eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa koszulek z nadrukiem dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej ZP/BZP/054/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-23

Wrocław: Dostawa koszulek z nadrukiem dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej ZP/BZP/054/2016
Numer ogłoszenia: 130758 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95840 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3202182,3203145, faks 71 3202143.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koszulek z nadrukiem dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej ZP/BZP/054/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszulek z nadrukiem metodą sitodruku i termotransferu dla Działu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej wraz z dostarczeniem na wskazany przez Zamawiającego adres we Wrocławiu obejmująca: 1. koszulki wydziałowe - w ilości min. 2971 sztuk (kolor: czarny) 2. koszulki dla sztabu juwenaliowego - krój męski - 100 sztuk (kolor: biały) 3. koszulki dla sekcji juwenaliowej - krój damski - 10 sztuk (kolor: biały) 4. koszulki Polo z krótkim rękawem - krój męski - 8 sztuk (kolor: biały) Projekty nadruków zostaną przekazane Zleceniobiorcy drogą elektroniczną w dniu podpisania umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. Ilości dla koszulek wydziałowych podane w Formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia są ilościami minimalnymi. Ostateczna ilość zamówionych sztuk będzie wynikała z faktycznie zamówionych koszulek wydziałowych zgodnie z prawem opcji. 3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 4. Miejsce dostawy: budynku C-8, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 23-25, pierwsze piętro, pokój 15. 5. PRAWO OPCJI Zamawiający przewiduje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp polegające na zwiększeniu zamówienia koszulek wydziałowych do kwoty jaką Zamawiający przewidział na realizację przedmiotu zamówienia tj. do kwoty 44 586,00 zł brutto. Prawo opcji polega na dostawie koszulek wydziałowych w ramach jednego zamówienia podstawowego. Wynagrodzenie wykonawcy będzie zależeć od ilości faktycznie zakupionych ilości sztuk, zgodnie z przyjętym sposobem realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji. Jako podstawę rozliczania realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji przyjmuje się cenę jednostkową koszulki wydziałowej podaną przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego zamówienia wraz z zamówieniem podstawowym. Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane wraz z zamówieniem podstawowym zgodnie z terminem dostawy wskazanym w SIWZ. 5. Termin wykonania zamówienia: do 04.05.2016 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU IMPERATOR Waldemar Nowak, ul. Głuska 6, 20-439 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36248,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31539,45

  • Oferta z najniższą ceną: 26632,32 / Oferta z najwyższą ceną: 44508,85

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.