Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-21
Zamość: Dostawa betonowych wyrobów brukowych przeznaczonych do budowy chodnika w miejscowości Borowina Sitaniecka w ciągu drogi wojewódzkiej nr 843 chełm - Kraśniczyn - Zamość o długości 0,078 km
Numer ogłoszenia: 130467 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6381053, 6386639, faks 084 6386639.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa betonowych wyrobów brukowych przeznaczonych do budowy chodnika w miejscowości Borowina Sitaniecka w ciągu drogi wojewódzkiej nr 843 chełm - Kraśniczyn - Zamość o długości 0,078 km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa obejmuje : a) Rury betonowe okrągłe śr. 60 cm - 68,00 m b) Krawężnik betonowy drogowy 20x30 ( kolor szary ) - 133,00 m c) Obrzeże betonowe 20x6 ( kolor szary) - 93,00 m d) Elementy żelbetowe ( korytka długości a=74 cm) - 19,00 m/27 szt. e) Kostka brukowa betonowa behaton grubość 8 cm (kolor szary ) - 111,00 m2 f) Kostka brukowa betonowa behaton grubość 6 cm (kolor szary) - 121,00 m2 g) Piasek - 49,00 m3 h) Cement portlandzki zwykły bez dodatków 35 - 2,00 t 2. Materiały budowlane należy dostarczyć na plac składowy zlokalizowany w miejscu budowy droga wojewódzka nr 843 od km 48+194 do km 48+272. 3. Dostarczone wyroby brukowe powinny posiadać cechy konstrukcyjno - użytkowe oraz spełniać wymogi ustalone w PN - EN 1338 oraz SST na dostawę wyrobów betonowych a wytrzymałość na ściskanie nie powinna być niższa niż: - kostka brukowa gr. 6cm - 35MPa, - kostka brukowa gr. 8cm -50Mpa, - pozostałych wyrobów betonowych (krawężnik, obrzeże , kręgi - 20MPa). 4. Do każdej partii materiałów Wykonawca ma obowiązek dostarczyć deklarację zgodności, atest lub aprobatę techniczną dopuszczającą stosowanie wyrobów brukowych w budownictwie drogowym oraz na życzenie zamawiającego niżej wymienione badania i pomiary dotyczące: - sprawdzenia kształtu, wymiarów, płaskości i pofałdowania, - sprawdzenia aspektów wizualnych (wygląd, tekstura i zabarwienie), - sprawdzania odporności na zamarzanie (rozmarzanie), - sprawdzania odporności na poślizg, - sprawdzenia trwałości na ściskanie, - sprawdzania wytrzymałości na rozciąganie przy rozłupywaniu - sprawdzenia odporności na ścieranie na tarczy Bohmego. 5. Żelbetowe i betonowe elementy prefabrykowane do przepustów i kanalizacji powinny być wykonane zgodnie z PN-B-02356[2] - powierzchnie elementów powinny być gładkie bez raków, pęknięć i rys dopuszcza się drobne pory jako pozostałość po pęcherzykach powietrza i wodzie do głębokości 5mm. 6. Korytka żelbetowe do umacniania dna rowu o wymiarach 680x590x740 - parametry i kształt prefabrykatu zgodny z zał. nr 3. (prefabrykat żelbetowy do umacniania dna rowu). 7. Zamówione drogowe elementy brukowe Wykonawca dostarczy własnym transportem z wyładunkiem materiałów w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego. 8. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na swój koszt wszystkie niezbędne materiały, środki transportowe i sprzęt potrzebny do realizacji tego zamówienia. 9. Wykonawca odpowiada za realizację dostaw zgodnie z przepisami BHP. 10.W przypadku wątpliwości co do jakości materiałów Zamawiający może zlecić badania sprawdzające w akredytowanym laboratorium a w przypadku ich potwierdzenia kosztem poniesionych badań obciąży Wykonawcę przez potrącenie z jego należności. 11. Materiał nie spełniający norm wykonawca zabiera na swój koszt. 12. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone materiały betonowe na okres 3 lat. 13. Zamawiający nie ponosi opłat za dostarczone wraz z materiałami budowlanymi palety i nie wyraża zgody na płacenie za nie kaucji. 14.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w składanej ofercie części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom 15. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym . Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać , że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego ( art. 30 ust. 5 ustawy) Wartość zamówienia 26 642,95 zł netto ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00 - Produkty betonowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien wykonać minimum jedna dostawę , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie doyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/zdw/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość ul. Peowiaków 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2010 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Wojwódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość ul. Peowiaków 7 , pokój nr 36.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia , wnioski , zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem na nr (84) 638 6639 lub drogą elektroniczną na adres e-mail : rdw.zamosc@zdw.lublin.pl . Dopuszczalna jest też forma pisemna . Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia , wnioski , zawiadomienia oraz informacje faksem albo drogą elektroniczną , każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania . W sprawach technicznych informacji udziela Pan Janusz Seń tel. (84) 638 6639 .W sprawach formalno - prawnych związanych z postępowaniem przetargowym informacji udziela Pan Zbigniew Chwiejczak tel. (84) 638 6639.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługa wykonania obowiązkowych przeglądów konserwacyjnych i konserwacji Urządzeń Transportu Bliskiego "UTB" - 32 WOG Zamość oraz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG Zamość.
- Dostawa równiarki drogowej dla GZOK - 2025 r. - nr 2
- Dostawa warzyw i owoców
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawa nabiału do Zakładu Karnego w Zamościu
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. "Poprawa dostępu do Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu"
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- IR.ZP.271.3.2025 Sukcesywna dostawa na rzecz Gminy Grybów wyrobów betonowych, żelbetowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych oraz naprawy mostów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - II
- sukcesywna dostawa żerdzi energetycznych żelbetonowych, żerdzi energetycznych strunobetonowych wirowanych, belek oraz płyt ustrojowych dla EnergiaPro Koncern Energetyczny SA.
więcej: Produkty betonowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.