eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry Wielkie › Rekonstrukcja zabytkowej wieży kościoła pw. św. Jana Chrzciciela w Giemlicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-31

Cedry Wielkie: Rekonstrukcja zabytkowej wieży kościoła pw. św. Jana Chrzciciela w Giemlicach.
Numer ogłoszenia: 130607 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cedry Wielkie, ul. Krasickiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie, tel. 058 6836164, fax 058 6836166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia rzymskokatolicka pw. św. Jana Chrzciciela w Giemlicach.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekonstrukcja zabytkowej wieży kościoła pw. św. Jana Chrzciciela w Giemlicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rekonstrukcja zabytkowej wieży kościoła parafialnego pw. św. Jana Chrzciciela w Giemlicach. ( Kod CPV 45 21 23 61-4 ).Rekonstrukcja wieży projektowana jest na istniejących fundamentach i murach przyziemia oraz pozostałych części murów drugiej kondygnacji i obejmuje: rozbiórkę istniejącego dachu jednospadowego nad częścią wejściową kościoła, pokrytego dachówką ceramiczną, konstrukcja drewniana, nadbudowa istniejących murów wieży - mur z cegły pełnej ceramicznej, słupy i wieńce żelbetonowe, pokrycie wieży strzelistym dachem o konstrukcji stalowej pokrytej blachą miedzianą , okna jednoszynowe podobnej ornamentyce jak istniejące okna kościoła. Przedmiot zamówienia należy wykonać według dołączonego do SIWZ na stronie internetowej www.cedry-wielkie.pl projektu architektonicznego-budowlanego wykonanego przez arch. Danutę Dębowską z Pracowni Projektowej DOMINO z siedzibą w Gdańsku, ul. Góralska 17a/4, 80-292 Gdańsk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.61 - Kościoły Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.61 - Roboty budowlane w zakresie kościołów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: - spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1, pkt. 1 do 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, - prowadzą zarejestrowaną działalność w zakresie objętym zamówieniem, - zapewnią w wykonaniu zamówienia osoby, posiadającej niezbędne kwalifikacje. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w Rozdział IV. Zawartość oferty punkt B SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy Załącznik Nr 2, 3) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz określający osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5) kserokopię uprawnień budowlanych kierownika budowy, 6) kserokopię zaświadczenia o wpisie kierownika budowy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2003 roku Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), 7) informacje o liczbie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym wykaz tych osób wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ, 8) wykaz zamówień - każde odpowiadające swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat ( a jeżeli okres jest krótszy to za ten okres ) poprzedzających termin otwarcia ofert - na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), 9) wykazanie w złożonej ofercie tych części zamówienia, które zostaną powierzone do wykonania podwykonawcom - Załącznik Nr 5 do SIWZ, 10) wzór umowy podpisany na wszystkich stronach przez upoważnionego (-nych ) przedstawiciela (-li ) Wykonawcy - Załącznik Nr 6 do SIWZ, 11) kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną uwzględniający wszystkie elementy przedmiaru robót przedłożonego Wykonawcy wraz z SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cedry-wielkie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Cedry Wielkie ul. Krasickiego 16, 83-020 Cedry Wielkie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Cedry Wielkie, ul. Krasickiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, pok.Nr 17 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.