eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamotułyUtrzymanie czystości



Ogłoszenie z dnia 2009-05-04

Szamotuły: Utrzymanie czystości
Numer ogłoszenia: 130766 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest usługa utrzymania czystości pomieszczeń Zamawiającego, określonym szczegółowo w SIWZ przez Wykonawcę zgodnie ze złożoną oferta przetargową oraz wymogami określonymi w SIWZ, po przetargu nr SPZOZ/SAG/10/07. 1. Wykonawca oświadcza, że spełnia wymagania określone w art. 44 Pzp. 2. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek starannego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną wcześniej ofertą przetargową. a) Wykonawca zobowiązany jest do używania własnego profesjonalnego sprzętu do mycia, do czyszczenia i konserwacji powierzchni, zapewnić odpowiednią ilość mopów i innego sprzętu potrzebnego do wykonania usługi. b) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego szkolenia personelu sprzątającego w zakresie zasad sprzątania, obsługi sprzętu i stosowania środków chemicznych. c) Pracownicy wykonujący czynności wynikające z zakresu przedmiotu umowy powinni: - posiadać aktualne zaświadczenie o badaniach okresowych - aktualną książeczkę zdrowia - posiadać środki ochrony osobistej oraz odzież ochronną i roboczą d) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszystkich czynności będących przedmiotem umowy zgodnie ze zaleceniami porządkowo-higienicznymi opracowanymi przez Ministra Zdrowia, głównego Inspektora Sanitarnego, zgodnie z Dz. U. 126 poz. 1384 z dnia 06.09.2001 r. o chorobach zakaźnych i zakażeniach, ustawą o ZOZ, przepisami BHP oraz procedurami i instrukcjami, które obowiązują u Zamawiającego 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) dokonania zmiany tj. zmniejszenia ilości metrów do sprzątania przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy, b) wyłączenia ze sprzątania pomieszczeń w trakcie trwania w nich remontów, modernizacji każdorazowo informując o tym fakcie (z pkt. a i b) na piśmie Wykonawcę, bez konieczności podania przyczyny. c) Z tytułu wprowadzonych przez Zamawiającego zmian Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaakceptowania zaproponowanych przez Wykonawcę środków i preparatów chemicznych służących do utrzymania czystości, konserwacji oraz innych artykułów, które muszą posiadać atesty i znaki bezpieczeństwa. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości kontroli wykonywania przez Wykonawcę usług. Zamawiający zastrzega sobie, iż rytm pracy i wykonywania czynności będących przedmiotem umowy muszą być dostosowane do specyfiki pracy sprzątanych komórek..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 39274.82 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HGX Service Grzegorz Heckert, ul. Rzemieślnicza 3, 64-500 Szamotuły, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 39274.82
  • Oferta z najniższą ceną: 39274.82 oferta z najwyższą ceną: 39274.82
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.