eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-15

POZYCJA 13083

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Pleszew: dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Artur Stańczyk, ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7420712, fax 062 7420903, e-mail: zozpleszew@send.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalpleszew.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: część 1 - endoprotezy stawu biodrowego i kolanowego; część 2 - implanty do szycia łękotki; część 3 - implanty do rekonstrukcji obrąbka stawu barkowego; część 4 - implanty do rekonstrukcji więzadła krzyżowego; część 5 - śruby do rekonstrukcji struktur stawu barkowego; część 6 - klipsy tytanowe; część 7 - klamry kostne metalowe do więzadeł i ścięgien; część 8 - ostrza do Shavera; część 9 - materiały eksploatacyjne do elektroreselektora firmy Volf 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia oszacowano na około 205 tys. euro. Zamówienie jest zamówieniem powtarzającym się okresowo. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie dostarczonych dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpleszew.pl/przetargi.php. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.03.2007, godzina 10:15, siedziba Zamawiającego, sala przy stołówce.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: endoprotezy stawu biodrowego i kolanowego. 1) Krótki opis: endoprotezy stawu biodrowego i kolanowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00, 33.18.41.00, 33.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: endoprotezy cementowe stawu biodrowego - 40 szt. protezy bezcementowe stawu biodrowego - 60 szt. endoprotezy stawu kolanowego - 20 szt. cement kostny wraz z akcesoriami do podawania i mieszania - do ww. protez. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zestaw implantów do szycia łękotki z aplikatorem. 1) Krótki opis: Zestaw implantów do szycia łękotki z aplikatorem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00, 33.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: implant do szycia łękotki - 9 szt. aplikator kompatybilny z ww. implantami - 1 szt. kaniula kolanowa - 4 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Implanty do rekonstrukcji obrąbka stawu barkowego. 1) Krótki opis: Implanty do rekonstrukcji obrąbka stawu barkowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00, 33.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Implanty do rekonstrukcji obrąbka stawu barkowego - 20 szt. Implanty do rekonstrukcji rotatora CUFF - 30 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zestaw implantów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego. 1) Krótki opis: Zestaw implantów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00, 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: Zestaw implantów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego metodą ST - 60 kpl. Zestaw implantów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego metodą BTB - 6 kpl. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Śruby kotwicowe. 1) Krótki opis: Śruby kotwicowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: Śruby kotwicowe do rekonstrukcji obrąbka stawu barkowego - 10 szt. Śruby kotwicowe do rekonstrukcji obrąbka stawu barkowego ze wzmocnioną nicią - 10 szt. Śruby kotwicowe do rekonstrukcji stożka rototorów o średnicy zewnętrznej gwintu 5,0mm i 6,5mm ze wzmocnioną nicią - 20 szt. Kaniule barkowe - 10 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Klipsy tytanowe. 1) Krótki opis: Klipsy tytanowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Klipsy tytanowe pojedyncze do klipsownicy na klipsy Medium Large Aesculap - 700 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: klamry kostne. 1) Krótki opis: klamry kostne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: klamry kostne metalowe do więzadeł i ścięgien o szerokości 26,5mm i długości 35mm - 10 szt. klamry kostne metalowe do więzadeł i ścięgien o szerokości 23mm i długości 31,5mm (z uskokiem 5mm) - 10 szt. pobijak do klamer kostnych - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Ostrza do Shavera 12K. 1) Krótki opis: Ostrza do Shavera 12K. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: Ostrza do Shavera 12K tnącego i typu wierteł o średnicach w zakresie od 3,5mm do 5,5mm - 700 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: materiały eksploatacyjne do elektroreselektora firmy Volf. 1) Krótki opis: materiały eksploatacyjne do elektroreselektora firmy Volf. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Pętla do elektroresekcji - 10 szt. Kulka do koagulacji - 10 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.