eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidwinSzkolenia i kursy w ramach projektu Samodzielność zobowiązuje w roku 2013 - 8 zadań.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-02

Świdwin: Szkolenia i kursy w ramach projektu Samodzielność zobowiązuje w roku 2013 - 8 zadań.
Numer ogłoszenia: 130661 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdwiński , ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, faks 094 3650330.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatswidwinski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia i kursy w ramach projektu Samodzielność zobowiązuje w roku 2013 - 8 zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Tytuł zadania: Szkolenia i kursy w ramach projektu Samodzielność zobowiązuje w roku 2013-8 zadań. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń w ramach - zadania: wg poniższych wymagań USTALENIA OGÓLNE DOTYCZĄCE KAŻDEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Wykonawca oraz ma obowiązek: -przeprowadzić szkolenie zgodnie z programem i obowiązującymi przepisami, -wydać każdemu uczestnikowi świadectwo ukończenia kursu-certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności. -oznaczyć sale szkoleniowe oraz dokumenty związane z realizacją zamówienia w sposób zgodny z dokumentem: Wytyczne w zakresie oznaczania projektów PO KL dostępnym na stronie www.efs.gov.pl, -wykonać i dostarczyć Zamawiającemu co najmniej 3 zdjęcia z każdych zajęć teoretycznych -dokumentować przebieg kursu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego (w szczególności listy obecności, sprawozdanie z realizacji kursu). Zamawiający ma prawo do: -Dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia szkolenia. -Uczestnictwa w ocenie końcowej osób szkolonych. -Odstąpienia od umowy i żądania zwrotu przekazanych środków w przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z warunków umowy i nie przedstawienia zadawalających wyjaśnień. Nie przewiduje się płatności częściowych. Płatność za wykonaną usługę nastąpi po zakończeniu kursu. Zadanie nr 1. Kurs: Prawo jazdy kat. B Miejsce realizacji Kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym), Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia: 24 Liczba godzin: 60 godz. (w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy. do 30 listopada 2013 r. Prowadzący : Instruktor posiadający odpowiednie uprawnienia Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu oraz płytę CD z nauką prawa jazdy -praktyczną naukę jazdy na bazie samochodu osobowego przeznaczonego do nauki jazdy (marka i parametry zgodne z samochodami egzaminacyjnymi ZORD), -salę szkoleniową, pracownię wyposażoną w niezbędny sprzęt i urządzenia do przeprowadzenia zajęć -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt-notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -pierwszy egzamin praktyczny (ZORD) -listy obecności z realizacji kursu, -sprawozdanie z realizacji kursu. Badania lekarskie Nie dotyczy (uczestnicy posiadają zaświadczenie lekarskie) Zadanie nr 2. Kurs: Prawo jazdy kat. B+E Miejsce realizacji kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym), Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia: 1 Liczba godzin: 35 godz. (w tym zajęcia 20 teoretyczne i 15 praktyczne) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy. do 30 listopada 2013 r. Prowadzący : Instruktor posiadający odpowiednie uprawnienia Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu oraz płytę CD z nauką prawa jazdy -praktyczną naukę jazdy na odpowiednim sprzęcie przeznaczonym do nauki jazdy (marka i parametry zgodne z samochodami egzaminacyjnymi ZORD), -salę szkoleniową, pracownię wyposażoną w niezbędny sprzęt i urządzenia do przeprowadzenia zajęć -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt-notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -pierwszy egzamin praktyczny (ZORD) -listy obecności z realizacji kursu, sprawozdanie z realizacji kursu. Badania lekarskie Nie dotyczy (uczestnicy posiadają zaświadczenie lekarskie) Zadanie nr 3 Kurs: Rękodzieło Miejsce realizacji kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia:4 Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na wózku inwalidzkim) Liczba godzin: 40 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy do 30 września 2013r. Prowadzący : Prowadzący Wykładowca mający doświadczenie w prowadzeniu kursu rękodzieła Obowiązki: Wykonawcy Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu, -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt-notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -salę szkoleniową, -catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana) -realizację kursu według przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez zamawiającego programu i harmonogramu kursu Badania lekarskie Nie dotyczy(Beneficjenci odbyli badania lekarskie) Zadanie nr 4 Kurs komputerowy z obsługą kas fiskalnych, minimum sanitarnym Miejsce realizacji kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia: 22( z możliwością przeprowadzenia kursu w 2 grupach-po 11 osób) Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na wózkach inwalidzkich) Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba godzin: 50 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy do 30 września 2013r. Prowadzący : Wykładowca posiadający uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów komputerowych Obowiązki organizatora: Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu, -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt-notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -salę szkoleniową, -catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana) -realizację kursu według przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez zamawiającego programu i harmonogramu kursu Badania lekarskie Nie dotyczy(Beneficjenci odbyli badania lekarskie) Zadanie nr 5. Kurs: Usprawnienia SEP do 1 KV Miejsce realizacji kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia: 2 Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na wózku inwalidzkim) Liczba godzin: 40 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy do 30 września 2013r. Prowadzący: Wykładowca mający uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów Uprawnienia SEP Obowiązki organizatora Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu, -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt-notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -salę szkoleniową, -catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana) -realizację kursu według przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez zamawiającego programu i harmonogramu kursu Badania lekarskie Nie dotyczy(Beneficjenci odbyli badania lekarskie) Zadanie nr 6. Kurs: Bukieciarstwo-florystyka Miejsce realizacji kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia: 5 Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na wózku inwalidzkim) Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba godzin: 70 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy. do 30 września 2013r. Prowadzący: Prowadzący Wykładowca mający uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów bukieciarstwa i florystyki Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu, -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt-notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -salę szkoleniową, -catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana) -realizację kursu według przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez zamawiającego programu i harmonogramu kursu Badania lekarskie Nie dotyczy(Beneficjenci odbyli badania lekarskie) Zadanie nr 7. Kurs: Pomoc Kuchenna-Kucharz Miejsce realizacji kursu: Świdwin Liczba uczestników do przeszkolenia: 6 Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na wózku inwalidzkim) Liczba godzin : 80 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy do 30 września 2013r. Prowadzący: Prowadzący Wykładowca mający uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów pomocy kucharza i pomocy kuchennej Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu, -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt-notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -salę szkoleniową, -catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana) -realizację kursu według przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez zamawiającego programu i harmonogramu kursu Badania lekarskie Nie dotyczy(Beneficjenci odbyli badania lekarskie) Zadanie nr . 8. Kurs: Wózki widłowe z wymianą butli gazowej Miejsce realizacji kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia: 2 Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na wózku inwalidzkim) Liczba godzin 60 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Termin realizacji od daty podpisania stosownej umowy do 30 września 2013r. Prowadzący: Prowadzący Wykładowca mający uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów obsługi wózka widłowego Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu, -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt-notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -salę szkoleniową, -catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana) -realizację kursu według przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez zamawiającego Programu i harmonogramu kursu Badania lekarskie Nie dotyczy(Beneficjenci odbyli badania lekarskie).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od obowiązku wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności posiadać: - wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy- właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, - wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej; Wymagania szczegółowe dla każdego zadania opisane w pkt. C SIWZ dla każdej części. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagania szczegółowe dla każdego zadania opisane w pkt. C SIWZ dla każdej części. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał należycie, co najmniej jedną usługę szkoleniową w zakresie każdej części zadania, na które składa ofertę przetargową. Ponadto Wykonawca składa oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ) .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagania szczegółowe dla każdego zadania opisane w pkt. C SIWZ dla każdej części. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub zapewni o możliwości dysponowania minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do realizacji określonej części zadania. Ponadto Wykonawca składa oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ) .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagania szczegółowe dla każdego zadania opisane w pkt. C SIWZ dla każdej części. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub zapewni o możliwości dysponowania minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do realizacji określonej części zadania. Ponadto Wykonawca składa oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ) .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 10.000,00 zł. Ponadto Wykonawca składa oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ) . 5. W przypadku ofert składanych przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie warunków przez wszystkich partnerów podmiotu składającego ofertę wspólną. 6. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków na podstawie załączonych dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; -Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej zgodnie z F.1 pkt 11 - załącznik nr 7 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatswidwinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Koszalińska 12, 78-320 Połczyn-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Koszalińska 12, 78-320 Połczyn-Zdrój Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt pn. /Samodzielność zobowiązuje/ w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs: Prawo jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji Kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym), Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia: 24 Liczba godzin: 60 godz. (w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy. do 30 listopada 2013 r. Prowadzący : Instruktor posiadający odpowiednie uprawnienia Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu oraz płytę CD z nauką prawa jazdy -praktyczną naukę jazdy na bazie samochodu osobowego przeznaczonego do nauki jazdy (marka i parametry zgodne z samochodami egzaminacyjnymi ZORD), -salę szkoleniową,pracownię wyposażoną w niezbędny sprzęt i urządzenia do przeprowadzenia zajęć -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt,notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -pierwszy egzamin praktyczny (ZORD) -listy obecności z realizacji kursu, -sprawozdanie z realizacji kursu. Badania lekarskie Nie dotyczy (uczestnicy posiadają zaświadczenie lekarskie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs: Prawo jazdy kat. B+E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym), Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia: 1 Liczba godzin: 35 godz. (w tym zajęcia 20 teoretyczne i 15 praktyczne) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy. do 30 listopada 2013 r. Prowadzący : Instruktor posiadający odpowiednie uprawnienia Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu oraz płytę CD z nauką prawa jazdy -praktyczną naukę jazdy na odpowiednim sprzęcie przeznaczonym do nauki jazdy (marka i parametry zgodne z samochodami egzaminacyjnymi ZORD), -salę szkoleniową,pracownię wyposażoną w niezbędny sprzęt i urządzenia do przeprowadzenia zajęć -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt,notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -pierwszy egzamin praktyczny (ZORD) -listy obecności z realizacji kursu, sprawozdanie z realizacji kursu. Badania lekarskie Nie dotyczy (uczestnicy posiadają zaświadczenie lekarskie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs: Rękodzieło.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia:4 Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na wózku inwalidzkim) Liczba godzin: 40 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy do 30 września 2013r. Prowadzący : Prowadzący Wykładowca mający doświadczenie w prowadzeniu kursu rękodzieła Obowiązki: Wykonawcy Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu, -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt,notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -salę szkoleniową, -catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana) -realizację kursu według przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez zamawiającego programu i harmonogramu kursu Badania lekarskie Nie dotyczy(Beneficjenci odbyli badania lekarskie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs komputerowy z obsługą kas fiskalnych, minimum sanitarnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia: 22( z możliwością przeprowadzenia kursu w 2 grupach-po 11 osób) Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na wózkach inwalidzkich) Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba godzin: 50 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy do 30 września 2013r. Prowadzący : Wykładowca posiadający uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów komputerowych Obowiązki organizatora: Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu, -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt-notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -salę szkoleniową, -catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana) -realizację kursu według przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez zamawiającego programu i harmonogramu kursu Badania lekarskie Nie dotyczy(Beneficjenci odbyli badania lekarskie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs: Usprawnienia SEP do 1 KV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia: 2 Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na wózku inwalidzkim) Liczba godzin: 40 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy do 30 września 2013r. Prowadzący: Wykładowca mający uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów Uprawnienia SEP Obowiązki organizatora Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu, -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt-notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -salę szkoleniową, -catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana) -realizację kursu według przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez zamawiającego programu i harmonogramu kursu Badania lekarskie Nie dotyczy(Beneficjenci odbyli badania lekarskie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs: Bukieciarstwo-florystyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia: 5 Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na wózku inwalidzkim) Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba godzin: 70 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy. do 30 września 2013r. Prowadzący: Prowadzący Wykładowca mający uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów bukieciarstwa i florystyki Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu, -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt-notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -salę szkoleniową, -catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana) -realizację kursu według przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez zamawiającego programu i harmonogramu kursu Badania lekarskie Nie dotyczy(Beneficjenci odbyli badania lekarskie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs: Pomoc Kuchenna-Kucharz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji kursu: Świdwin Liczba uczestników do przeszkolenia: 6 Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na wózku inwalidzkim) Liczba godzin : 80 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Termin realizacji: od daty podpisania stosownej umowy do 30 września 2013r. Prowadzący: Prowadzący Wykładowca mający uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów pomocy kucharza i pomocy kuchennej Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu, -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt,notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -salę szkoleniową, -catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana) -realizację kursu według przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez zamawiającego programu i harmonogramu kursu Badania lekarskie Nie dotyczy(Beneficjenci odbyli badania lekarskie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs: Wózki widłowe z wymianą butli gazowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji kursu: Powiat Świdwiński ( w uzgodnieniu z zamawiającym) Liczba uczestników do przeszkolenia: 2 Beneficjentami projektu są osoby niepełnosprawne(brak osób na wózku inwalidzkim) Liczba godzin 60 godz. (zajęcia teoretyczne i praktyczne) Możliwość organizacji kursów także w godzinach popołudniowych(w uzgodnieniu z zamawiającym) Termin realizacji od daty podpisania stosownej umowy do 30 września 2013r. Prowadzący: Prowadzący Wykładowca mający uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów obsługi wózka widłowego Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zabezpiecza w ramach kursu: -materiały szkoleniowe i fachową literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu, -materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt,notatnik do zajęć teoretycznych) -ubezpieczenie uczestnika, -salę szkoleniową, -catering- (min. 6 kanapek dla uczestnika ) lub obiad, ciastka oraz napoje ciepłe (kawa, herbata) i napoje zimne dla uczestników(woda gazowana lub woda niegazowana) -realizację kursu według przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez zamawiającego Programu i harmonogramu kursu Badania lekarskie Nie dotyczy(Beneficjenci odbyli badania lekarskie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.