To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-08-10
Wąsosz: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej w Wąsoszu
Numer ogłoszenia: 130795 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224494 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wąsosz, Plac Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz, woj. podlaskie, tel. 086 2731001 w. 18, faks 086 2731001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej w Wąsoszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej w Wąsoszu. Zakres zamówienia obejmuje demontaż starych okien i drzwi, dostawę i montaż: okien z profili PCV 5-komorowych w kolorze białym o współczynniku Us-1,00 (2-szybowe) z nawiewnikami typu ARECO z obróbką obsadzenia, uchylno-rozwierane na parterze okucia antywłamaniowe, mocowanie na kotwy - 379,00m2 oraz przełożenie starych parapetów zewnętrznych i inne roboty towarzyszące. Drzwi zewnętrzne z profili aluminiowych w kolorze brązowym 46,24m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, Zestawieniu stolarki okiennej i drzwiowej, Przedmiarze robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 137965 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALMIX S.C. - P.ŁABACZ, R.MARUSZAK, M.SKRODZKI
jakie przetargi wygrała firma
ALMIX S.C. - P.ŁABACZ, R.MARUSZAK, M.SKRODZKI
- ALMIX S.C. P. Łabacz, R. Maruszak, M. Skrodzki, ul. Magazynowa 7, 19-203 Grajewo, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 137965
- Oferta z najniższą ceną: 137965 oferta z najwyższą ceną: 200761.27
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.