Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Żernica: wykonanie kotłowni olejowej i układu kolektorów słonecznych w Domu Pomocy Społecznej \Zameczek\ w Kuźni Nieborowskiej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dom Pomocy Społecznej "Zameczek" w Kuźni Nieborowskiej, do kontaktów: Ewa Zamora, ul. Knurowska 13, 44-144 Żernica, woj. śląskie, tel. 032 2351630. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.powiatgliwicki.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: powiatowa jednostka budżetowa; Inne:pomoc społeczna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie kotłowni olejowej i układu kolektorów słonecznych w Domu Pomocy Społecznej \Zameczek\ w Kuźni Nieborowskiej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kuźnia Nieborowska, ul. Knurowska 13. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane obejmują następujące prace: - wykonanie kotłowni olejowej - podłączenie istniejącej instalacji c.o. i wod.-kan do kotłowni olejowej - instalacja kolektorów słonecznych - instalacje elektryczne dla kotłowni i układu kolektorów słonecznych Prace towarzyszące obejmują: a) wykonanie dokumentacji powykonawczej b) wykonanie badań powykonawczych: - szczelności instalacji wodnej - szczelności instalacji kanalizacyjnej - szczelności instalacji centralnego ogrzewania - skuteczności zerowania i ochrony przeciwporażeniowej instalacji elektrycznych Roboty tymczasowe obejmują a) zorganizowanie zaplecza dla potrzeb budowy b) doprowadzenie wody, energii, odprowadzenie ścieków dla zaplecza budowy c) zabezpieczenie zaplecza i budowy przed dostępem osób postronnych d) zabezpieczenie istniejącej zieleni i drzewostanu na terenie budowy i na terenie przyległym. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane roboty budowlane określonych wymagań. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na zabudowie kotłowni olejowej wraz z układem kolektorów słonecznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek niepodlegania wykluczeniu, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ma się wykazać wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu kotłowni olejowej o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto oraz wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu układu kolektorów słonecznych o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto. wykonawca musi dysponować kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, wykonawca musi dysponować kierownikiem robót sanitarnych posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji cieplnych wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, wykonawca musi dysponować kierownikiem robót elektrycznych posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, W przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie i osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia-posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 złotych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełniania/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, warunków opisanych powyżej należy złożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - np. referencji. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. zaświadczeń stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, wymienione w pkt. 8.1.2 b), c) i d) wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (zamawiający dopusza również złożenie nieaktualnego zaświadczenia i dowodu opłaty składki członkowskiej), Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2, załączonego do specyfikacji;
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgliwicki.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na konto w Getin Bank S. A. o/Knurów nr 02 1560 1081 0000 9210 0000 5003 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.03.2007, godzina 14:00, Dom Pomocy Społecznej \Zameczek\, ul. Knurowska 13, 44-144 Kuźnia Nieborowska.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.02.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.