eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzłuchówDostawa warzyw i owoców

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-24

Człuchów: Dostawa warzyw i owoców
Numer ogłoszenia: 130746 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74524 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych przy Starostwie Powiatowym w Człuchowie, ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342539, 8343461 - 463, faks 059 8342539.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla jednostek organizacyjnych Powiatu Człuchowskiego. Przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 2 do niniejszej siwz i obejmuje między innymi artykuły: warzywa z gatunku kapustnych, strączkowych, cebulowych, pomidory, ogórki, pieczarki, owoce cytrusowe, jagodowe, jabłka, gruszki, śliwki, czereśnie, wiśnie, truskawki, maliny i inne. itp. 1) Nazwy własne podane w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 są przykładowe, należy rozumieć jako typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Zamawiający przez określenie spełnienia wymogów jakości rozumie artykuły spożywcze zachowujące istotne cechy gwarantujące tożsamość produktu w I gatunku, jego właściwy skład i świeżość, właściwą gramaturę, właściwy termin przydatności do spożycia itp. 2) Zamawiający zastrzega sobie w czasie badania ofert prawo do bezpłatnego dostarczenia wybranych produktów równoważnych w celu zbadania ich równoważności. W przypadku wątpliwości co do równoważności Wykonawca jest zobowiązany do jej udowodnienia (wykazania). 3) Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji, oznacza to, że podane ilości są wielkościami maksymalnymi, które należy wycenić w ofercie cenowej. Zamawiający będzie odbierał przedmiot zamówienia sukcesywnie w miarę potrzeb. Natomiast gwarantowana ilość artykułów, które zostaną odebrane to 60% przedmiotu zamówienia wymienionego w załączniku nr 2 do siwz (Formularz cenowy). 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość w formie pisemnej (poza sytuacją opisaną w ppkt. 3) powyżej) zmniejszenia przyjętych ilości w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. przekształcenia jednostek zamawiających, likwidacji itp.). Wartością umowy, będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w formularzu cenowym - załącznik nr 2 do siwz. 2. Wymagania dotyczące transportu: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Dowóz przedmiotu zamówienia odbędzie się ubezpieczonym transportem Wykonawcy do magazynów odbiorcy: 1.1 Zakład Aktywności Zawodowej 77-330 Czarne ul. Zamkowa 17 tel. 59 833 3882 1.2 Powiatowa Bursa Szkolna 77-300 Człuchów ul. Koszalińska 2 tel. 59 834 3492 1.3 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy 77-300 Człuchów ul. Batorego 24 tel. 59 834 2416 3) Dostawa zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. 4) Dostawy będą wykonywane sukcesywnie wg. zamówień składanych przez Odbiorcę, a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji przedstawicieli zamawiającego. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie lub faxem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na jeden dzień przed żądanym terminem dostawy. 5) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia odpowiadał wymogom określonym w Polskich Normach pod rygorem zwrotu wyrobów. 6) Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia od producenta (hurtowni) spełniającego wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno-sanitarne. 7) Wykonawca zagwarantuje dostawę przedmiotu zamówienia w odpowiednich ilościach do jednostek Powiatu Człuchowskiego zgodnie ze składanymi zamówieniami (zgodnie z dyspozycją Zamawiającego) 8) Przedmiot zamówienia winien być dostarczony w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia. Wykonawca dostosuje dostawy do wymagań godzinowych Zamawiającego. 3. Dostarczane warzywa i owoce muszą odznaczać się charakterystycznym kształtem i zabarwieniem dla określonej odmiany, muszą być świeże, soczyste i zdrowe. Czyste i nienadmarznięte, o smaku charakterystycznym dla danej odmiany i bez śladów uszkodzeń mechanicznych. 4 Zamawiający wymaga dostaw ziemniaków jadalnych typu B - odmiany wszechstronnego użytkowania. Wymagana średnica poprzeczna bulwy min.4 cm, a podłużna min. 5 cm. Bulwy muszą być dojrzałe, zdrowe, czyste, suche, o kształcie typowym dla danej odmiany i charakteryzować się dobrym smakiem. Ziemniaki po ugotowaniu muszą mieć właściwą konsystencję, ładny wygląd, a przede wszystkim dobry smak. Ugotowany miąższ powinien po ugotowaniu delikatnie rozsypywać się. Zamawiający wymaga opakowania w worki raszlowe do 30 kg. 5. Zamawiający kategorycznie nie przyjmie dostaw ziemniaków o bulwach zzieleniałych, nadmarzniętych, posiadających puste miejsca w środku i nieodpowiednie przebarwienia wewnątrz. Inne cechy dyskwalifikujące to: zaparzenie, zapleśnienie, porośniecie kiełkami powyżej 1 cm, obce zapachy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 03.14.40.00 - Produkty rolne 03.21.21.00 - Ziemniaki 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe MIREX K. i H. Mirek Spółka Jawna ł, ul. Przemysłowa nr 10, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 380935,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 396515,90

  • Oferta z najniższą ceną: 396515,90 / Oferta z najwyższą ceną: 396515,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.