eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomBudowa grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu, przy ul. Ofiar Firleja 45

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-12

Radom: Budowa grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu, przy ul. Ofiar Firleja 45
Numer ogłoszenia: 130783 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Cmentarz Komunalny Zakład Budżetowy , ul. Ofiar Firleja 45, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 345 12 60, faks 48 345 12 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmk.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu, przy ul. Ofiar Firleja 45.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych, na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu przy ul. Ofiar Firleja 45. Symbol wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.21.54.00-1 - roboty na cmentarzach. Zamówienie obejmuje wykonanie grobów żelbetowych prefabrykowanych jedno i wieloosobowych, grobów urnowych oraz płyt P-1, P-2, na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu., w tym: jednoosobowych szt. 80; dwuosobowych szt. 400; trzyosobowych szt. 60; czteroosobowych szt. 1; pięcioosobowych szt. 1; sześcioosobowych szt. 1; groby urnowe szt. 120, wykonanie płyt prefabrykowanych: P-1 szt. 50; P-2 szt. 450. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej realizowany będzie na podstawie projektu budowlanego budowy grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu, przy ul. Ofiar Firleja 45. Zakres robót określają: - projekt budowlany budowy grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu, przy ul. Ofiar Firleja 45 (Załącznik nr 9 do SIWZ i Nr 2 do Umowy), - specyfikacja wykonania i montażu grobów 1 - 6 osobowych, urna z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu, przy ul. Ofiar Firleja 45. (Załącznik nr 10 do SIWZ). - informacja BIOZ (Załącznik nr 11 do SIWZ), - kosztorys ofertowy (Załącznik Nr 2 do SIWZ i Nr 1 do Umowy) - harmonogram nr 1 na 2016 r.; harmonogram nr 2 na 2017 r.; harmonogram nr 3 na 2018 r. (Załącznik Nr 4 do SIWZ i Nr 3 do Umowy), 3. Wszystkie materiały i urządzenia stosowane przy wykonywaniu umowy muszą być: - dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem, w tym w szczególności Prawem budowlanym i Ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U z 2014 r. poz. 883 ze zm.), - posiadać wymagane prawem deklaracje lub certyfikaty zgodności i oznakowanie. 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy i pozyskał dla siebie wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić także koszty robót przygotowawczych oraz wszystkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obejmujące w szczególności: 5.1. koszty wywozu i utylizacji odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne), 5.2. koszty uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni dróg i chodników, 5.3. koszty zorganizowania we własnym zakresie zaplecza budowy, a także terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, 5.4. koszty dozoru placu budowy (Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania terenu robót na własny koszt), 5.5. koszty prowadzenia prac bez wstrzymywania normalnego funkcjonowania cmentarza, 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7. Zamawiający przed zawarciem umowy oczekuje od wykonawcy wykupienia polisy ubezpieczeniowej z tytułu prowadzonej działalności wykonawcy w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego postępowania, ważnej w okresie trwania umowy (lub okresowej odnawianej, z dostarczeniem do zmawiającego potwierdzonej kserokopii opłaconej polisy na okresy następne) na wartość co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych, zero groszy). Wykonawca przy kalkulowaniu ceny oferty powinien uwzględnić powyższe koszty..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 do 7,5 % wartości umowy z uwagi na możliwość wzrostu zapotrzebowania na groby

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.54.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, zero groszy). 1.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający wniesienie wadium powinien być dołączony do oferty wykonawcy. 1.3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 1.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wraz z adnotacją: (Budowa grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu, przy ul. Ofiar Firleja 45), w Banku Polska Kasa Opieki S. A. II O Radom nr 02 1240 3259 1111 0010 2196 4687, najpóźniej do dnia 27.07.2016 r. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający będzie uważał wadium, które do dnia 27.07.2016 r. do godz. 9.00 znajdzie się na rachunku bankowym wskazanym przez zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innej postaci niż pieniężna, należy je wnieść do zamawiającego Cmentarz Komunalny Zakład Budżetowy, ul. Ofiar Firleja 45, 26 600 Radom, najpóźniej do dnia 27.07.2016 r. do godz. 9.00, łącznie z ofertą lub w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty. Dokument stanowiący wadium w formie niepieniężnej powinien zawierać zapis określony w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 1.5 Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 1.6 Zamawiający zwróci wadium: - wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, - wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu należytego zabezpieczenia wykonania umowy. 1.7 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.8 Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 1.9 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwróci je z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 1.10 Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 1.11 Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Zamawiający będzie żądał od wykonawcy, którego oferta okaże się najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 2.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie przed dniem zawarcia umowy. 2.2 Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy. 2.3 Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu;poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 2.4 Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie zabezpieczeń: - w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; - poprzez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego; - przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zestawów. 2.5 Zabezpieczenia wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Polska Kasa Opieki S. A. II O Radom nr 02 1240 3259 1111 0010 2196 4687, z adnotacją (Budowa grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu, przy ul. Ofiar Firleja 45) 2.6 Zabezpieczenie wniesione w formie niepieniężnej winno zawierać zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty zobowiązania stanowiącego zabezpieczenie należytego wykonania umowy na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że wykonawca nie uregulował swoich zobowiązań wynikających z zawartej umowy. 2.7 W trakcie realizacji umowy wykonawca, za zgodą zamawiającego, może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.8 Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. 2.9 Zamawiający zwróci zabezpieczenie w następujący sposób: - 80% wysokości zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane. Należyte wykonanie robót budowlanych zostanie stwierdzone bezusterkowym protokołem odbioru końcowego. - 20% zostanie zwrócona lub zwolniona w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, oraz: Wykonawcy, którzy wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzonej dowodem określającym, że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującej, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona, wartość wykonanych robót (łącznie) nie może być niższa niż 500.000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych, oraz: złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą na dzień składania ofert spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy PZP, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawca po zakończeniu robót, zawiadomi na piśmie Zamawiającego o gotowości do odbioru robót dołączając: dopuszczenia i aprobaty na użyte materiały (tj.: aprobaty techniczne, atesty lub deklaracje zgodności z Polskimi Normami).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

VI.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą na dzień składania ofert spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP, a w szczególności wykażą, że: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj: Wykonawcy, którzy wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzonej dowodem określającym, że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującej, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona, wartość wykonanych robót (łącznie) nie może być niższa niż 500.000,00 zł brutto 1.3 dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych, 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: wykażą na dzień składania ofert spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy PZP, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP. Zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy (Załącznik Nr 5 do SIWZ), 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający przypomina, iż zgodnie z utrwalonym orzecznictwem Krajowej Izby Odwoławczej i Sądów Powszechnych nie jest możliwe poleganie na potencjale osoby trzeciej w postaci jej wiedzy i doświadczenia bez uczestnictwa tej osoby w wykonaniu zamówienia. 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. VII.INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (ART. 22 UST 1 PKT 1-4) ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST 1 USTAWY 1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w nw. oświadczeniach i dokumentach: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć: 1.1 Wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione / upoważnione do reprezentowania Wykonawcy oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWIZ). 1.2 Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione / upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg tabeli stanowiącej (załącznik nr 6 do SIWZ). 1.3 Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w w/w wykazie, o których mowa w ust.6 pkt.1 ppkt. 1.2. SIWZ, zostały wykonane należycie oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje; protokół; poświadczenie). 1.4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - (wg załącznika nr 7 do SIWZ). 1.5 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione / upoważnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP należy złożyć: 1.6 Wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione / upoważnione do reprezentowania Wykonawcy oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). 1.7 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp składane zgodnie z ust. VII pkt.1 ppkt. 1.6. SIWZ. 1.8 Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa - do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że pomimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu przez oferowaną usługę wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wezwie także Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy. 1.9 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.10 Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe dokumenty, jakie należy złożyć w ofercie: 1.11 Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione / upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 1.12 Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione / upoważnione do reprezentowania Wykonawcy kosztorys ofertowy sporządzony wg załącznika nr 2 do SIWZ i Nr 1 do Umowy. 1.13 Podpisany przez osoby uprawnione / upoważnione do reprezentowania Wykonawcy harmonogram nr 1 na 2016 r.; harmonogram nr 2 na 2017 r. oraz harmonogram nr 3 na 2018 r. (Załącznik Nr 4 do SIWZ i Nr 3 do Umowy). 1.14 Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako uprawniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 1.15 W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom - zobowiązany jest wskazać te części w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub nie złożą oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty będą uznane za odrzucone, po uwzględnieniu zastrzeżenia zawartego w art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, należy złożyć: 2.1 Wykonawca po zakończeniu robót, zawiadomi na piśmie Zamawiającego o gotowości do odbioru robót dołączając: dopuszczenia i aprobaty na użyte materiały (tj.: aprobaty techniczne, atesty lub deklaracje zgodności z Polskimi Normami). 3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: 3.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. VII pkt.1 ppkt. 1.8. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3 Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 4.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w ust. VII pkt.1 ppkt 1.6. - 1.7. SIWZ - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: 4.2.1 każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wymienione w ust. VII pkt. 1ppkt 1.6. - 1.7. SIWZ, 4.2.2 dokumenty wskazane w ust. VII pkt. 1 ppkt 1.2. - 1.4. SIWZ składają ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument. 4.3 Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w ust. VI pkt. 2 specyfikacji, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w niniejszej umowie w następujących przypadkach i zakresach: 1. W zakresie terminu wykonania zamówienia - zmiana terminu z powodu: 1.1 zaistniałych warunków atmosferycznych, terenowych, geologicznych, archeologicznych, wodnych - utrudniających wykonanie umowy, 1.2 kolizji wykonywanej inwestycji z innymi inwestycjami, 1.3 wstrzymania robót z powodu okoliczności zaistniałych po stronie Zamawiającego, 1.4 siły wyższej, 2. Zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego z powodu zmniejszenia zakresu rzeczowego, zmiany terminu lub kolejności wykonania poszczególnych zakresów rzeczowych, 3. Zmiany VAT lub stawek celnych, 4. Zmiany podwykonawcy, 5. Zmiany prawa mającej wpływ na termin lub zakres zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmk.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Cmentarz Komunalny Zakład Budżetowy ul. Ofiar Firleja 45, 26-600 Radom - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Cmentarz Komunalny Zakład Budżetowy ul. Ofiar Firleja 45, 26-600 Radom - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.