Ogłoszenie z dnia 2016-05-23
Ostrów Wielkopolski: Przebudowa drogi nr 5329P w m. Huta - budowa chodnika
z odwodnieniem na odc. dł. ok. 380m - roboty dodatkowe
Numer ogłoszenia: 130776 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Staszica 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 735-51-66, faks (062) 735 51 66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi nr 5329P w m. Huta - budowa chodnika z odwodnieniem na odc. dł. ok. 380m - roboty dodatkowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych dla zadania pn.: Przebudowa drogi nr 5329P w m. Huta - budowa chodnika z odwodnieniem na odc. dł. ok. 380m. Zamówienie obejmuje m.in.: - ustawienie bloczków betonowych murka oporowego, komory i przyczółków na ławie fundamentowej betonowej; - montaż zestawu naprawczego na komorze (płyta żelbetowa, właz D-400); - roboty odwodnieniowe (kanały rurowe pod przepusty fi 800mm i fi 400, kanały z rur PP łączonych na wcisk o śr. zewn. 800mm, kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 400mm)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GM SNADNA WITKOWSKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GM SNADNA WITKOWSKA SPÓŁKA JAWNA
- GEMBIAK - MIKSTACKI sp. j., ul. Transportowa 3, 63-700 Krotoszyn, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8516,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10475,21
Oferta z najniższą ceną: 10475,21 / Oferta z najwyższą ceną: 10475,21
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z Art. 67 ust. 1 pkt 5 ppkt b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2015.2164) Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Z uwagi na fakt, że zamówienie podstawowe jest w trakcie realizacji, a zamówienie dodatkowe jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego oraz, że roboty budowlane wchodzące w zakres zamówienia podstawowego i dodatkowego należy wykonywać w tym samym czasie, roboty te powinien wykonać ten sam wykonawca, ponieważ robót tych nie da się rozdzielić. Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia dodatkowego zawarty jest w protokole konieczności. Uzasadnienie prawne: Art. 67 ust.1 pkt 5 ppkt b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2015.2164)
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa na podstawie umowy najmu maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania "Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów" Sp. z o.o.
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim
- Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Usunięcie błędnych i niezgodnych z prawem informacji z bazy danych EGiB poprzez uzupełnienie informacji dotyczących konturów klasyfikacyjnych i klas gruntów dla obiektów "GESUZY" - podział na zadania
- Bieżące utrzymanie urządzeń i małej architektury na terenie Ostrowa Wielkopolskiego
- Nasadzenie drzew, krzewów oraz kwiatów wraz z utrzymaniem na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika podziemnego wody pitnej w msc. Sędek, gm. Łagów
- Budowa i przebudowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego obrębów Luszawa, Las Wsi Luszawa, Tyniec w gminie Ostrówek, powiat Lubartowski
- "Rozwój zrównoważonej mobilności poprzez budowę ciągu pieszo-rowerowego Sławno - Skrzetuszewo"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kielnarowa Wólka
- " Budowa odcinków sieci wodociągowej na terenie Gminy Leszno"
- "Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego z gabinetami lekarskim w Jankowej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.