Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-16
Gdańsk: Usługa konserwacji 16 starych druków i ekspertyza konserwatorska 8 starych druków ze zbiorów Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej.
Numer ogłoszenia: 130510 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 24 00, faks +48 58 347 29 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji 16 starych druków i ekspertyza konserwatorska 8 starych druków ze zbiorów Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji 16 starych druków i ekspertyza konserwatorska 8 starych druków ze zbiorów Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Część I - usługa konserwacji 16 starych druków ze zbiorów Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej zgodnie ze wzorem Umowy. Część II - usługa wykonania ekspertyzy konserwatorskiej 8 starych druków ze zbiorów Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej zgodnie ze wzorem Umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.11.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium dla części I została określona w kwocie 2.300,00 PLN. Kwota wadium dla części II została określona w kwocie 350,00 PLN. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej,z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z poźn. zm.).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, 2 usługi polegające na gruntownej konserwacji zabytków ruchomych z papieru i skóry, tzn usługi wykonania zabiegów i czynności konserwatorskich wskazanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz ekspertyzie o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto - dotyczy części I. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, 2 usługi polegające na wykonaniu zabiegów i czynności wskazanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub polegające na gruntownej konserwacji zabytków ruchomych z papieru i skóry o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto - dotyczy części II. W przypadku składania oferty na część I i II przez tego samego Wykonawcę należy spełnić oba warunki wymienione powyżej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca będzie dysponował w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł stuki, specjalność konserwacja i restauracja papieru i skóry - dotyczy części I. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca będzie dysponował w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł stuki, specjalność konserwacja i restauracja papieru i skóry - dotyczy części II. W przypadku składania oferty na część I i II przez tego samego Wykonawcę należy spełnić oba warunki wymienione powyżej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca będzie dysponował w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł stuki, specjalność konserwacja i restauracja papieru i skóry - dotyczy części I. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca będzie dysponował w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł stuki, specjalność konserwacja i restauracja papieru i skóry - dotyczy części II. W przypadku składania oferty na część I i II przez tego samego Wykonawcę należy spełnić oba warunki wymienione powyżej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach: zmiana obowiązujących stawek podatkowych, zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy, wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, w takiej sytuacji umowa będzie aneksowana.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska
Dział Zamówień Publicznych
ul. Gabriela Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk - Wrzeszcz
pok. 206, II piętro w Gmachu B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Gdańska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Dział Zamówień Publicznych Gmach B pok. 206.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa konserwacji 16 starych druków ze zbiorów Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej zgodnie ze wzorem Umowy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji 16 starych druków ze zbiorów Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej zgodnie ze wzorem Umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)zabezpieczenie starodruków na miejscu w siedzibie zamawiającego b)transport starodruków na koszt i ryzyko Wykonawcy z siedziby Zamawiającego do pracowni konserwatorskiej c)wykonanie zabiegów konserwacyjnych zgodnie z ekspertyzą konserwatorską d)wykonanie opisu księgozbioru wraz z opisem wykonanych czynności (dzienniczki konserwatorskie), oraz zaleceń pokonserwatorskich odnośnie przechowywania zbiorów e)wykonanie dokumentacji fotograficznej z przeprowadzonej konserwacji (dokumentujące kluczowe różnice stanu zachowania przed konserwacją i po konserwacji) f)transport starodruków na koszt i ryzyko Wykonawcy z pracowni konserwatorskiej do siedziby Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa wykonania ekspertyzy konserwatorskiej 8 starych druków ze zbiorów Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej zgodnie ze wzorem Umowy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wykonania ekspertyzy konserwatorskiej 8 starych druków ze zbiorów Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej zgodnie ze wzorem Umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. zabezpieczenie starodruków na miejscu w siedzibie zamawiającego 2. transport starodruków na koszt i ryzyko Wykonawcy z siedziby Zamawiającego do pracowni konserwatorskiej 3. wykonanie ekspertyzy konserwatorskiej wraz z niezbędnymi pracami konserwacyjnymi: a)ekspertyza mikrobiologiczna b)dezynfekcja (o ile jest wymagana - konieczność potwierdzona ekspertyzą mikrobiologiczną) c)opis inwentaryzacyjny d)opis wykonanych czynności e)wykonanie dokumentacji fotograficznej stanu zachowania f)opis zalecanego zakresu prac konserwatorskich g)wykonanie opakowania konserwatorskiego 4. transport starodruków na koszt i ryzyko Wykonawcy z pracowni konserwatorskiej do siedziby Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o."
- 15/TP/2025 Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH
- Usługa przeprowadzenia terenowych badań ankietowych wśród turystów odwiedzających cztery nadmorskie regiony dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.