eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowo › Wykonanie remontu głównego autobusu marki Autosan H9-20

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-16

Michałowo: Wykonanie remontu głównego autobusu marki Autosan H9-20
Numer ogłoszenia: 130481 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Białostocka 70, 16-050 Michałowo, woj. podlaskie, tel. 085 7131790, fax 085 7131790.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.michalowo.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu głównego autobusu marki Autosan H9-20.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi remontu głównego autobusu marki Autosan H9-20, numer rejestracyjny BIA 30VC (rok produkcji 1991, do chwili obecnej jest w ciągłej eksploatacji), z użyciem części zamiennych i materiałów wykonawcy, na jego terenie do dnia 25.08.2008r zgodnie z poniższym zakresem : a) Naprawa ramy głównej. b) Naprawa szkieletu nośnego autobusu z całkowitą wymianą elementów na nowe. c) Wymiana oblachowania zewnętrznego na nowe z zastosowaniem materiałów odpornych na korozję. d) Wymiana ściany przedniej i tylnej na nowe. e) Wymiana na nowe lub regeneracja szyb bocznych oraz tylnej i przedniej autobusu. f) Wymiana wnętrza i bagażnika na nowe z zastosowaniem na podłodze wnętrza wykładziny antypoślizgowej. g) Wymiana wewnętrznych poszyć boków, drzwi i sufitu na nowe. h) Wymiana deski rozdzielczej na nową. i) Regeneracja siedzeń z zastosowaniem nowych pokryć tapicerskich. j) Wymiana instalacji elektrycznej na nową wraz z oświetleniem wewnętrznym i zewnętrznym. k) Regeneracja układu pneumatycznego z zastosowaniem nowych przewodów. l) Regeneracja układu paliwowego z zastosowaniem nowych przewodów. m) Wymiana wszystkich elementów układu ogrzewania na nowe. n) Regeneracja układu ssącego silnika. o) Regeneracja układu chłodzenia silnika z zastosowaniem nowych przewodów. p) Regeneracja układu zawieszenia. q) Montaż pełnego nagłośnienia wraz z radioodtwarzaczem. r) Zastosowanie firanek jako wyposażenia dodatkowego. s) Malowanie nadwozia w kolorze białym wraz z malowaniem pasów ozdobnych po uzgodnieniu z Zamawiającym wzoru i koloru. t) Antykorozyjne zabezpieczenie przestrzeni zamkniętych i profili stalowych z zastosowaniem preparatów zapewniających długotrwałą ochronę przed korozją. u) Wymiana kół jezdnych na nowe. v) Regeneracja silnika wraz z osprzętem. w) Regeneracja osi przedniej. x) Regeneracja mostu napędowego. y) Regeneracja skrzyni biegów. z) Regeneracja wału napędowego. aa) Regeneracja układu kierowniczego. bb) Wymiana lusterek bocznych z podgrzewaniem na nowe. cc) Wymiana piór i ramion wycieraczek na nowe. dd) Wymiana akumulatorów na nowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.31.00 - Usługi w zakresie napraw autobusów Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.31.00 - Usługi w zakresie napraw autobusów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.800,00 zł (słownie złotych : jeden tysiąc osiemset, groszy 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - pRawo zamówień publicznych; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wg formy : spełnia - nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca przedstawi następujące dokumenty i oświadczenia : a) Oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ); b) Oświadczenie wynikające z art. 24 ust. 1 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ); c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z innych załączonych dokumentów; e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz, informacja winna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h) Dokument potwierdzający wniesienie wadium (potwierdzenie wpłaty) lub oryginał dokumentu jeśli wadium zostało wniesione w innej formie. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy, doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca przedstawi : a) Wykaz należycie wykonanych co najmniej trzech remontów autobusów w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługi stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, zakresu i przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 7 do SIWZ). 3. W celu potwierdzenia, że oferowana naprawa autobusu odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, Wykonawca udzieli gwarancji należytej jakości wykonania remontu autobusu w zakresie ustalonym na okres minimum 12 miesięcy bez limitu kilometrów. 4. Potwierdzenie dokumentów. Dokumenty należy składać w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty sporządzone w kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Okres udzielenia gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.michalowo.ug.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Michałowie, 16-050 Michałowo ul.Białostocka 70.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Michałowie, 16-050 Michałowo ul.Białostocka 70.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.