eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmUsługi ścinki i umocnienia poboczy na terenie działania RDW w Chełmie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-23

Chełm: Usługi ścinki i umocnienia poboczy na terenie działania RDW w Chełmie.
Numer ogłoszenia: 130706 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie , ul. Lwowska 24, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5603123, faks 082 5603123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ścinki i umocnienia poboczy na terenie działania RDW w Chełmie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są:Usługi ścinki i umocnienia poboczy na terenie działania RDW w Chełmie. CPV: 71.33.30.00-1 mechaniczne usługi inżynieryjne Zakres usługi: a. ścinka poboczy gruntowych na drogach wojewódzkich: nr 842 odc. Wysokie - Krasnystaw i nr 837 odc. Piaski - Kol. Emska b. umocnienie ( uzupełnienie, remont) kruszywem łamanym istniejących poboczy drogi wojewódzkiej nr 812 odc. Łowcza - Chełm - Rejowiec Zamówienie podzielono na dwa (2) zadania Zadanie nr 1: Ścięcie poboczy gruntowych na drogach wojewódzkich, zgodnie z Opz. 1. Droga nr 842 odc. Wysokie - Krasnystaw - od km 65+000 do km 66+000 strona prawa drogi - długość odcinka - 1000 m powierzchnia robót - 1500 m2 2. Droga nr 837 Piaski - Kolonia Emska a. od km 10+500 do km 10+850 strona prawa drogi - długość odcinka - 350 m - 700 m2 b. od km 10+610 do km 10+680 strona lewa drogi - długość odcinka - 70 m - 140 m2 c. od km 10+800 do km 10+920 strona lewa drogi - długość odcinka - 120 m - 240 m2 d. od km 11+020 do km 11+200 strona lewa drogi - długość odcinka - 180 m - 360 m2 e. od km 13+270 do km 13+730 strona lewa i prawa drogi - długość odcinka - (460mx2)= 920 m - 1380 m2 f. od km 16+030 do km 16+400 strona lewa i prawa drogi - długość odcinka - (370mx2)= 740 m - 1110 m2 g. od km 39+400 do km 40+400 strona lewa drogi - długość odcinka - 1000 m - 1500 m2 Zestawienie ilości robót: - ścinka zawyżonych poboczy gruntowych - 4380 m / 769,20 m3 / 6 930 m2 - uśredniona grubość ścinania - 11 cm Urobek Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie lub wbuduje w drogę wg wskazań Zamawiającego. Zadanie nr 2: Umocnienie (uzupełnienie, remont) kruszywem łamanym istniejących poboczy drogi wojewódzkiej nr 812 odc. Łowcza - Chełm - Rejowiec Z wykorzystaniem w części zamówienia materiału - kruszywo łamane 0/31,5 mm w ilości 210 ton - Zamawiającego, w pozostałej części z materiałów Wykonawcy - kruszywo łamane 0/31,5 mm oraz kruszywo 2/4 , 2/5 (6,3) mm,zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia. 1. Droga nr 812 odc. Łowcza - Chełm a. km 99+500 do km 100+600 strona prawa i lewa drogi- kruszywo 0/31,5 mm - objętość robót - 92,40 m3 Materiał Zamawiającego kruszywo łamane 0/31,5 mm - dolomit 210 ton. Załadunek i transport z bazy Obwodu Drogowego w Chełmie ul. Hutnicza 3 na odległość 25 km do miejsca wbudowania. b. Zamknięcie górnej warstwy podbudowy jw. kruszywem 2/4, 2/5(6,3) mm grubości do 1,5 cm z zagęszczeniem - Materiał Wykonawcy robót/usług - objętość robót - 19,80 m3 Materiały Wykonawcy - kruszywo 0/31,5 i 2/5(6,3) mm 2. Droga nr 812 odc. Łowcza - Chełm a. km 108+800 do km 108+950 strona prawa drogi - kruszywo 0/31,5 mm - objętość robót - 4,50 m3 b. km 110+450 do km 110+600 strona lewa drogi- kruszywo 0/31,5 mm - objętość robót - 5,25 m3 c. km 118+300 do km 118+350 strona lewa drogi- kruszywo 0/31,5 mm - objętość robót - 2,00 m3 d. km 119+650 do km 119+700 strona lewa drogi- kruszywo 0/31,5 mm - objętość robót - 2,10 m3 e. km 119+800 do km 119+880 strona lewa drogi- kruszywo 0/31,5 mm - objętość robót - 3,36 m3 f. km 119+970 do km 120+200 strona lewa drogi- kruszywo 0/31,5 mm - objętość robót - 9,66 m3 g. km 120+350 do km 120+480 strona lewa drogi- kruszywo 0/31,5 mm - objętość robót - 18,20 m3 Zamknięcie górnej warstwy podbudowy jw. kruszywem 2/4, 2/5(6,3) mm grubości do 1,5 cm z zagęszczeniem - objętość robót - 9,18 m3 3. Droga nr 812 odc. Chełm - Rejowiec a. km 122+700 do km 122+900 strona prawa drogi- kruszywo 0/31,5 mm - objętość robót - 8,40 m3 b. km 123+080 do km 123+300 strona prawa drogi- kruszywo 0/31,5 mm - objętość robót - 9,24 m3 c. km 124+500 do km 124+700 strona lewa drogi- kruszywo 0/31,5 mm - objętość robót - 7,20 m3 d. km 126+900 do km 127+070 strona prawa drogi- kruszywo 0/31,5 mm - objętość robót - 3,40 m3 e. km 126+950 do km 127+270 strona lewa drogi- kruszywo 0/31,5 mm - objętość robót - 6,40 m3 f. km 127+400 do km 127+830 strona prawa drogi- kruszywo 0/31,5 mm - objętość robót - 12,90 m3 g. km 128+850 do km 129+100 strona lewa drogi- kruszywo 0/31,5 mm - objętość robót - 5,00 m3 h. km 132+000 do km 132+800 strona lewa drogi- kruszywo 0/31,5 mm - objętość robót - 28,00 m3 Zamknięcie górnej warstwy podbudowy jw. kruszywem 2/4, 2/5(6,3) mm grubości do 1,5 cm z zagęszczeniem 1602 m2 x 0,015 m = 24,03 m3 Zestawienie technologii i ilości robót - średnia głębokość ubytków w podbudowie z kruszywa do 6 cm. - umocnienie kruszywem 0/31,5 mm poboczy - 218,01 m3 - zamknięcie górnej w-wy podbudowy kruszywem 2/5 mm - 53,01 m3 - łączna długość - 5 630 m, powierzchnia robót - 3 534 m2 w tym: - kruszywo 0/31,5 mm - Zamawiającego 92,40 m3 - kruszywo 0/31,5 mm - Wykonawcy 125,61 m3 - kruszywo 2/5(6,3) mm - Wykonawcy 53,01 m3 3. Lokalizacja prac objętych zamówieniem oraz szczegółowy opis wykonania przedmiotu umowy zawarto w opisie przedmiotu zamówienia oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej. 4. Przy protokolarnym przekazaniu placu budowy /odcinka drogi/ przez Zamawiającego, Wykonawcy zostanie przekazany projekt czasowej organizacji ruchu, zatwierdzony przez Dyrektora ZDW w Lublinie- zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich. Wykonawca zobowiązany jest w oparciu o przedmiotowy projekt do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu kołowego i pieszego w strefie robót w której będzie prowadził prace. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na wykonanie przedmiotowej usługi przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określone w ST, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w ST. Wartość Zamówienia netto: ZADANIE 1: - 11 088,00 zł ZADANIE 2: - 28 860,79 zł.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.30.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: ZADANIE NR 1: - 300 zł. (słownie złotych: trzysta złotych) ZADANIE NR 2: - 800 zł. (słownie złotych: osiemset złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późń. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. W tytule przelewu napisać: wadium - ścinka i umocnienie poboczy w RDW Chełm

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na posiadaniu wiedzy i doświadczenia w oparciu o Wykaz wykonanych usług. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) Zadanie nr 1 - wykonał co najmniej 1 usługę związaną ze ścinką poboczy gruntowych dróg publicznych o wartości brutto 10 000zł. ( dziesięć tysięcy zł. ) minimum i udokumentuje, że usługi te zostały wykonane należycie. b) Zadanie nr 2 - wykonał co najmniej 1 usługę związaną z utwardzeniem poboczy lub wykonaniem podbudowy, nawierzchni kruszywem łamanym w pasach drogowych dróg publicznych ( w rozumieniu Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych Dz. U. z 2015 r.,poz.460; dot. pkt. a i b ) - o wartości brutto 20 000 zł. (dwadzieścia tysięcy zł.) minimum i udokumentuje, że usługi te zostały wykonane należycie 2. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów Zamawiający żąda dołączenia do oferty pisemnego zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną za zgodność z oryginałem przez ten podmiot ( zgodnie z wyrokami KIO nr: KIO 786/11; KIO 787/11; KIO 797/11; KIO 830/11; KIO 1008/11). Uwaga: Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać formę pisemną, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia przez podmiot trzeci (zgodnie z wyrokiem KIO 2213/11). 3. Zgodnie z § 1 ust. 6 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2015, poz. 2164), jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, będzie polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać: dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki udziału muszą być spełnione łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału polegającego na dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym w oparciu o wykaz potencjału technicznego. Warunek zostanie spełniony, gdy Oferent wykaże, możliwość dysponowania (wraz z podaniem podstawy dysponowania - własność, wynajem, użyczenie) następującymi jednostkami sprzętowymi: a) w przypadku złożenia oferty na Zadanie nr 1: - równiarka samojezdna lub ścinarka do poboczy - 1,0 szt. - ładowarka lub koparko-ładowarka - 1,0 szt. - środek transportu kołowego samowyładowczy o ładowności min. 6 ton - 2 szt. - walec drogowy o wadze co najmniej 600 kg lub zagęszczarka płytowa - 1 szt. - przewoźny zbiornik na wodę lub beczkowóz - 1,0 szt. b) w przypadku złożenia oferty na Zadanie nr 2: - środek transportu kołowego samowyładowczy o ładowności min. 6 ton - 2 szt. - ładowarka lub koparko-ładowarka - 1,0 szt. - walec drogowy o wadze co najmniej 600 kg lub zagęszczarka płytowa - 1 szt. - przewoźny zbiornik na wodę lub beczkowóz - 1,0 szt. 2. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na potencjale technicznym innych podmiotów Zamawiający żąda dołączenia do oferty pisemnego zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną za zgodność z oryginałem przez ten podmiot ( zgodnie z wyrokami KIO nr: KIO 786/11; KIO 787/11; KIO 797/11; KIO 830/11; KIO 1008/11). Uwaga: Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać formę pisemną, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia przez podmiot trzeci (zgodnie z wyrokiem KIO 2213/11). 3. Zgodnie z § 1 ust. 6 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2015, poz. 2164), jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, będzie polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać: dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki udziału muszą być spełnione łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto oprócz oświadczeń lub dokumentów jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Dowód wniesienia wadium -wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust.6 pkt. 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) musi być złożone w formie oryginału. 2) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (zadanie nr 1 lub zadanie nr 2 wraz z załączonym formularzem cenowym dla każdego oferowanego zadania oddzielnie. 3) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcy 4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów prze osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24/sekretariat/Otwarcie ofert w dniu 02.06.2016 godz. 10:15 w pok. nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (082) 560 31 20; lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.chelm@zdw.lublin.pl Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami 1. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Andrzej Haluch, Jerzy Jaskóła, tel. (082) 560-31-23. UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, mogą przesłać krótką informację faksem lub pocztą elektroniczną zawierającą podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedłużeniu terminu składania ofert..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.