Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-16
Miechów: Wykonanie kanalizacji sanitarnej w ul. Warszawska - Jaksy - Głowackiego i w ul. Polnej o łącznej długości 362,5 mb
Numer ogłoszenia: 130594 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie, ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830040 w. 19, fax 041 3832378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kanalizacji sanitarnej w ul. Warszawska - Jaksy - Głowackiego i w ul. Polnej o łącznej długości 362,5 mb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie kanalizacji sanitarnej w ul. Warszawska - Jaksy - Głowackiego i w ul. Polnej o łącznej długości 362,5 mb I. Zakres robót obejmuje: 1.Wykonanie kanalizacji sanitarnej w ul. Warszawska - Jaksy- Głowackiego długości 236mb. 1.Wykonanie robót rozbiórkowych - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych -209,60m2 - rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego - 209,60m2 - rozebranie chodników, wysypek przystankowych i przejść dla pieszych - 273m2 - rozebranie słupów do znaków - 9 szt - rozebranie obrzeży trawników - 196 mb - wywóz gruzu na odległość 5 km - 39,95 m3 2. Roboty renowacyjne - Wykonanie podbudowy z żużla wielkopiecowego -209,6m2 - Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 5cm - 209,6m2 - Słupki do znaków drogowych - 9szt 3. Roboty ziemne wykonywane mechanicznie z transportem urobku na odległość do 5km. 4. Roboty montażowe - Wykonanie kanału sanitarnego z rur PCV o ø 200mm długości 236mb - Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o ø 1000mm - 16 szt 5. Opłata za prowadzenie robót i umieszczenie obcych urządzeń 6. Projekt oznakowania robót wraz z wykonaniem oznakowania i zabezpieczenia ruchu drogowego i pieszego 7. Zapewnienie obsługi geodezyjnej w zakresie tyczenia trasy i opracowania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej II. Wykonanie kanalizacji w ul. Polna o łącznej długości 126,5mb. 1. Wykonanie robót ziemnych 120,2m3 2. Wykonanie kanału sanitarnego z rur PCV o ø 200mm długości 107,5mb 3. Wykonanie kanału sanitarnego z rur PCV o ø 160mm długości 19mb 4. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o ø 120mm -5szt 5. Wykonanie nawierzchni z żużla paleniskowego - 322,5m2 6. Zapewnienie obsługi geodezyjnej w zakresie tyczenia trasy i opracowania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej III. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1.Zabezpieczenie terenu budowy 2.uzyskanie zgody na wejście z robotami w pas drogowy i umieszczenie w nim obcego urządzenia. Zaleca się Wykonawcy dokonania wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia na etapie przygotowania oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości 4 000 zł Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w części XII SIWZ, w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2007r Nr 42, poz. 275 ). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy. 2.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego w Krakowskim Banku Spółdzielczym nr rachunku 49 85910007 0200 0013 8080 0014. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie jego wniesienia określonym w ust.1, zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego na kwotę wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien spełniać następujące warunki: 1)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonać w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie 1 robotę odpowiadają swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiotem zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające ,że robota ta została wykonane należycie. 2)dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia sanitarne do kierowania robotami w zakresie sieci sanitarnych wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia tj. być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnośsci na kwotę min.100 000 zł 4)spełniac pozostałe warunki określone w art.22 ustawy w tym nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ metodą zero- jedynkową ( za pomocą formuły spełnia/ nie spełnia) .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających uprawnienia sanitarne do kierowania robotami w zakresie sieci sanitarnych (Załącznik 4 do SIWZ), 4)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 3, posiadają uprawnienia sanitarne do kierowania robotami w zakresie sieci sanitarnych, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ - Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających, że osoby te są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 5)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie 1 roboty odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ,z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania (Załącznik 5 do SIWZ) 6)dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 1 robota budowlane zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 6, zostały wykonana należycie, 7)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8)polisę a w przypadku jej braku dokumentu potwierdzajacego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000 zł
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów pok.221 Cena 24,40 brutto.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gmniy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów pok.155- Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- "Prace budowlano - remontowe w remizie OSP w Biskupicach".
- Modernizacja oraz wyposażenie boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Bukowskiej Woli.
- Nadzór inspektorski nad zadaniem pn.: "Budowa windy w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Miechowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 1179K Tczyca - Marcinkowice, odc. od km 0+000 do km 4+020, dł.4,020km"-II postępowanie
- Budowa windy w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Miechowie
- Wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych w Pałacu Myszkowskich w Książu Wielkim
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
- Budowa drogi leśnej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Leśnictwie Strzelnica
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
- Modernizacja budynku Zespołu Szkoły i Przedszkola w Krzyworzece
- "Infrastruktura drogowa przy S61 na terenie Gminy Stawiski - etap I"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.