eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynUsługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadaniaPrzebudowa ulic 1-go Maja i Poznańskiej w miejscowości Szczytno w ciągu drogi krajowej nr 58 od km 56+100 do km 57+000.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-16

Olsztyn: Usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Przebudowa ulic 1-go Maja i Poznańskiej w miejscowości Szczytno w ciągu drogi krajowej nr 58 od km 56+100 do km 57+000.
Numer ogłoszenia: 130785 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52128 01, fax (089) 527 35 36, 5272307.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Przebudowa ulic 1-go Maja i Poznańskiej w miejscowości Szczytno w ciągu drogi krajowej nr 58 od km 56+100 do km 57+000..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Przebudowa ulic 1-go Maja i Poznańskiej w miejscowości Szczytno w ciągu drogi krajowej nr 58 od km 56+100 do km 57+000.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2) Potencjał kadrowy: wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko: a) Inspektor Nadzoru ds. robót drogowych - Koordynator, wymagana liczba osób - 1, minimalne doświadczenie zawodowe - 3 lata w kierowaniu robotami drogowymi i/lub nadzorach inwestorskich, w tym przynajmniej na jednym kontrakcie na stanowisku Inspektora nadzoru. Osoba wskazana na stanowisko Inspektora Nadzoru ds. robót drogowych - Koordynatora winna posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności właściwej (drogowej) dla powierzanego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. b) Inspektor Nadzoru ds. robót sieci cieplnych i gazowych, wymagana liczba osób - 1. Osoba wskazana na stanowisko Inspektora Nadzoru ds. robót sieci cieplnych i gazowych winna posiadać uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i gazowych. c) Inspektor Nadzoru ds. robót sanitarnych, wymagana liczba osób - 1. Osoba wskazana na stanowisko Inspektora Nadzoru ds. robót sanitarnych winna posiadać uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. UWAGA: dopuszcza się pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. robót sieci cieplnych i gazowych oraz Inspektora Nadzoru ds. robót sanitarnych przez tę samą osobę posiadającą wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. d) Inspektor Nadzoru ds. robót elektrycznych, wymagana liczba osób - 1. Osoba wskazana na stanowisko Inspektora Nadzoru ds. robót elektrycznych winna posiadać uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. e) Inspektor Nadzoru ds. robót telekomunikacyjnych, wymagana liczba osób - 1. Osoba wskazana na stanowisko Inspektora Nadzoru ds. robót telekomunikacyjnych winna posiadać uprawnienia w specjalności telekomunikacyjnej. UWAGA: dopuszcza się pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. robót sieci elektrycznych oraz Inspektora Nadzoru ds. robót telekomunikacyjnych przez tę samą osobę posiadającą wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. f) Nadzór archeologiczny, wymagana liczba osób - 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2). 3) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 1 zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tj. nadzorował minimum jedną budowę/przebudowę ulic o powierzchni minimum 10.000 m2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 3). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Oświadczenia i dokumenty: A) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2)2) niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). D) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2)3) niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. E) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt III.2)B) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. F) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt E)., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. G) Dokumenty, o których mowa w pkt E) i F) powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt III.2)B) - III.2)D).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego (bezpłatnie), odebrać w siedzibie Zamawiającego (cena: 15 zł), otrzymać za zaliczenim pocztowym (cena: 15 zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Sekretariat - pok. 113 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.