eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbąszynek › Przebudowa ulcy Małej w Zbąszynku



Ogłoszenie z dnia 2008-06-16

Zbąszynek: Przebudowa ulcy Małej w Zbąszynku
Numer ogłoszenia: 130523 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbąszynek, Rynek 1, 66-210 Zbąszynek, woj. lubuskie, tel. 068 3849140, fax 068 3849484.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbaszynek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulcy Małej w Zbąszynku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem ogłoszonego przetargu jest przebudowa ulicy Małej w Zbąszynku zgodnie z opracowanym projektem budowlano wykonawczym pn: Przebudowa ulic Sportowa ,Topolowa i Mała w Zbąszynku obejmująca swym zakresem tylko ul. Małą. Inwestycja swoim zakresem między innymi obejmuje: - rozbiórkę istniejących krawężników i ław betonowych w zakresie opracowania, - rozbiórkę konstrukcji nawierzchni w zakresie niezbędnym technologicznie do wykonania jezdni, - rozbiórkę istniejących chodników w zakresie objętym opracowaniem, - rozbiórkę istniejących obrzeży chodnikowych i oporników na zjazdach indywidualnych w zakresie opracowania, - zdjęcie warstwy humusu oraz gruntu zanieczyszczonego i zalegającego w strefach przeznaczonych pod urządzenie terenów zielonych, - demontaż znaków drogowych i słupków, - regulację studzienek wpustowych kanalizacji deszczowej, - wykonanie dodatkowych wpustów ulicznych i przykanalików, - przygotowanie koryta pod poszerzenia nawierzchni jezdni i budowę zjazdów i chodników, - ułożenie krawężników na ławach betonowych z oporem, - ułożenie oporników na ławach betonowych, - ułożenie obrzeży chodnikowych na podsypce cementowo-piaskowej, - ułożenie nawierzchni chodników, - ułożenie nawierzchni zjazdów indywidualnych, - ułożenie ścieków przykrawężnikowych, - budowa poszerzeń nawierzchni, - ułożenie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - korytowanie i uzupełnienie humusem terenów przeznaczonych do obsiania trawą (tereny zielone), - ułożenie bezpieczników z kostki kamiennej drobnowymiarowej w rejonie skrzyżowania, - regulacja elementów infrastruktury technicznej: włazy, pokrywy, zasuwy, wpusty itp. - malowanie oznakowania poziomego, - ustawienie słupków i montaż tablic oznakowania pionowego, - montaż słupków separacyjnych zgodnie z planem sytuacyjnym, uprzątnięcie placu budowy, uporządkowanie i oczyszczenie pasa drogowego w obszarze objętym inwestycją. Przebudowywana ulica Mała stanowi odcinek prosty i ma w zakresie objętym opracowaniem dłu-gość 0+070,43 km. Wykonawca dostarczy materiały potrzebne do realizacji przedmiotu umowy na własny koszt i własnym transportem. Zamawiający nie przewiduje przedpłat za roboty. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz po-winny odpowiadać: - Polskim Normom przenoszącym europejskie normy zharmonizowane, a w przypadku ich braku normom wyszczególnionym w kolejności w art. 30, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW I SPOSOBÓW OCENY ICH SPEŁNIENIA 1. Wykonawca składający ofertę musi spełniać następujące warunki: 1.1. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że z ubiegania się o udzielenie zamówienia pu-blicznego wyklucza się: -wykonawców, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została do-browolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienale-żyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowie-dzialności; -wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony pra-womocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli po-przez likwidację majątku upadłego; -wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postę-powaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodar-czemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwa skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; -spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związ-ku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści ma-jątkowych, a także za przestępstwa skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; -spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestęp-stwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prze-stępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekup-stwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwa skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; -spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamó-wienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne prze-stępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwa skar-bowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu po-pełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; -osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popeł-nione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwa skarbowe lub prze-stępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie prze-stępstwa lub przestępstwa skarbowego; -podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podsta-wie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, -wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3, -wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowywaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczest-niczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowa-niu nie utrudni uczciwej konkurencji; -wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzo-nego postępowania, -wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowa-niu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, -wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 1.2. Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres robót objęty zamówieniem będzie wypła-cane na podstawie faktury końcowej po dokonaniu odbioru bez zastrzeżeń. 1.3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym np. referencjami, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. 1.4. Podwykonawcy: 1.4.1. Jeżeli Wykonawca w ofercie nie deklaruje uczestnictwa podwykonawców przy realizacji za-mówienia oznacza to, że nie przewiduje takiego sposobu wywiązania się z zobowiązania. W takiej sytuacji w projekcie umowy zamieszczonym w rozdz. II do SIWZ w kwestiach do-tyczących podwykonawców obowiązywać będzie Wykonawcę zapis § 6 ust. 1 oraz § 8 z wy-łączeniem § 8 ust. 5 pkt c. 1.4.2. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców musi wykazać w ofercie zakres rzeczowy i finansowy prac, jakie wykona przy pomocy podwykonawcy. W takiej sytuacji, w projekcie umowy, zamieszczonym w rozdz. II do SIWZ, w kwestiach dotyczących podwykonawców, obowiązywać będzie Wykonawcę zapis § 6 ust. 2 oraz § 8. 1.5. Złożenie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie za-mówienia, konieczne jest ustanowienie pełnomocnika (osoba fizyczna) do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich Wykonawców winno być dołączone do oferty. 2. Złożona oferta musi spełniać następujące warunki: 2.1. Oferta musi być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert. 2.2. Oferta musi być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warun-ków zamówienia, ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.3. Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 3. Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia - nie spełnia. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę spełnia natomiast Wykonawca nie spełniający któregokolwiek z warunków otrzyma ocenę nie spełnia i zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wy-kluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTAR-CZYĆ WYKONAWCY. 1. Formularz oferty na załączniku nr 1 2. Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a. 3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formu-larzu stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalno-ści lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wy-stawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, admi-nistracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju po-chodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do oferty musi być dołączony: 6.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat (min. 3) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania- załącznik nr 3 - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wy-konane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających). 7. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamó-wienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają pełnomocnika (osoba fizyczna) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezen-towania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt IV, ppkt 3 i 4, 8. Wypełniony kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbaszynek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Zbąszynek adres: 66-210 Zbaszynek, ul. Rynek 1 tel. (068) 3849140, fax (068) 3849484, www.zbaszynek.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Gmina Zbąszynek adres: Urząd Miejski, 66-210 Zbaszynek, ul. Rynek 1 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.