Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-02
Świdwin: Szkolenia i kursy w ramach projektu Samodzielność zobowiązuje w roku 2013 - 8 zadań.
Numer ogłoszenia: 130661 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdwiński , ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, faks 094 3650330.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatswidwinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia i kursy w ramach projektu Samodzielność zobowiązuje w roku 2013 - 8 zadań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Tytuł zadania: Szkolenia i kursy w ramach projektu Samodzielność zobowiązuje w roku 2013-8 zadań. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń w ramach - zadania: wg poniższych wymagań USTALENIA OGÓLNE DOTYCZĄCE KAŻDEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Wykonawca oraz ma obowiązek: -przeprowadzić szkolenie zgodnie z programem i obowiązującymi przepisami, -wydać każdemu uczestnikowi świadectwo ukończenia kursu-certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności. -oznaczyć sale szkoleniowe oraz dokumenty związane z realizacją zamówienia w sposób zgodny z dokumentem: Wytyczne w zakresie oznaczania projektów PO KL dostępnym na stronie www.efs.gov.pl, -wykonać i dostarczyć Zamawiającemu co najmniej 3 zdjęcia z każdych zajęć teoretycznych -dokumentować przebieg kursu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego (w szczególności listy obecności, sprawozdanie z realizacji kursu). Zamawiający ma prawo do: -Dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia szkolenia. -Uczestnictwa w ocenie końcowej osób szkolonych. -Odstąpienia od umowy i żądania zwrotu przekazanych środków w przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z warunków umowy i nie przedstawienia zadawalających wyjaśnień. Nie przewiduje się płatności częściowych. Płatność za wykonaną usługę nastąpi po zakończeniu kursu. Zadanie nr 1. Kurs: Prawo jazdy kat. B Miejsce realizacji Kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym), Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia: 24 Liczba godzin: 60 godz. (w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy. do 30 listopada 2013 r. Prowadzący : Instruktor posiadający odpowiednie uprawnienia Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu oraz płytę CD z nauką prawa jazdy -praktyczną naukę jazdy na bazie samochodu osobowego przeznaczonego do nauki jazdy (marka i parametry zgodne z samochodami egzaminacyjnymi ZORD), -salę szkoleniową, pracownię wyposażoną w niezbędny sprzęt i urządzenia do przeprowadzenia zajęć -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt-notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -pierwszy egzamin praktyczny (ZORD) -listy obecności z realizacji kursu, -sprawozdanie z realizacji kursu. Badania lekarskie Nie dotyczy (uczestnicy posiadają zaświadczenie lekarskie) Zadanie nr 2. Kurs: Prawo jazdy kat. B+E Miejsce realizacji kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym), Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia: 1 Liczba godzin: 35 godz. (w tym zajęcia 20 teoretyczne i 15 praktyczne) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy. do 30 listopada 2013 r. Prowadzący : Instruktor posiadający odpowiednie uprawnienia Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu oraz płytę CD z nauką prawa jazdy -praktyczną naukę jazdy na odpowiednim sprzęcie przeznaczonym do nauki jazdy (marka i parametry zgodne z samochodami egzaminacyjnymi ZORD), -salę szkoleniową, pracownię wyposażoną w niezbędny sprzęt i urządzenia do przeprowadzenia zajęć -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt-notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -pierwszy egzamin praktyczny (ZORD) -listy obecności z realizacji kursu, sprawozdanie z realizacji kursu. Badania lekarskie Nie dotyczy (uczestnicy posiadają zaświadczenie lekarskie) Zadanie nr 3 Kurs: Rękodzieło Miejsce realizacji kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia:4 Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na wózku inwalidzkim) Liczba godzin: 40 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy do 30 września 2013r. Prowadzący : Prowadzący Wykładowca mający doświadczenie w prowadzeniu kursu rękodzieła Obowiązki: Wykonawcy Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu, -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt-notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -salę szkoleniową, -catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana) -realizację kursu według przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez zamawiającego programu i harmonogramu kursu Badania lekarskie Nie dotyczy(Beneficjenci odbyli badania lekarskie) Zadanie nr 4 Kurs komputerowy z obsługą kas fiskalnych, minimum sanitarnym Miejsce realizacji kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia: 22( z możliwością przeprowadzenia kursu w 2 grupach-po 11 osób) Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na wózkach inwalidzkich) Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba godzin: 50 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy do 30 września 2013r. Prowadzący : Wykładowca posiadający uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów komputerowych Obowiązki organizatora: Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu, -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt-notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -salę szkoleniową, -catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana) -realizację kursu według przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez zamawiającego programu i harmonogramu kursu Badania lekarskie Nie dotyczy(Beneficjenci odbyli badania lekarskie) Zadanie nr 5. Kurs: Usprawnienia SEP do 1 KV Miejsce realizacji kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia: 2 Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na wózku inwalidzkim) Liczba godzin: 40 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy do 30 września 2013r. Prowadzący: Wykładowca mający uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów Uprawnienia SEP Obowiązki organizatora Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu, -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt-notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -salę szkoleniową, -catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana) -realizację kursu według przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez zamawiającego programu i harmonogramu kursu Badania lekarskie Nie dotyczy(Beneficjenci odbyli badania lekarskie) Zadanie nr 6. Kurs: Bukieciarstwo-florystyka Miejsce realizacji kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia: 5 Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na wózku inwalidzkim) Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba godzin: 70 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy. do 30 września 2013r. Prowadzący: Prowadzący Wykładowca mający uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów bukieciarstwa i florystyki Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu, -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt-notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -salę szkoleniową, -catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana) -realizację kursu według przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez zamawiającego programu i harmonogramu kursu Badania lekarskie Nie dotyczy(Beneficjenci odbyli badania lekarskie) Zadanie nr 7. Kurs: Pomoc Kuchenna-Kucharz Miejsce realizacji kursu: Świdwin Liczba uczestników do przeszkolenia: 6 Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na wózku inwalidzkim) Liczba godzin : 80 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy do 30 września 2013r. Prowadzący: Prowadzący Wykładowca mający uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów pomocy kucharza i pomocy kuchennej Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu, -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt-notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -salę szkoleniową, -catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana) -realizację kursu według przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez zamawiającego programu i harmonogramu kursu Badania lekarskie Nie dotyczy(Beneficjenci odbyli badania lekarskie) Zadanie nr . 8. Kurs: Wózki widłowe z wymianą butli gazowej Miejsce realizacji kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia: 2 Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na wózku inwalidzkim) Liczba godzin 60 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Termin realizacji od daty podpisania stosownej umowy do 30 września 2013r. Prowadzący: Prowadzący Wykładowca mający uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów obsługi wózka widłowego Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu, -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt-notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -salę szkoleniową, -catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana) -realizację kursu według przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez zamawiającego Programu i harmonogramu kursu Badania lekarskie Nie dotyczy(Beneficjenci odbyli badania lekarskie).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od obowiązku wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności posiadać: - wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy- właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, - wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej; Wymagania szczegółowe dla każdego zadania opisane w pkt. C SIWZ dla każdej części. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagania szczegółowe dla każdego zadania opisane w pkt. C SIWZ dla każdej części. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał należycie, co najmniej jedną usługę szkoleniową w zakresie każdej części zadania, na które składa ofertę przetargową. Ponadto Wykonawca składa oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ) .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagania szczegółowe dla każdego zadania opisane w pkt. C SIWZ dla każdej części. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub zapewni o możliwości dysponowania minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do realizacji określonej części zadania. Ponadto Wykonawca składa oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ) .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagania szczegółowe dla każdego zadania opisane w pkt. C SIWZ dla każdej części. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub zapewni o możliwości dysponowania minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do realizacji określonej części zadania. Ponadto Wykonawca składa oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ) .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 10.000,00 zł. Ponadto Wykonawca składa oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ) . 5. W przypadku ofert składanych przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie warunków przez wszystkich partnerów podmiotu składającego ofertę wspólną. 6. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków na podstawie załączonych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; -Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej zgodnie z F.1 pkt 11 - załącznik nr 7 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatswidwinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Koszalińska 12, 78-320 Połczyn-Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Koszalińska 12, 78-320 Połczyn-Zdrój Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt pn. /Samodzielność zobowiązuje/ w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs: Prawo jazdy kat. B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji Kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym), Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia: 24 Liczba godzin: 60 godz. (w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy. do 30 listopada 2013 r. Prowadzący : Instruktor posiadający odpowiednie uprawnienia Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu oraz płytę CD z nauką prawa jazdy -praktyczną naukę jazdy na bazie samochodu osobowego przeznaczonego do nauki jazdy (marka i parametry zgodne z samochodami egzaminacyjnymi ZORD), -salę szkoleniową,pracownię wyposażoną w niezbędny sprzęt i urządzenia do przeprowadzenia zajęć -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt,notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -pierwszy egzamin praktyczny (ZORD) -listy obecności z realizacji kursu, -sprawozdanie z realizacji kursu. Badania lekarskie Nie dotyczy (uczestnicy posiadają zaświadczenie lekarskie).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs: Prawo jazdy kat. B+E.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym), Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia: 1 Liczba godzin: 35 godz. (w tym zajęcia 20 teoretyczne i 15 praktyczne) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy. do 30 listopada 2013 r. Prowadzący : Instruktor posiadający odpowiednie uprawnienia Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu oraz płytę CD z nauką prawa jazdy -praktyczną naukę jazdy na odpowiednim sprzęcie przeznaczonym do nauki jazdy (marka i parametry zgodne z samochodami egzaminacyjnymi ZORD), -salę szkoleniową,pracownię wyposażoną w niezbędny sprzęt i urządzenia do przeprowadzenia zajęć -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt,notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -pierwszy egzamin praktyczny (ZORD) -listy obecności z realizacji kursu, sprawozdanie z realizacji kursu. Badania lekarskie Nie dotyczy (uczestnicy posiadają zaświadczenie lekarskie).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs: Rękodzieło.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia:4 Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na wózku inwalidzkim) Liczba godzin: 40 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy do 30 września 2013r. Prowadzący : Prowadzący Wykładowca mający doświadczenie w prowadzeniu kursu rękodzieła Obowiązki: Wykonawcy Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu, -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt,notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -salę szkoleniową, -catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana) -realizację kursu według przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez zamawiającego programu i harmonogramu kursu Badania lekarskie Nie dotyczy(Beneficjenci odbyli badania lekarskie).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs komputerowy z obsługą kas fiskalnych, minimum sanitarnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia: 22( z możliwością przeprowadzenia kursu w 2 grupach-po 11 osób) Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na wózkach inwalidzkich) Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba godzin: 50 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy do 30 września 2013r. Prowadzący : Wykładowca posiadający uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów komputerowych Obowiązki organizatora: Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu, -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt-notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -salę szkoleniową, -catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana) -realizację kursu według przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez zamawiającego programu i harmonogramu kursu Badania lekarskie Nie dotyczy(Beneficjenci odbyli badania lekarskie).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs: Usprawnienia SEP do 1 KV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia: 2 Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na wózku inwalidzkim) Liczba godzin: 40 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy do 30 września 2013r. Prowadzący: Wykładowca mający uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów Uprawnienia SEP Obowiązki organizatora Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu, -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt-notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -salę szkoleniową, -catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana) -realizację kursu według przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez zamawiającego programu i harmonogramu kursu Badania lekarskie Nie dotyczy(Beneficjenci odbyli badania lekarskie).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs: Bukieciarstwo-florystyka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia: 5 Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na wózku inwalidzkim) Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba godzin: 70 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy. do 30 września 2013r. Prowadzący: Prowadzący Wykładowca mający uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów bukieciarstwa i florystyki Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu, -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt-notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -salę szkoleniową, -catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana) -realizację kursu według przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez zamawiającego programu i harmonogramu kursu Badania lekarskie Nie dotyczy(Beneficjenci odbyli badania lekarskie).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs: Pomoc Kuchenna-Kucharz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji kursu: Świdwin Liczba uczestników do przeszkolenia: 6 Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na wózku inwalidzkim) Liczba godzin : 80 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy do 30 września 2013r. Prowadzący: Prowadzący Wykładowca mający uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów pomocy kucharza i pomocy kuchennej Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu, -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt,notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -salę szkoleniową, -catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana) -realizację kursu według przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez zamawiającego programu i harmonogramu kursu Badania lekarskie Nie dotyczy(Beneficjenci odbyli badania lekarskie).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs: Wózki widłowe z wymianą butli gazowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia: 2 Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na wózku inwalidzkim) Liczba godzin 60 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Termin realizacji od daty podpisania stosownej umowy do 30 września 2013r. Prowadzący: Prowadzący Wykładowca mający uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów obsługi wózka widłowego Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu, -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt,notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -salę szkoleniową, -catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana) -realizację kursu według przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez zamawiającego Programu i harmonogramu kursu Badania lekarskie Nie dotyczy(Beneficjenci odbyli badania lekarskie).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- "Adaptacja terenów zurbanizowanych do zmian klimatu - mała retencja wodna w szpitalu w Połczynie - Zdroju - Utworzenie zbiornika retencyjnego przy budynku szpitala w Połczynie-Zdroju
- ZP/28/2025 - Wycinka drzew na terenie JW. w Mirosławcu
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów z podziałem na części
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu transportu i mobilności
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Moszczenica. Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Uczelnia Dostępna - pracowników administracyjnych, technicznych, zarządzających w PWSFTviT w Łodzi
- Organizacja cyklu spotkań edukacyjnych oraz szkoleń stacjonarnych w ramach Dzielnicowej Akademii Aktywnego Mieszkańca, dla uczestników projektów: W stronę sprawiedliwej transformacji.
- USŁUGA SZKOLENIOWA POLEGAJĄCA NA PRZEPROWADZENIU SZKOLEŃ Z ZAKRESU KOMPETENCJI CYFROWYCH
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.