowanych w: 1) Gdańsku przy ul. Augustyńskiego 1(chodnik o powierzchni ok. 205 m2) 2) Gdynia, ul. Rdestowa 65-71 (droga wewnętrzna) Zimowe utrzymanie terenu zewnętrznego: Zimowe utrzymanie terenu zewnętrznego polegać będzie na tym, że w przypadku wystąpienia niekorzystnego stanu nawierzchni, uniemożliwiającego lub utrudniającego poruszanie się, wywołanego czynnikami atmosferycznymi, w szczególności takimi jak: opady śniegu, gołoledź, oblodzenie, śliskość pośniegowa, Wykonawca zobowiązany będzie odpowiednio do odśnieżenia, likwidacji gołoledzi, oblodzenia, śliskości pośniegowej, z jednoczesnym uszorstnieniem nawierzchni, wyłącznie materiałami dopuszczonymi rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960), oraz usunięcia brył lodu i innych zanieczyszczeń, będących następstwem tych czynników atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usuwania niekorzystnych skutków czynników atmosferycznych w ciągu maksymalnie 2 godzin od chwili zaistnienia tych warunków oraz do zakończenia usługi w czasie maksymalnie 5 godzin od chwili jej rozpoczęcia z częstotliwością 7 dni w tygodniu, do godziny 7:00 rano. 2.2. Dla terenów przyległych do budynków Województwa Pomorskiego, zlokalizowanych w: 1) Gdańsku przy ul. Srebrniki 13 (chodnik oraz schody wejściowe do budynku o powierzchni ok. 50 m2), 2) Gdańsku przy al. gen. Józefa Hallera 122 (chodnik oraz schody wejściowe o powierzchni ok. 270 m2). Całoroczne utrzymanie czystości terenu zewnętrznego: - w okresie wiosenno-jesiennym, od 1 kwietnia do 30 listopada, polegać będzie na bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń stałych, w tym na codziennym zamiataniu; - w okresie zimowym, od 1 grudnia do 31 marca, polegać będzie na bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń stałych, w tym codziennym zamiataniu. Dodatkowo, w przypadku wystąpienia niekorzystnego stanu nawierzchni, uniemożliwiającego lub utrudniającego poruszanie się, wywołanego czynnikami atmosferycznymi, w szczególności takimi jak: opady śniegu, gołoledź, oblodzenie, śliskość pośniegowa, Wykonawca zobowiązany będzie odpowiednio do odśnieżenia, likwidacji gołoledzi, oblodzenia, śliskości pośniegowej, z jednoczesnym uszorstnieniem nawierzchni, wyłącznie materiałami dopuszczonymi rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960), oraz usunięcia brył lodu i innych zanieczyszczeń, będących następstwem tych czynników atmosferycznych. 5. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usuwania niekorzystnych skutków czynników atmosferycznych w ciągu maksymalnie 2 godzin od chwili zaistnienia tych warunków oraz do zakończenia usługi w czasie maksymalnie 5 godzin od chwili jej rozpoczęcia z częstotliwością 7 dni w tygodniu, do godziny 7:00 rano. 2.3. Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia dla wskazanej części zostały opisane we wzorze umowy - w załączniku nr 7 do SIWZ. 3. Część 3 zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części 3 zamówienia obejmuje: 3.1 Dla terenów przyległych do budynków Województwa Pomorskiego, zlokalizowanych w: 1) Słupsku przy ul. Kopernika 28-31 (chodnik wzdłuż działki nr 312/37, od strony ul. Morcinka, o powierzchni ok. 100 m2) 2) Słupsku przy ul. Gustawa Morcinka 19 (chodnik wzdłuż działki nr 312/6, o powierzchni ok. 136 m2), 3) Słupsku przy ul. Gustawa Morcinka (chodnik wzdłuż działki nr 312/36, o powierzchni ok. 17 m2), 4) Słupsku przy ul. Poniatowskiego 42 (chodnik wzdłuż działki nr 304/3, od strony ul. Poniatowskiego i Morcinka, o łącznej powierzchni ok. 158 m2), Zimowe utrzymanie terenu zewnętrznego (zgodnie z mapką poglądową załączoną do SIWZ), które polegać będzie na tym, że w przypadku wystąpienia niekorzystnego stanu nawierzchni, uniemożliwiającego lub utrudniającego poruszanie się, wywołanego czynnikami atmosferycznymi, w szczególności takimi jak: opady śniegu, gołoledź, oblodzenie, śliskość pośniegowa, Wykonawca zobowiązany będzie odpowiednio do odśnieżenia, likwidacji gołoledzi, oblodzenia, śliskości pośniegowej, z jednoczesnym uszorstnieniem nawierzchni, wyłącznie materiałami dopuszczonymi rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960), oraz usunięcia brył lodu i innych zanieczyszczeń, będących następstwem tych czynników atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usuwania niekorzystnych skutków czynników atmosferycznych w ciągu maksymalnie 2 godzin od chwili zaistnienia tych warunków oraz do zakończenia usługi w czasie maksymalnie 5 godzin od chwili jej rozpoczęcia z częstotliwością 7 dni w tygodniu, do godziny 7:00 rano. 3.2. Dla terenu przyległego do budynku Województwa Pomorskiego, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Banacha 12 - chodnik o powierzchni ok. 71 m2, Całoroczne utrzymanie czystości terenu zewnętrznego (zgodnie z mapką poglądową załączoną do SIWZ): - w okresie wiosenno-jesiennym, od 1 kwietnia do 30 listopada, polegać będzie na bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń stałych, w tym na codziennym zamiataniu; - w okresie zimowym, od 1 grudnia do 31 marca, polegać będzie na bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń stałych, w tym codziennym zamiataniu. Dodatkowo, w przypadku wystąpienia niekorzystnego stanu nawierzchni, uniemożliwiającego lub utrudniającego poruszanie się, wywołanego czynnikami atmosferycznymi, w szczególności takimi jak: opady śniegu, gołoledź, oblodzenie, śliskość pośniegowa, Wykonawca zobowiązany będzie odpowiednio do odśnieżenia, likwidacji gołoledzi, oblodzenia, śliskości pośniegowej, z jednoczesnym uszorstnieniem nawierzchni, wyłącznie materiałami dopuszczonymi rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960), oraz usunięcia brył lodu i innych zanieczyszczeń, będących następstwem tych czynników atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usuwania niekorzystnych skutków czynników atmosferycznych w ciągu maksymalnie 2 godzin od chwili zaistnienia tych warunków oraz do zakończenia usługi w czasie maksymalnie 5 godzin od chwili jej rozpoczęcia z częstotliwością 7 dni w tygodniu, do godziny 7:00 rano. 3.3. Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia dla wskazanej części zostały opisane we wzorze umowy - w załączniku nr 8 do SIWZ. 4. Część 4 zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części 4 zamówienia obejmuje: 4.1. Całoroczne utrzymanie terenu zewnętrznego i wewnętrznego budynku Województwa Pomorskiego, zlokalizowanego w Starym Polu przy ul. Marynarki Wojennej 21A budynek wielorodzinny (teren zewnętrzny o powierzchni ok. 550 m2, klatka schodowa i korytarze o powierzchni ok. 309 m2): 1) Całoroczne utrzymanie czystości terenu zewnętrznego: - w okresie wiosenno-jesiennym, od 1 kwietnia do 30 listopada, polegać będzie na bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń stałych, w tym na codziennym zamiataniu; - w okresie zimowym, od 1 grudnia do 31 marca, polegać będzie na bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń stałych, w tym codziennym zamiataniu. Dodatkowo, w przypadku wystąpienia niekorzystnego stanu nawierzchni, uniemożliwiającego lub utrudniającego poruszanie się, wywołanego czynnikami atmosferycznymi, w szczególności takimi jak: opady śniegu, gołoledź, oblodzenie, śliskość pośniegowa, Wykonawca zobowiązany będzie odpowiednio do odśnieżenia, likwidacji gołoledzi, oblodzenia, śliskości pośniegowej, z jednoczesnym uszorstnieniem nawierzchni, wyłącznie materiałami dopuszczonymi rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960), oraz usunięcia brył lodu i innych zanieczyszczeń, będących następstwem tych czynników atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usuwania niekorzystnych skutków czynników atmosferycznych w ciągu maksymalnie 2 godzin od chwili zaistnienia tych warunków oraz do zakończenia usługi w czasie maksymalnie 5 godzin od chwili jej rozpoczęcia z częstotliwością 7 dni w tygodniu, do godziny 7:00 rano. 2) Całoroczne utrzymanie czystości terenu wewnętrznego: - polegać będzie na bieżącym myciu środkami czystości oraz usuwaniu zanieczyszczeń stałych z klatki schodowej i korytarzy, w tym: codzienne zamiatanie i zapewnienie czystości terenu wewnętrznego, oraz myciu okien znajdujących się na klatce schodowej i korytarzach nie rzadziej niż raz na kwartał. 4.3. Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia dla wskazanej części zostały opisane we wzorze umowy - w załączniku nr 9 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usług odśnieżania i sprzątania terenów zewnętrznych oraz sprzątania pomieszczeń w budynkach Województwa Pomorskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA " MANIARA " ROBERT MANIARA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA " MANIARA " ROBERT MANIARA
- Firma Usługowo - Handlowa Maniara Robert Maniara, ul. Danusi 5/21, 80-434 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 232690,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 310358,56
Oferta z najniższą ceną: 310358,56 / Oferta z najwyższą ceną: 407560,12
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie usług odśnieżania i sprzątania terenów zewnętrznych oraz sprzątania pomieszczeń w budynkach Województwa Pomorskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowe Clean-Bud Sp. J. Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska, ul. Amona 76, 81-601 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60207,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69811,20
Oferta z najniższą ceną: 69811,20 / Oferta z najwyższą ceną: 98604,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z uwagi na konieczność zapewnienia wykonywania usługi polegającej na świadczenie usług odśnieżania i sprzątania terenów zewnętrznych oraz sprzątania pomieszczeń w budynkach Województwa Pomorskiego, zachodzi potrzeba przeprowadzenia postępowania, w celu wyłonienia wykonawcy realizującego przedmiotowe zamówienie. Realizacja usługi utrzymania czystości należy do obowiązków właścicieli nieruchomości, wynikających z ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego. Zamówienie będzie realizowane na podstawie art. 69-73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w trybie zapytania o cenę, polegającego na skierowaniu zapytania do co najmniej pięciu wybranych wykonawców. Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunkiem dopuszczalności nabycia określonych usług w trybie zapytanie o cenę jest ich powszechna dostępność, rozumiana jako dostępność w ramach usługi znormalizowanej, odpowiadającej przeciętnym, oferowanym w powszechnej ofercie standardom. Ponadto, przez powszechną dostępność usług należy rozumieć oferowanie ich przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do nich praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów i z kolei łączy się wprost z powszechną ich konsumpcją. Z kolei przez ustalone standardy jakościowe należy rozumieć powtarzalne cechy jakościowe i techniczne usługi, niewymagające skomplikowanego opisu. Usługa zestandaryzowana umożliwia tym samym zamawiającemu ich nabycie w takiej samej lub zbliżonej jakości od co najmniej pięciu wykonawców. Istotną cechą usług zamawianych w trybie zapytania o cenę powinna być więc ich typowość, gwarantująca zamawiającemu porównanie cen takiego samego rodzaju usług. A zatem, niezależnie od tego, który z wykonawców będzie ostatecznie realizował zamówienie, na etapie składania ofert jedynym czynnikiem różnicującym oferty powinna być cena. Umowa na świadczenie usług odśnieżania i sprzątania terenów zewnętrznych oraz sprzątania pomieszczeń w budynkach Województwa Pomorskiego spełnia warunek powszechnej dostępności i ma ustalone standardy jakościowe, a wartość zamówienia nie przekracza kwot progowych. Ponadto na rynku działa wiele podmiotów świadczących usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia a zastosowanie trybu zapytania o cenę zapewni konkurencję oraz wybór najkorzystniejszej oferty. O dopuszczalności zakwalifikowania usług sprzątania, jako usług powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych przesądza także stanowisko doktryny, wyrażone w Komentarzu ustawy Prawo zamówień publicznych wyd. III pod red. T. Czajkowskiego na stronie 273 w ustępie 2. Stanowisko powyższe podzieliła również Główna Komisja Orzekająca w orzeczeniu z dnia 28 czerwca 2010 r. BDF1/4900/44/50/10/1227: /Dostawy i usługi powszechnie dostępne to dobra popularne i łatwo osiągalne, zaspokajające potrzeby wszystkich kategorii odbiorców publicznych i prywatnych, które oferuje się wszędzie, zarówno na rynku lokalnym, jak i krajowym. Do usług powszechnie dostępnych o ustalonych standardach zalicza się, m.in. usługi sprzątania pomieszczeń, mycia szyb, prania, usługi żywienia, proste usługi poligraficzne itp./
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie całodobowo badania lekarskiego osoby zatrzymanej oraz pobrania krwi osoby doprowadzonej do wytrzeźwienia przez funkcjonariuszy Policji na terenie działania KPP w Malborku.
- Zakup monitora poziomu bólu i pomp infuzyjnych w 4 pakietach
- Dostawa samochodu osobowo-ciężarowego z podwójną kabiną i zabudową typu skrzynia
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczenia laboratoryjnego nr B112 w budynku Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 4.
- Dostawa spektrometru dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku
- Wynajem urządzeń nagłośnieniowych i windy pod nagłośnienie wraz z ich montażem, obsługą i demontażem na potrzeby spektakli Międzynarodowego Festiwalu Teatrów Plenerowych i Ulicznych "Feta" w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowa sprzątania klatek schodowych budynkach administrowanych i własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o.
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Usługa sprzątania pomieszczeń na terenie Z/I Gotartów i Z/I Bełchatów/ 2025
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.