Ogłoszenie z dnia 2015-06-01
Warszawa: Organizacja spotkań i konferencji
Numer ogłoszenia: 130566 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Komisja Egzaminacyjna, ul. Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 536 65 31, faks 22 536 65 46.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja spotkań i konferencji.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja konferencji na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w 2015 r. dla projektu VII Budowa Banków zadań. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień jako CPV: 70220000-9 Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne; 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji; 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków; 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe; 32342400-6 Sprzęt nagłaśniający- PA01-7 Wynajem; 30232100-5 Drukarki i plotery- PA01-7 Wynajem; 30191400-8 Niszczarki- PA01-7 Wynajem; 38652100-1 Projektory- PA01-7 Wynajem; 38653400-1 Ekrany projekcyjne- PA01-7 Wynajem; 30213100-6 Komputery przenośne- PA01-7 Wynajem; 30121200-5 Urządzenia fotokopiujące- PA01-7 Wynajem; 32412110-8 Sieć internetowa- PA01-7 Wynajem; 30197630-1 Papier do drukowania; 30197620-8 Papier do pisania; 30195910-4 Tablice do pisania - PA01-7 Wynajem; 30195911-1 Akcesoria do tablic do pisania - PA01-7 Wynajem;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 55.11.00.00-4, 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 30.19.76.20-8, 30.19.76.30-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt z Europejskiego Funduszu Społecznego - Budowa Banków Zadań.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KDK Sp. z o.o., ul. Mokotowska 14, 00-561 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75006,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99510,00
Oferta z najniższą ceną: 99510,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99510,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. Uzasadnienie faktyczne i prawne zastosowania trybu z wolnej ręki 1. zamówienia uzupełniającego udziela się dotychczasowemu wykonawcy usług - Wykonawcą zamówienia podstawowego jak i zamówienia uzupełniającego jest KDK Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-561), ul. Mokotowska 14. 2. zamówienia uzupełniającego udziela się w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego - zamówienia podstawowego udzielono w dniu 17.04.2014 r., udzielenie zamówienia uzupełniającego nastąpi w czerwcu 2015 r. 3. zamówienie uzupełniające nie przekroczy przewidzianej wartości 50% zamówienia podstawowego; wartość zamówienia podstawowego wynosi 2856556,88 zł netto; wartość przewidzianych zamówień uzupełniających wynosi 1428278,44 zł. netto; wartość udzielonych zamówień uzupełniających wynosi 422 987,52 zł. netto ( w tym wartość przedmiotowego zamówienia 75 006,11 zł. netto). 4. zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego - ogłoszenie o zamówieniu 2014/S 014-020998 z dnia 21.01.2014, Sekcja VI.3) Informacje dodatkowe. 5. zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego - ogłoszenie o zamówieniu jw. Sekcja IV.1.1) Rodzaj procedury: Otwarta 6. Na okoliczność potwierdzenia spełnienia przesłanki merytorycznej udzielenia zamówienia tj. że: a) zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień oraz b) zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego należy wskazać opis przedmiotu zamówienia dla zamówienia uzupełniającego, który jest zgodny z opz zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Wynajem trzech sal użytkowych dla 5 osób, 15 osób, 58 osób wraz z pełnym wyposażeniem dla potrzeb projektu " Rodzina w komplecie"
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
więcej: Papier do pisania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.