Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-14
Zawiercie: Dostawa materiałów szewnych: nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych i staplerów dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 18 pakietów.
Numer ogłoszenia: 130674 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6740361, faks 032 6721532.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych: nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych i staplerów dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 18 pakietów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych ( nici chirurgiczne, siatki, staplery) w asortymencie i ilościach określonych w załączonych 18 częściach do Apteki Szpitala Powiatowego w Zawierciu. Szczegółowy zakres i wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będący jednocześnie formularzem cenowym. 2. Oferowane materiały będące wyrobami medycznymi w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklarację zgodności CE. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj. na poszczególne pakiety. W ramach pakietu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Przedmiot zamówienia został podzielony na 18 pakietów/ zadań: Pakiet nr 1 - Szwy wchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej Pakiet nr 2 - Szwy wchłaniane dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej Pakiet nr 3 - Szwy wchłaniane dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej Pakiet nr 4 - Szwy wchłaniane dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej Pakiet nr 5 - Szwy niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej Pakiet nr 6 - Szwy niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej Pakiet nr 7 - Materiał do hemostazy dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej Pakiet nr 8 - Szwy wchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej Pakiet nr 9 - Szwy niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej Pakiet nr 10 - Szwy wchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej Pakiet nr 11 - Nici chirurgiczne i materiały szewne , specjalistyczne dla Oddziału Ginekologiczno- Położniczego, Pakiet nr 12 - Nici chirurgiczne , materiały hemostatyczne dla Izby Przyjęć, OAiIT, Oddz.Otolaryngologii, Chir. Ogólnej i Chir. Urazowej Pakiet nr 13 - Nici chirurgiczne dla Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistyki Pakiet nr 14 - Staplery chirurgiczne Pakiet nr 15 - Staplery chirurgiczne Pakiet nr 16 - Siatka przepuklinowa częściowo wchłanialna Pakiet nr 17 - Siatka przepuklinowa niewchłanialna Pakiet nr 18 - Siatka przepuklinowa częściowo wchłanialna.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.22-1, 33.14.11.28-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż: Pakiet nr 1 - 20 000,- zł Pakiet nr 2 - 1 000,- zł Pakiet nr 3 - 43 000,- zł Pakiet nr 4 - 1 000,- zł Pakiet nr 5 - 21 000,- zł Pakiet nr 6 - 5 000,- zł Pakiet nr 7 - 6 000,- zł Pakiet nr 8 - 50 000,- zł Pakiet nr 9 - 24 000,- zł Pakiet nr 10 - 16 000,- zł Pakiet nr 11 - 58 000,- zł Pakiet nr 12 - 32 000,- zł Pakiet nr 13 - 7 000,- zł Pakiet nr 14 - 95 000,- zł Pakiet nr 15 - 107 000,- zł Pakiet nr 16 - 8 000,- zł Pakiet nr 17 - 26 000,- zł Pakiet nr 18 - 5 000,- zł W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawią razem jeden dokument w formie załącznika nr 5 oraz dokumenty potwierdzające iż dostawy zostały wykonane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
- dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone ustawą o wyrobach medycznych (właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP, oznakowanie znakiem CE i deklaracja zgodności CE) - katalogi wraz z opisami technicznymi oferowanych wyrobów. - próbki nici chirurgicznych i siatek przepuklinowych wymienione w załączniku nr 2, umożliwiające dokonanie oceny jakości oferowanych materiałów oraz sprawdzenie zgodności parametrów z wymaganymi w SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany przepisów podatkowych, Warunki dokonywania zmian: a) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy, b) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Zawierciu
ul. Miodowa 14
42-400 Zawiercie
Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14 42-400 Zawiercie Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Szwy wchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Szwy wchłanialne - 8 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.28-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - szwy wchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy wchłanialne - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.28-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Szwy wchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy wchłanialne - 10 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - szwy wchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy wchłanialne - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Szwy niewchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne - 8 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet nr 6 - Szwy niewchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne - 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Wchłanialne materiały hemostatyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wchłanialne materiały hemostatyczne - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - szwy wchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłanialne- 15 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - szwy niewchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy niewchłanialne - 9 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - szwy wchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy wchłanialne - 5 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Nici chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne specjalistyczne dla Ginekologii - 21 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Nici chirurgiczne i materiały hemostatyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne i materiały hemostatyczne - 25 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - nici chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne specjalistyczne dla Okulistyki - 8 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: pakiet nr 14 - Staplery.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery chirurgiczne - 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Staplery.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery chirurgiczne - 6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: pakiet nr 16 - siatki przepuklinowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: siatki przepuklinowe częściowo wchłanialne - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - siatki przepuklinowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: siatki przepuklinowe niewchłanialne - 6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 - siatki przepuklinowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: siatki przepuklinowe niewchłanialne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w I i II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Część I: "ZAPOBIEGANIE BEZDOMNOŚCI ZWIERZĄT Z TERENU GMINY ZAWIERCIE" Część II: "WYŁAPYWANIE I TRANSPORT ZWIERZĄT WOLNO ŻYJĄCYCH (DZIKICH) POSZKODOWANYCH NA TERENIE GMINY ZAWIERCIE".
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawy materiałów szewnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.