eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Wykonanie oświetlenia ulicznego i zasilania energetycznego Starego Miasta w Piotrkowie Trybunalskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-18

Piotrków Trybunalski: Wykonanie oświetlenia ulicznego i zasilania energetycznego Starego Miasta w Piotrkowie Trybunalskim
Numer ogłoszenia: 13048 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, fax 044 7327798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oświetlenia ulicznego i zasilania energetycznego Starego Miasta w Piotrkowie Trybunalskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa sieci elektroenergetycznej n.n., s.n. i oświetlenia ulicznego w rejonie Starego Miasta w Piotrkowie Trybunalskim. Lokalizacja: Piotrków Trybunalski ul. Sieradzka, Szewska, Grodzka, środkowa i południowa część ul. Rycerskiej, północna część Placu Niepodległości, południowa część Placu Kościuszki, Rynek Trybunalski, ul. Łazienna Mokra. Zakres robót: - remont budowlany dwóch stacji transformatorowych (jak w przedmiarach); - wymiana wyposażenia dwóch stacji transformatorowych; - wymiana kabli 15 kV; - sieć rozdzielcza kabli niskiego napięcia zakończona złączami kablowymi; - demontaż odłączanych kabli niskiego napięcia; - częściowy demontaż napowietrznej linii n.n. i zasilanie prowizoryczne na Pl. Niepodległości; - stylizowane oświetlenie ulic Starego Miasta na ścianach kamienic i słupach, iluminacja nowych elementów architektonicznych: Bramy Sieradzkiej i zrębów ratusza; - naprawa ulic i chodników po własnych pracach poza obszarem modernizacji drogowej; - naprawy tynków po pracach instalacyjnych odtwarzające stan istniejący i uszkodzone elementy. Szczegółowo: Linie kablowe NN - wykopanie rowu kablowego głęb. 0,8m i szer. 0,4m - 221 m3 - wykopanie rowu kablowego głęb. 1,1m i szer. 0,4m - 88 m3 - nasypanie warstwy piasku w rowie szer. 0,4m -1780 m - zasypanie rowu kablowego głęb. 0,6m i szer. 0,4m -165 m3 - zasypanie rowu kablowego głęb. 0,9m i szer. 0,4m - 72 m3 - wykucie bruzd 1/2x1 ceg. w cegle pod rurę fi 110 - 185 m - montaż rur fi 110 w gotowych bruzdach -185 m - zamurowanie bruzd 142x1/4 ceg. w cegle -185 m - ułożenie rur ochronnych fi 110 w wykopie - 797 m - montaż kabla YAKXS 4x240mm2 w rowie -1752 m - montaż kabla YAKXS 4x120mm2 w rowie - 85 m - montaż kabla YAKXS 4x35mm2 w rowie - 44 m - montaż kabla YAKXS 4x240mm2 w rurach - 978 m - montaż kabla YAKXS 4x120mm2 w rurach - 13 m - montaż kabla YAKXS 4x35mm2 w rurach - 16 m - montaż kabla YAKXS 4x240mm2 w kanale - 71 m - montaż kabla YAKXS 4x120mm2 w kanale - 6 m - wykucie wnęk o głęb. 1 cegły w ścianach z cegły - 21 m2 - montaż złącz kablowych wg. schematu - 55 szt. - montaż dodatkowych drzwiczek na złącza kablowe - 52 szt. - zarobienie na sucho końcy kabla 4-żył. 240mm2 - 106 szt. - zarobienie na sucho końcy kabla 4-żył. 120mm2 - 8 szt. - zarobienie na sucho końcy kabla 4-żył. 35mm2 - 2 szt. - ręczne rozebranie nawierzchni z płyt chodnikowych. 50x50x7cm - 225 m2 - ręczne rozebranie nawierzchni z brukowca o grub. 16-20cm - 45 m2 - ułożenie nawierzchni z płyt chodnikowych - 225 m2 - ułożenie nawierzchni z brukowca o grub. 16-20cm - 45 m2 - ułożenie bednarki ocynk. 25x4mm w rowie kablowym - 432 m - ułożenie bednarki ocynk. 25x4mm w budynkach - 81 m - ułożenie bednarki ocynk. 25x4mm w złączach kablowych - 40 m - mechaniczne pogrążanie uziomów prętowych grunt kat. III - 504 m - badania i pomiary instalacji uziemiającej /1-wszy pom./ - 1 pom. - badania i pomiary instalacji uziemiającej /następny pom./ - 53 pom. - badanie linii kablowej NN 4-żył - 58 szt. - demontaż złącz kablowych - 23 szt. - demontaż kabla YAKY z rowu kablowego - 480 m - demontaż kabla YAKY z rur - 35 m Linie kablowe SN - wykopanie rowu kablowego głęb. 0,9m i szer. 0,4m - 121 m3 - wykopanie rowu kablowego głęb. 1,2m i szer. 0,4m - 12 m3 - wykopanie rowu kablowego głęb. 2m i szer. 1m - 20 m3 - nasypanie warstwy piasku w rowie szer. 0,4m - 740 m - ułożenie rur ochronnych fi 160 w wykopie - 121 m - zasypanie rowu kablowego głęb. 0,7m i szer. 0,4m - 94 m3 - zasypanie rowu kablowego głęb. 1m i szer. 0,4m - 10 m3 - zasypanie rowu kablowego głęb. 2m i szer. 1m - 19 m3 - ułożenie kabla XRUHAKXS1x120mm2 w rowie - 1182 m - ułożenie kabla XRUHAKXS1x120mm2 w rurach - 363 m - ułożenie kabla XRUHAKXS1x120mm2 w st. trafo. - 123 m - montaż głowic kablowych 93-EB63 -1PL - 12 szt. - montaż muf kablowych 93-AP620-1 - 6 szt. - badanie linii kablowej SN - 3 odc. - demontaż głowic kablowych - 12 szt. - demontaż kabla YHAKXS z kanału kablowego - 60 m - demontaż kabla YHAKXS z rur - 90 m - demontaż kabla YHAKXS z rowu kablowego - 1340 m Stacje Trafo. - demontaż pól rozdzielnicy SN - 8 szt. - demontaż rozdzielnicy NN - 2 szt. - demontaż szyn aluminiowych AP - 80 m - demontaż izolatorów przepustowych - 6 szt. - montaż pól SL2 i ST2 rozdzielnicy SN - 6 szt. - montaż rozdzielnicy NN RN-W - 2 szt. - montaż kabla YHAKXS 1x70mm2w budynku - 48 m - montaż kabla YKXS 1x240mm2w budynku - 144 m - montaż głowic kablowych 93-EB63 -1PL - 12 szt. - zarobienie na sucho końcy kabla 1-żył. 240mm2 - 36 szt. - montaż kondensatorów MKPg 6kVAr - 2 szt. - montaż ograniczników przepięć BOP 0,5/5 - 6 szt. - demontaż transformatora 250kVA 15/0,4kV - 1 szt. - montaż transformatora 630kVA 15/0,4kV - 1 szt. - wykopanie rowu kablowego dla rur - 2 m3 - ułożenie rur ochronnych fi 110 w wykopie - 36 m - zasypanie rowu kablowego - 1,5 m3 - wykonanie podsypki piaskowej - 9 m - wykonanie posadzki cementowej grubości 2,5cm - 6 m2 - wykonanie posadzki cementowej-pogrubienie o 1cm - 30 m2 Linie napowietrzne n.n. - demontaż przewodu Al - 2,700 m - demontaż przewodu ASXSn - 250 m - demontaż słupów żelbetowych pojedynczych - 2 szt. - demontaż słupów żelbetowych bliźniaczych - 2 szt. - demontaż słupów żelbetowych rozkracznych - 1 szt. - demontaż przyłączy napowietrznych z przew. gołych - 5 szt. - demontaż trzonów kabłąkowych - 15 szt. - demontaż trzonów hakowych skrośnych - 10 szt. - demontaż stojaków ściennych - 10 szt. - montaż kabla YAKXS 4x120mm2 w rurze na ścianie - 18 m - montaż przyłączy przewodem ASXSn 4x25 i 4x50mm2 - 3 szt. - montaż rury winidurowej RVS 28 na ścianie - 18 m - wciąganie przewodu YDY 5x10mm2 do rury - 20 m Oświetlenie - demontaż opraw z wysięgników na słupach - 10 szt. - demontaż opraw z wysięgników na stojakach - 11 szt. - demontaż projektorów - 2 szt. - demontaż bezpieczników - 23 szt. - demontaż opraw ze słupów oświetl. - 57 szt. - demontaż opraw ze wsporników ściennych - 20 szt. - demontaż słupów oświetleniowych - 27 szt. - demontaż słupów oświetleniowych beton. - 1 szt. - demontaż skrzynek oświetl. ulicznego - 2 szt. - demontaż skrzynek zasilaj. oprawy ścienne - 20 szt. - demontaż skrzynek zasilaj. oprawy na słupach - 22 szt. - demontaż wysięgników ze słupów - 10 szt. - demontaż wysięgników ze stojaków ściennych - 11 szt. - demontaż wsporników ściennych - 2 szt. - demontaż linii zasilających oprawy ścienne - 72 m - demontaż kabla oświetleniowego z rowu - 420 m - demontaż kabla oświetleniowego z rur - 35 m - montaż słupów oświetleniowych P2/01 z wykop. i zasyp. wykopu - 44 szt. - montaż wsporników ściennych - 9 szt. - montaż opraw VERA 01/B na słupie - 86 szt. - montaż opraw gruntowych OG - 21 szt. - montaż projektorów - 2 szt. - montaż opraw VERA 01/B na wspornikach ściennych - 27 szt. - montaż opraw LS oświetl. Ratusza - 17 szt. - wciąganie przewodu YLY 3x2,5mm2 w słupy 4m - 84 kpl. - wymiana przewodu YLY 3x2,5mm2 w słupyach 4m - 4 kpl. - montaż skrzynek zasilaj. oprawy ścienne - 27 szt. - montaż dodatkowych drzwiczek do skrzynek zasilaj. oprawy ścienne - 27 szt. - montaż skrzynek oświetl. ulicznego SO1 i SO2 -2 szt. - montaż skrzynki oświetl. SO-R - 1 szt. - montaż skrzynki zasilającej SZ-R - 1 szt. - montaż dodatkowych drzwiczek do skrzynek SO-R i SZ-R - 2 szt. - wykucie bruzd w cegle pod rurę RL 22 - 36 m - montaż rur RL 22 w gotowych bruzdach - 180 m - wykucie bruzd w cegle pod rurę RL 47 - 54 m - montaż rur RL 47 w gotowych bruzdach - 54 m - wciąganie przewodu YLY 3x2,5mm2 w rury - 108 m - wciąganie przewodu YDY 3x1,5mm2 w rury - 72 m - sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania /1-szy pom./ - 11 pom. - sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania /następny pom./ - 104 pom. - ułożenie bednarki ocynk. 25x4mm w rowie kablowym - 965 m - ułożenie bednarki ocynk. 25x4mm w słupach i skrzynkach SO - 50 m - podłączenie bednarki ocynk. 25x4mm-złącza kontrolne - 46 m - badania i pomiary instalacji uziemiającej /1-wszy pom./ - 7 pom. - badania i pomiary instalacji uziemiającej /następny pom./ - 39 pom. - wykopanie rowu kablowego głęb. 0,8m i szer. 0,4m - 170 m3 - wykopanie rowu kablowego głęb. 1,1m i szer. 0,4m - 31 m3 - nasypanie warstwy piasku w rowie szer. 0,4m - 2960 m - ułożenie rur ochronnych fi 50 w wykopie - 512 m - ułożenie rur ochronnych fi 110 w wykopie - 24 m - zasypanie rowu kablowego głęb. 0,6m i szer. 0,4m - 127 m3 - zasypanie rowu kablowego głęb. 0,9m i szer. 0,4m - 25 m3 - ułożenie w rowie kablowym kabla YAKXS 4x25mm2 - 1978 m - ułożenie w rowie kablowym kabla YKXS 3x2,5mm2 - 60 m - ułożenie w rurach, słupach i skrz. oświetl. kabla YAKXS 4x25mm2 - 791 m - ułożenie w rurach, słupach i skrz. oświetl. kabla YAKXS 4x35mm2 - 18 m - ułożenie w rowie kablowym kabla YAKXS 5x120mm2 - 102 m - ułożenie w rurach, słupach i skrz. oświetl. kabla YAKXS 5x120mm2 - 28 m - zarobienie końcy kabla do 50mm2 z podłączeniem -150 szt. - badanie linii kablowej NN 4-żył - 11 szt. Niezbędnym jest przed zgłoszeniem oferty szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją i warunkami terenowymi realizacji robót Dokumentem związanym ze specyfikacją jest opracowanie Zakładu Energetycznego Łódź - Teren standaryzujące sieć i wyposażenie elektroenergetyczne na etapie projektowania i wykonawstwa. Warunki wykonania prac: - prace wykonywane będą na terenie Starego Miasta z bardzo gęstą infrastrukturą, być może, że częściowo nierozpoznaną i prace ziemne muszą być wykonywane ręcznie; - prace będą prowadzone pod nadzorem inspektorów nadzoru inwestora i Rejonu Energetycznego; - czasy przerw w zasilaniu nie mogą być dłuższe niż 8 godzin i uzgadniane muszą być każdorazowo z Rejonem Energetycznym; - roboty realizowane będą synchronicznie z pracami wodociągowymi kanalizacyjnymi i brukarskimi, koordynatorami całości są Inżynier Kontraktu i generalny wykonawca, którym firma elektroenergetyczna musi być przyporządkowana w zakresie konstrukcji harmonogramu robót, bieżącej ich organizacji, formalnych procedur. - firma ze względu na potrzeby bieżącej współpracy z pozostałymi wykonawcami musi mieć taką lokalizację i organizację, aby zawsze było możliwe przystąpienie do pracy w ciągu czterech godzin od zgłoszenia takiej potrzeby niezależnie od realizowanego harmonogramu. - niezbędna jest codzienna obecność kierownika budowy na budowie przez cały czas trwania inwestycji. Wymagany sprzęt: właściwy dla prowadzenia robót ziemnych, środki transportu, wyposażenie instalatora.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 15 tys. zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BGŻ O/Piotrków Tryb. Nr: 05203000451110000000261430 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium - przetarg nieograniczony na: Wykonanie oświetlenia ulicznego i zasilania energetycznego Starego Miasta w Piotrkowie Trybunalskim b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c. gwarancjach bankowych d. gwarancjach ubezpieczeniowych e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 pozycja 275) 3. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317, a do oferty załączyć kserokopię. 4. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: a. upłynął termin związania ofertą, b. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c. zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 5. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na pisemny wniosek wykonawcy: a. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b. który został wykluczony z postępowania c. którego oferta została odrzucona 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert tj.: nie później niż do dnia 12.02.2008 r. do godz. 09:00 W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj.: wykonanie linii kablowych i napowietrznych n.n., stacji transformatorowych, oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 350 000 zł (brutto) każda. b) wskazać osoby i podmioty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, tj.: kierownik robót - uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i sieci elektrycznych, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, D do 15 kV; brygadzista: E do 15 kV wraz z uprawnieniami pomiarowymi, w składzie brygady E do 1 kV lub do 15 kV odpowiednio do wykonywanej pracy W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych trzech robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu potwierdzenia, iż zamówienia zostały wykonane należycie należy dołączyć protokoły odbioru końcowego lub referencje - wg załącznika nr 5; b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz dokumentami potwierdzającym posiadanie przez te osoby wymagane uprawnienia - wg załącznika nr 4; 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) posiadać rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę 900.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 900.000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 44 w związku z art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp. - wg załącznik nr 3;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 2. w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i ustanowieniu pełnomocnika do ich reprezentowania musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2, 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 5. wykaz wykonanych trzech robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu potwierdzenia, iż zamówienia zostały wykonane należycie należy dołączyć protokoły odbioru końcowego lub referencje - wg załącznika nr 5; W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 6. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającym posiadanie przez te osoby wymagane uprawnienia, wg załącznik nr 4; tj.: kierownik robót - uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i sieci elektrycznych, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, D do 15 kV; brygadzista: E do 15 kV wraz z uprawnieniami pomiarowymi, w składzie brygady E do 1 kV lub do 15 kV odpowiednio do wykonywanej pracy. W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 7. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 44 w związku z art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp. - wg załącznika nr 3; W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 8. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 4 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organy, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 9. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 900.000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego,Referat Zamówień Publicznych pok. 317, Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego,Referat Zamówień Publicznych pok. 317, Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego,Referat Zamówień Publicznych pok. 317, Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.