Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-03
Wolsztyn: Przebudowa drogi powiatowej nr 3804P w ciągu ulicy Bohaterów Bielnika
Numer ogłoszenia: 130847 - 2015; data zamieszczenia: 03.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wolsztyński , ul. 5 Stycznia 5, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 68 3845600, faks 68 3843538.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3804P w ciągu ulicy Bohaterów Bielnika.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 3804P w ciągu ulicy Bohaterów Bielnika w Wolsztynie. W ramach planowanych robót zostaną wykonane następujące prace: 1. Roboty przygotowawcze: a) roboty pomiarowe (0,923 km); b) usunięcie drzew - ścinanie drzew pilą mechaniczna o średnicy 36-45 (1 szt.), ścinanie drzew piłą mechaniczną o średnicy 46-55 (1 szt.); mechaniczne karczowanie pni o średnicy 36-45 (1 szt.), mechaniczne karczowanie pni o średnicy 46-55 (1 szt.), wywożenie: dłużyc (2,50 m3), karpiny (3,40 mp) i gałęzi (5,00 mp) na odl. 2 km; c) rozbiórka elementów dróg - rozebranie chodnika z płytek betonowych 30x30 cm (1438,50 m2); transport materiałów rozbiórkowych (płytek) na odl. 1 km (166,0 t); rozebranie nawierzchni z płyt betonowych (trylinki) o grub. 12 cm (514,50 m2); transport materiałów rozbiórkowych (trylinki) na odl. 1 km (120,15 t); rozebranie krawężników betonowych 30x15 cm (926,0 m); transport materiałów rozbiórkowych (krawężników) na odl. 1 km (96,30 t); ręczne rozebranie obrzeża betonowego 20x6 cm (751,0 m); transport materiałów rozbiórkowych (obrzeża) na odl. 1 km (21,0 t); rozebranie nawierzchni bitumicznej o gr. 6 cm (36,0 m2); transport materiałów rozbiórkowych (gruzu betonowego) na odl. 1 km (6,84 t); demontaż studzienek ściekowych (10 kpl); demontaż rurociągu z rur betonowych o400 mm (400 m); demontaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o1000 mm (6 kpl); transport materiałów rozbiórkowych (rur) na odl. 1 km (79,0 t); rozebranie barier ochronnych stalowych (17,0 m); mechaniczne odcięcie jezdni o gr. 6 cm (147,0 m); mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej gr. 6 cm (5674,50 m2); transport materiałów rozbiórkowych (bitumu) na odl. 1 km (646,89 t). 2. Roboty ziemne - roboty ziemne koparką podsiębierną (259,0 m3); zagęszczenie poboczy zagęszczarkami (259,0 m3); ręczne plantowanie skarp nasypów (496,0 m2); humusowanie i obsianie skarp przy gr. warstwy humusu 10 cm (248,0 m2); umocnienie skarp płytami betonowymi typu MEBA (496,0 m2). 3. Krawężniki i obrzeża - wykonanie rowka pod krawężniki 30x30 cm (1230,0 m); wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężniki (70,725 m3); ustawienie krawężników wystających 15x30 cm (1228,0 m); wykonanie ławy betonowej z oporem pod obrzeża 30x8 cm (40,470 m3); ustawienie obrzeża betonowego 30x8 cm (1065,0 m). 4. Budowa chodnika - wykonanie koryta o gł. do 20 cm (593,40 m2); wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 10 cm (593,40 m2); ułożenie chodnika z kostki betonowej bezfazowej gr. 6 cm (593,40 m2); roboty ziemne koparkami chwytakowymi (119,0 m3). 5. Ciąg pieszo - rowerowy: a) Roboty przygotowawcze - usuniecie warstwy humusu o gr. 15 cm (285,0 m2). b) Roboty ziemne - roboty ziemne koparkami chwytakowymi (42,75 m3). c) Nawierzchnia - wykonanie koryta o gł. 20 cm (856,0 m2), wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 10 cm (856,0 m2), wykonanie nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej czerwonej gr. 6 cm (856,0 m2). 6. Zjazdy do posesji - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości o gł. 30 cm (404,5 m2); wykonanie warstwy odsączającej gr. 10 cm (404,5 m2); podbudowa betonowa o grubości 10 cm (404,5 m2); zjazdy do bram z kostki betonowej bezfazowej szarej gr. 6 cm (404,5 m2); roboty ziemne koparkami chwytakowymi (121,0 m3). 7. Podbudowa na poszerzeniu - mechaniczne wykonanie koryta na poszerzeniu o gł. 30 cm (247,0 m2); wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej gr. 10 cm (247,0 m2); wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm (247,0 m2). 8. Nawierzchnia drogi - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni ulepszonej bitumicznie (5674,0 m2); skropienie podbudowy asfaltem (5674,0 m2); wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową w ilości 50 kg/m2 (287,96 t); ułożenie geosiatki pod nawierzchnię bitumiczną (5674,0 m2); podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr. 7 cm (5674,0 m2); warstwa ścieralna gr. 5 cm (5674,0 m2); transport mieszanki bitumicznej samochodami samowyładowczymi na odl. 40 km (1967,46 t). 9. Kanalizacja deszczowa: a) Roboty przygotowawcze - odtworzenie trasy - roboty pomiarowe ( 0,400 km). b) Roboty ziemne - wykopy ręczne ciągłe o szer. dna do 1,0 m i gł. do 2,0 m (384,0 m3); pełne umocnienie wykopów balami drewnianymi (1440,0 m2); ręczne zasypywanie wykopów (366,0 m3), wykopy jamiste ręczne o gł. do 2,0 m (78,0 m3); wykopy ręczne ciągłe o szer. dna do 0,80 m i gł. 1,0 m (37,0 m3); ręczne zasypywanie wykopów ciągłych (35,0 m3), roboty ziemne koparką chwytakową (39,0 m3). c) Roboty konstrukcyjne - wykonanie studni rewizyjnych z kręgów o1,0 m o gł. 2,0 m w gotowym wykopie z płytą żelbetową nastudzienną z wtopionym włazem z pokrywą betonową (8 szt.); wykonanie studzienek ściekowych o50 cm z osadnikiem (23 szt.); wykonanie przykanalików z rur PCV o200 mm (46,0 m); ułożenie rurociągu z rur PCV Dz 400 (400,0 m); próba szczelności kanałów rurowych o400 mm (400,0 m). 10. Roboty odtworzeniowe - podbudowa - koryto na poszerzeniu gł. 30 cm (36,0 m2); wykonanie warstwy odsączającej gr. 10 cm (36,0 m2); podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm (36,0 m2). 11. Oznakowanie - słupki do znaków drogowych (40 szt.); przymocowanie tablic do znaków drogowych (48 szt.); mechaniczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych przerywanych (65,79 m2), mechaniczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych (110,88 m2); ręczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych (54,0 m2); ustawienie poręczy ochronnych typu U-28 z rur stalowych (68,0 m); ustawienie barier ochronnych - materiał z rozbiórki (17,0 m). 12. Roboty wykończeniowe - regulacja pionowa włazów kanałowych (26 szt.); regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych (21 szt.); regulacja pionowa studzienek telekomunikacyjnych (10 szt.) nawierzchnia z kostki granitowej nieregularnej gr. 8 cm (12,42 m2); ręczne plantowanie poboczy (248,0 m2); przygotowanie projektu organizacji ruchu zabezpieczenia robót (1 szt.); inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza i koszt badań laboratoryjnych zgodnie z SST 1 (1 szt.). Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Uwagi do zakresu zamówienia: a) Zakres zamówienia w niniejszym postępowaniu nie obejmuje wykonania ciągu pieszo - rowerowego od km 0+732 do km 0+923 (za wiaduktem). Na przedmiotowym odcinku należy wykonać poszerzenie jezdni wraz z krawężnikiem oraz wykonać zjazdy. b) Równolegle z pracami związanymi z przebudową ulicy Bohaterów Bielnika - w okresie po rozbiórce konstrukcji drogi - będą wykonywane roboty budowlane związane z przebudową sieci wodociągowej, realizowane przez przedsiębiorstwo zarządzające siecią. c)Wykonawca będzie zobowiązany w pierwszej kolejności do przystąpienia do rozbiórki nawierzchni w miejscu lokalizacji sieci wodociągowej. W związku z koniecznością opracowania przez Wykonawcę projektu organizacji ruchu na czas budowy Zamawiający przedstawia ogólne założenia: a)Zamawiający zakłada całkowite wyłączenie ulicy Bohaterów Bielnika z ruchu pojazdów, b)Wykonawca zobowiązany jest umożliwić mieszkańcom dojście do posesji i zakładów pracy. Jeżeli w udostępnionych Wykonawcom dokumentach znajdują się jakiekolwiek nazwy własne to są one wyłącznie przykładowymi nazewnictwami. Zapisy te należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia lub sprzętu ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (urządzeń), rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, na które wskazują zastosowane nazwy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO O/Wolsztyn Nr 88 1020 4144 0000 6302 0007 2124 Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach należy dołączyć do oferty jako kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem. Ponadto do oferty należy dołączyć osobno oryginał tego dokumentu, którego nie należy bindować i zszywać z ofertą. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Z treści gwarancji, w terminie związania ofertą, winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, po otrzymaniu pierwszego pisemnego żądania przez Zamawiającego. 5. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert (termin związania ofertą). Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu składania ofert tj. do dnia 18.09.2015r., godz. 800 7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadium Wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie: 1) po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy; 2) po unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia; 3) upłynął termin związania ofertą; 4) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełniania szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie drogi w technologii nawierzchni jezdni z masy bitumicznej o długości min. 0,7 km każde z zadań, - 1 zadanie polegające na budowie kanalizacji deszczowej o średnicy min. fi 400, o długości min. 400 mb podając nazwy, adresy inwestorów, obiektów zrealizowanych w ramach tych zamówień. Dla potwierdzenia opisanego warunku Wykonawca winien złożyć dokument pn. Wykaz robót. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania niezbędnym sprzętem do wykonania zadania, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: - koparko - ładowarką - min. 1 szt. - zagęszczarką - min. 1 szt. lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń opisanych wyżej. Dla potwierdzenia opisanego warunku Wykonawca winien złożyć dokument pn. Wykaz sprzętu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia, tj.: - kierownik budowy - wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - min. 1 osoba, - kierownik robót - wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych lub równoważne im, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych - min. 1 osoba. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Suma gwarancyjna nie może być niższa niż 500.000,00 PLN. Dla potwierdzenia spełnienia opisanego warunku Wykonawca winien złożyć opłaconą polisę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (oryginał) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;4. Formularz ofertowy (wg wzoru określonego w załączniku Nr 1 do SIWZ) i wszystkie dokumenty muszą być podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy (w tym wypadku należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo); Uproszczony kosztorys ofertowy: Kosztorys ofertowy dla Zamawiającego będzie stanowił jedynie funkcję pomocniczą. Na tej podstawie Zamawiający będzie mógł sprawdzić poziom przyjętych cen i ilości przedmiarowych, w celu ewentualnego rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w przypadku rozwiązania umowy lub w przypadku określonym w art. 145 ustawy Pzp. Ponadto kosztorys będzie pełnił funkcję kontrolną w przypadku zawierania umowy przez Wykonawcę z Podwykonawcą na zasadach określonych w art. 6471 Kc. Kosztorys ofertowy nie będzie elementem podlegającym ocenie i porównywaniu ofert. W kosztorysie ofertowym Wykonawca powinien ująć wszelkie rodzaje i ilości robót, których wykonanie uzna za niezbędne do należytego wykonania zamówienia. Kosztorys ofertowy powinien zawierać ceny jednostkowe pozycji przedmiarowych oraz tabelę elementów scalonych. Brak kosztorysu nie będzie podstawą odrzucenia oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne postanowienia umowy określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/wolsztynp/bip/przetargi-oferty-ogloszenia/przetargi/rok-20152/bielnik.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wolsztynie ul. 5 Stycznia 5 64-200 Wolsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2015 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. 5 Stycznia 5 64-200 Wolsztyn I piętro pok. 32 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Rozwój działań adaptacyjnych do zmian klimatu na terenie gminy Wolsztyn. Zagospodarowanie terenów zielonych na działce nr 410/2 w Wolsztynie - Etap 1 Przygotowanie terenu
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY WOLSZTYN
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY WOLSZTYN
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.