To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-12
Dzierżoniów: Przetarg nieograniczony z możliwością składania ofert częściowych:
Część I: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie Dzierżoniowa w latach 2016-2018,
Część II: Wykonywanie oznakowania poziomego na terenie Dzierżoniowa w latach 2016-2018,
Część III: Wykonywanie oznakowania tymczasowego na terenie Dzierżoniowa w latach 2017-2018.
Numer ogłoszenia: 130779 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131692 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów, Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 74 6450800, faks 74 6450801.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony z możliwością składania ofert częściowych: Część I: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie Dzierżoniowa w latach 2016-2018, Część II: Wykonywanie oznakowania poziomego na terenie Dzierżoniowa w latach 2016-2018, Część III: Wykonywanie oznakowania tymczasowego na terenie Dzierżoniowa w latach 2017-2018..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - ilość części 3. 2. Niniejsze zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego z możliwością składania ofert częściowych: Część I: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie Dzierżoniowa w latach 2016-2018, Część II: Wykonywanie oznakowania poziomego na terenie Dzierżoniowa w latach 2016-2018, Część III: Wykonywanie oznakowania tymczasowego na terenie Dzierżoniowa w latach 2017-2018. 3. Opis przedmiotu zamówienia dla części I: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego w zakresie określonym przez Zamawiającego, jak również wynikającym z aktualnych potrzeb takich, jak np. zdarzenia drogowe, wnioski mieszkańców, dewastacja oznakowania, likwidacja zagrożeń. 2. Zakres robót obejmuje: 1) dostawę, montaż i demontaż słupków znaków drogowych, tabliczek z nazwami ulic i tablic informacyjnych oraz słupków zabezpieczających, wraz z naprawą nawierzchni chodnika lub pobocza po wykonanych pracach, 2) malowanie słupków do znaków i tablic informacyjnych farbą ftalową na podkładzie farby miniowej lub słupków przeszkodowych, 3) dostawę, montaż i demontaż tarczy znaków drogowych, tablic informacyjnych, tabliczek, 4) poprawianie obróconych, wykrzywionych tarczy znaków i tablic informacyjnych, pionowanie słupków do znaków i tablic informacyjnych, 5) mycie tarczy znaków drogowych i tablic informacyjnych, 6) czyszczenie zamalowanych tarczy znaków drogowych i tablic informacyjnych środkami chemicznymi, 7) dostawę i montaż tabliczek z herbem Dzierżoniowa i nazwami ulic. 3. Orientacyjne ilości usług wraz z ryczałtowymi cenami jednostkowymi zastały określone w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W zależności od aktualnego zapotrzebowania Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszania lub zwiększania ilości usług określonych w kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Znaki drogowe, materiały i inne urządzenia zastosowane w trakcie realizacji niniejszego zamówienia oraz zasady ich umieszczania powinny być zgodne z przepisami prawa w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220, poz. 2181 z późniejszymi zmianami) oraz: Specyfikacją techniczną utrzymania oznakowania pionowego na terenie Dzierżoniowa - stanowiącą załącznik nr 22 do SIWZ. 5. Przy realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska. 6. Ponadto Wykonawca ma obowiązek: 1) realizacji robót objętych zamówieniem z należytą starannością, terminowo, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem zgodnie z obowiązującymi normami technicznymi, przepisami ochrony środowiska oraz zasadami bhp; 2) zawarcie przed podpisaniem niniejszej umowy, umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 40.000,00 zł rocznie, przez cały okres obowiązywania umowy; 3) stosowanie się do wytycznych i wskazówek Zamawiającego, zapewnienie stałego dozoru nad realizacją robót; 4) wyposażenie pracowników wykonujących roboty fizyczne w odpowiedni czysty strój, z nazwą firmy wykonującej roboty, posiadający odpowiednie elementy odblaskowe; 5) odpowiednie oznakowanie pojazdów wykorzystywanych przy wykonywaniu robót w celu odróżniania ich od innych pojazdów uczestniczących w ruchu; 6) dostarczenie Zamawiającemu w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia o przeszkoleniu w zakresie BHP oraz ochrony środowiska na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu usług związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia; 7) zapewnienie całodobowej łączność telefonicznej, umożliwiającej zgłaszanie nagłych zdarzeń (również przez funkcjonariuszy Policji i Straży Miejskiej); 8) zabezpieczenie miejsce zdarzenia w ciągu 2 godzin od zgłoszenia telefonicznego oraz przywrócenie oznakowanie do stanu pierwotnego w ciągu 6 godzin, niezależnie od dnia tygodnia i pory wystąpienia zdarzenia, w przypadku nagłych zdarzeń (zniszczenie lub uszkodzenie oznakowania na skutek wypadku drogowego lub dewastacji oznakowania); 9) posiadanie do stałej dyspozycji (w przypadku nagłych zdarzeń) oznakowania w co najmniej następującej ilości: A-7:4 szt, B-1:3 szt, B-2: 3 szt, B-20:2 szt, D-6: 4 szt; 10) realizacja każdego typowanego zakresu robót, nawet ograniczonego do wykonania montażu pojedynczego elementu znaku; 11) zabezpieczenie i oznakowanie miejsca prowadzonych robót; 12) uporządkowanie terenu po wykonaniu robót; 13) wykonywanie robót w sposób jak najmniej dezorganizujący ruch drogowy oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów; 14) przygotowanie przedmiot umowy do odbioru po uprzednim sprawdzeniu poprawności jego wykonania; 15) wykonanie, co najmniej raz w tygodniu, przeglądu oznakowania na terenie Dzierżoniowa, w którym może uczestniczyć przedstawiciel Zamawiającego lub inspektor nadzoru; w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca zgłasza je Zamawiającemu, który wyda odpowiednie dyspozycje dotyczące dalszych robót; 16) przechowywanie (magazynowanie) materiałów związanych z oznakowaniem dróg, będącym własnością Zamawiającego. 7. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach, na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w w/w ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem. 3. Opis przedmiotu zamówienia dla części II: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie oznakowania poziomego w zakresie określonym przez Zamawiającego, jak również wynikającym z aktualnych potrzeb. 2. Zakres robót obejmuje: 1) malowanie oznakowania poziomego z zastosowaniem farby rozpuszczalnikowej bez mikrokulek szklanych o grubości warstwy 0,3 - 0,8mm, 2) malowanie oznakowania poziomego z zastosowaniem farby rozpuszczalnikowej z mikrokulkami szklanymi o grubości warstwy 0,3 - 0,8mm, 3) wykonanie oznakowania grubowarstwowego, odblaskowego, strukturalnego metodą chemoutwardzalną, 4) usuwanie zbędnego oznakowania poziomego. 3. Orientacyjne ilości usług wraz z ryczałtowymi cenami jednostkowymi zastały określone w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. W zależności od aktualnego zapotrzebowania Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszania lub zwiększania ilości usług określonych w kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Znaki drogowe, materiały i inne urządzenia zastosowane w trakcie realizacji niniejszego zamówienia oraz zasady ich umieszczania powinny być zgodne z przepisami prawa w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220, poz. 2181 z późniejszymi zmianami) oraz: Specyfikacją techniczną wykonania oznakowania poziomego na terenie Dzierżoniowa - stanowiącą załącznik nr 23 do SIWZ. 5. Przy realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska. 6. Ponadto Wykonawca ma obowiązek: 1) realizacji robót objętych zamówieniem z należytą starannością, terminowo, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem zgodnie z obowiązującymi normami technicznymi, przepisami ochrony środowiska oraz zasadami bhp; 2) zawarcie przed podpisaniem niniejszej umowy, umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 40.000,00 zł rocznie, przez cały okres obowiązywania umowy; 3) zapewnienie stałego dozoru nad realizacją zadania; 4) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa oraz specyfikacją techniczną, o której mowa w §2 ust. 6 projektu umowy (załącznik nr 9 do SIWZ); 5) realizowanie robót w kolejności i terminach wyznaczonych przez Zamawiającego w protokołach typowania robót; 6) realizacja każdego typowanego zakresu robót, nawet ograniczonego do pomalowania powierzchni mniejszej niż 1 m2; 7) rozpoczęcie robót w ciągu 5 dni roboczych od dnia uzyskania zlecenia; 8) wykonywanie robót w sposób ciągły, każdego dnia roboczego, do czasu zakończenia zlecenia, chyba, że warunki atmosferyczne nie pozwolą na wykonywanie usług. Tylko w uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza przerwy w wykonywaniu rozpoczętego zlecenia, o czym Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego; 9) wykonywanie malowanie oznakowania w czasie zmniejszonego natężenia ruchu, tj. w godzinach popołudniowych i wieczornych, w sposób nie powodujący zagrożenia w ruchu drogowym; 10) we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć i oznakować strefy wykonywanych usług; 11) organizacja, zabezpieczenie i oznakowanie miejsca prowadzonych robót; 12) wykonywanie robót w sposób jak najmniej dezorganizujący ruch drogowy oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, zaleca się malowanie oznakowania w godzinach popołudniowych i mocnych; 13) pozostawienie, po zakończeniu robót, terenu uporządkowanego, czystego, nadającego się do ponownego użytkowania; 14) zgłoszenie Zamawiającemu gotowość odbioru wykonanych robót; 15) wyposażenie pracowników wykonujących roboty fizyczne w odpowiedni czysty strój, z nazwą firmy wykonującej roboty, posiadający odpowiednie elementy odblaskowe; 16) odpowiednie oznakowanie pojazdów wykorzystywanych przy wykonywaniu robót w celu odróżniania ich od innych pojazdów uczestniczących w ruchu; 17) dostarczenie Zamawiającemu w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia o przeszkoleniu w zakresie BHP oraz ochrony środowiska na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu usług związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia. 7. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach, na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w w/w ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem. 3. Opis przedmiotu zamówienia dla części III: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, demontaż oznakowania drogowego montowanego na czas lokalnych imprez, świąt i innych okoliczności wskazanych przez Zamawiającego. 2. Zakres usług obejmuje: 1) dostawę, montaż i demontaż urządzeń będących własnością Wykonawcy: - słupki wkopywane, - słupki z podstawą gumową, - tarcze znaków i tablic informacyjnych, - taśma ostrzegawcza U-22, - szpilki stalowe do montowania taśmy ostrzegawczej 2) transport, montaż i demontaż urządzeń będących własnością Zamawiającego: - słupki wkopywane, - słupki z podstawą gumową, - tarcze znaków i tablic informacyjnych, 3) wykonanie lic tablic informacyjnych tymczasowych (tarcze tablic pozostają własnością Wykonawcy). 3. Orientacyjne ilości usług wraz z ryczałtowymi cenami jednostkowymi zastały określone w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 16 do SIWZ. W zależności od aktualnego zapotrzebowania Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszania lub zwiększania ilości usług określonych w kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik nr 16 do SIWZ. 4. Znaki drogowe, materiały i inne urządzenia zastosowane w trakcie realizacji niniejszej umowy oraz zasady ich umieszczania powinny być zgodne z przepisami prawa w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220, poz. 2181 z późniejszymi zmianami). 5. Ponadto Wykonawca ma obowiązek: 1) realizacji robót objętych umową z należytą starannością, terminowo, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem zgodnie z obowiązującymi normami technicznymi, przepisami ochrony środowiska oraz zasadami bhp; 2) stosowanie się do wytycznych i wskazówek Zamawiającego, zapewnienie stałego dozoru nad realizacją robót; 3) wyposażenie pracowników wykonujących roboty fizyczne w odpowiedni czysty strój, z nazwą firmy wykonującej roboty, posiadający odpowiednie elementy odblaskowe; 4) odpowiednie oznakowanie pojazdów wykorzystywanych przy wykonywaniu robót w celu odróżniania ich od innych pojazdów uczestniczących w ruchu; 5) sprawowanie stałego nadzoru nad oznakowaniem od czasu montażu oznakowania do czasu demontażu oznakowania i niezwłocznie usuwanie wszelkie usterki; 6) pełnienie całodobowego dyżuru telefonicznego. Numer telefonu będzie dostępny dla pracowników urzędu oraz i funkcjonariuszy Policji i Straży Miejskiej; 7) w czasie obowiązywania oznakowania tymczasowego, dysponowanie dodatkowym oznakowaniem, w razie konieczności dostarczenie go i zamontuje w ciągu 45 minut od zgłoszenia takiej konieczności; 8) wykonanie oznakowania tymczasowego również w godzinach nocnych oraz w dni wolne od pracy; 9) uporządkowanie terenu po wykonaniu robót. 6. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach, na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w w/w ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie Dzierżoniowa w latach 2016-2018.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Reznak Sp. z o.o. Znaki Drogowe, ul. Wspólna 1S, 45-839 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134862,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 154085,11
Oferta z najniższą ceną: 154085,11 / Oferta z najwyższą ceną: 264937,08
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Wykonywanie oznakowania poziomego na terenie Dzierżoniowa w latach 2016-2018.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DROG-MAL Sp. z o.o., ul. Wyspiańskiego 24A, 57-300 Kłodzko, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171847,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 171065,00
Oferta z najniższą ceną: 171065,00 / Oferta z najwyższą ceną: 192885,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Wykonywanie oznakowania tymczasowego na terenie Dzierżoniowa w latach 2017-2018.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYKONAWSTWO ROBÓT DROGOWYCH KOSTEK MIECZYSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
WYKONAWSTWO ROBÓT DROGOWYCH KOSTEK MIECZYSŁAW
- Wykonawstwo Robót Drogowych Mieczysław Kostek, Ligota Wielka 42, 58-210 Łagiewniki, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46910,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57699,30
Oferta z najniższą ceną: 30630,98 / Oferta z najwyższą ceną: 57699,30
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Prusa w Dzierżoniowie.
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Kopernika 7, w ramach zadania pn.: "Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 9 w Dzierżoniowie".
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku domu pogrzebowego(...)"Rozbudowa cmentarza Komunalnego i parkingu przed cmentarzem oraz budowa sieci wodociągowej na terenie cmentarza"
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Przebudowa i rozbudowa dróg powiatowych nr 2877D i 3016D w m. Pieszyce w ramach zadania: przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 2877D i 3016D w Pieszycach na skrzyżowanie typu rondo wraz z od...
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- "Przebudowa trudno przejezdnych odcinków dróg na terenie powiatu sokołowskiego"
- "Przebudowa drogi gminnej nr 400565W Plac Wolności w Szydłowcu".
- Przebudowa DW 171 z podziałem na 2 zadania
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.