Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-16
Olecko: dostawa leków do apteki
Numer ogłoszenia: 130552 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Olmedica" w Olecku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Gołdapska 1, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202543, fax 087 5202543 w. 319.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olmedica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego Szpitalnictwo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków do apteki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków do apteki w Olmedica w Olecku w okresie 12 miesięcy od czasu podpisania umowy. Orientacyjne ilości leków określające zapotrzebowanie na okres trwania umowy określa załącznik nr 4( Pakiety 1 - 6) Wykonawca oświadcza, że oferowany asortyment posiada odpowiednie świadectwa dopuszczenia leku do użytkowania oraz świadectwo rejestracji. Odpowiednie dokumenty są w posiadaniu Wykonawcy i mogą być udostępnione Zamawiającemu na każde żądanie. Leki winne być dostarczane o możliwie najwyższych parametrach jakościowych, w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta, z serią i czytelnym terminem ważności nie krótszym niż dwa lata od dnia dostawy. W wyjątkowych wypadkach zamawiający dopuści możliwość dostarczenia asortymentu o terminie ważności krótszym - po wcześniejszym uzgodnieniu - ale nie mniej niż pół roku. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - na poszczególne pakiety.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, to jest zawierających leki będące ich odpowiednikami bądź synonimami (wg klasyfikacji ATC) - w dawkach wskazanych w SIWZ oraz przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania leków o innej pojemności opakowań ( liczbie tabletek, ampułek). Oferta na dany lek powinna być odpowiednio przeliczona na ilość wymienionych w pakiecie leków.Płatność z tytułu dostaw będzie zrealizowana po dostarczeniu przez Wykonawcę faktury z potwierdzeniem dostarczenia asortymentu do apteki szpitala w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury. Faktura powinna być dostarczona w dwóch egzemplarzach i na nośniku elektronicznym np. na dyskietce lub płycie CD w formacie DATA FARM lub MALICKI. Ze względów organizacyjnych i gospodarczych zakupy dokonywane będą sukcesywnie na podstawie wcześniejszego zamówienia pisemnego lub telefonicznego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który złoży oświadczenie, że spełnia następujące warunki: 1.posiada uprawnienia na podjęcie działalności gospodarczej objętej zamówieniem, 2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych. 5.złoży oświadczenie, że zapoznał się z treścią SIWZ i nie wnosi do niej zastrzeżeń, 6.złoży oświadczenie, że uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, 7.złoży oświadczenie, że zapoznał się z warunkami umowy na udzielenie zamówienia, załączonymi do niniejszej specyfikacji i akceptuje je bez zastrzeżeń, a w przypadku wyboru oferty zobowiązuje się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców którzy: 8.nie spełniają warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 9.wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, 10. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 11.nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wg załączonego wzoru OFERTA stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22.ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 3. formularz cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 4 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 4.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia), 5.dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta ), Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 6.umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta ) 7.oświadczenie wykonawcy złożone na podstawie art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wg. załącznika nr 2 do SIWZ, 8.Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olmedica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 19 - 400 Olecko ul. Gołdapska 1 Olmedica w Olecku Sp. z o o.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 10:00, miejsce: 19 - 400 Olecko ul. Gołdapska 1 Olmedica w Olecku Sp. z o o pokój nr 206.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - antybiotyki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: antybiotyki z podziałem na 11 grup.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Heparyny. Zamawiający dopuszcza w tym pakiecie możliwość składania ofert częściowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do doposażenia karetek Szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa miału węglowego do kotłowni szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Budowa wiaty na dwa stanowiska w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Głuchych w Olecku
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie akcelerometrów do badań naukowych w Instytucie Nauk o Zdrowiu
- Dostawa zestawów do wykonywania zabiegów leczenia migotania przedsionków metodą PFA wraz z dzierżawą konsoli oraz zamykaczy tętniczych dla potrzeb O/Kardiologii wg zadań 1-2
- Dostawa wyrobów medycznych (kontrastów) na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Produkty lecznicze.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- dostawa urządzeń medycznych i laboratoryjnych w tym m. in: cyklotron, tomograf PET-CT, laboratorium produkcji radiofarnaceutyków, laboratorium kontroli jakości produckji radiofarmaceutyków, gamma- kamera SPECT -CT, mikroskopy, komora laminarana.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.