Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-21
Iwanowice: Organizacja i przeprowadzenie kursów i warsztatów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iwanowicach etap I w ramach projektu pt: Czas na zmiany. Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Gminie Iwanowice
Numer ogłoszenia: 130877 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwanowice , Iwanowice Włościańskie 99, 32-095 Iwanowice, woj. małopolskie, tel. 012 3884003, faks 012 3884030.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwanowice.malopolska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów i warsztatów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iwanowicach etap I w ramach projektu pt: Czas na zmiany. Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Gminie Iwanowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PROGRAM OPERACYJNY - KAPITAŁ LUDZKI - AKTYWNA INTERGRACJA Tytuł projektu - Czas na zmiany. Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Gminie Iwanowice. Priorytet VII. Promocja integracji społecznej. Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji. Poddziałenie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt obejmuje lata 2010-2012 r. realizowany dla 49 uczestników ogółem. W każdym roku (grupa docelowa) Uczestnikami Projektu są osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, zameldowane/zamieszkujące w Gminie Iwanowice, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej i korzystają ze świadczeń pomocy społecznej - osoby bezrobotne, nieaktywne zawodowo, otoczenie osób wykluczonych społecznie. Przedmiot zamówienia realizowany będzie ściśle w ZADANIACH z podziałem na etapy w latach 2010-2012. 1. W 2010 r. zaplanowano ETAP I, który składa się z następujących ZADAŃ: 1)ZADANIE I - INDYWIDUALNE FORMY WSPARCIA PSYCHOLOGICZNEGO - indywidualne konsultacje psychologiczne dla 14 osób (Uczestników Projektu) w II i III kwartale 2010 r. Dwie indywidualne konsultacje z psychologiem po 1 godzinie dla 14 osób, łącznie 28 godzin. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie gminy Iwanowice. 2)ZADANIE II - TRENING KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH - dla 14 osób (Uczestników Projektu) w ilości 30 godzin. Dwie grupy po 7 osób, 15 godzin na grupę. Termin II i III kwartał 2010 r. Forma stacjonarna. Założenia: podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności umożliwiających powrót do życia społecznego w tym powrót na rynek pracy i aktywizację zawodową. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest do wyposażenia uczestników w publikacje dot. tematu zajęć. 3)ZADANIE III - USŁUGI WSPIERAJĄCE - warsztaty z doradcą zawodowym- dla 14 osób (Uczestników Projektu) w ilości 30 godzin. Dwie grupy po 7 osób, 15 godzin na grupę. Termin II-III kwartał 2010 r. Forma stacjonarna. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest do wyposażenia uczestników w publikacje dot. tematu zajęć. 4)ZADANIE IV - BADANIA PROFILAKTYCZNE - badania profilaktyczne lub specjalistyczne w związku z możliwością podjęcia zatrudnienia - dla 14 osób (Uczestników Projektu). Założenia: pakiet podstawowych badań - ogólne badania lekarskie, badania analityczne: morfologia, mocz, glukoza, lipidogram, hormony tarczycy, EKG, rentgen klatki piersiowej, cytologia. Termin II, III kwartał 2010 r. Forma stacjonarna. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie gminy Iwanowice. 5)ZADANIE V - KURS PRAWA JAZDY KAT. B - dla 9 osób (Uczestników Projektu) w ilości 30 godzin teoretycznych, 30 godzin praktycznych. Termin II, III kwartał 2010 r. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie gminy Iwanowice. W cenie oferty należy uwzględnić badania lekarskie oraz opłatę za 1 egzamin państwowy teoretyczny i 1 egzamin państwowy praktyczny przypadający na 1 osobę. 6)ZADANIE VI - KURS Z PODSTAW OBSŁUGI KOMPUTERA - dla 8 osób (Uczestników Projektu) w ilości 20 godzin. Termin II, III kwartał 2010 r. Forma stacjonarna. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest do wyposażenia uczestników w materiały szkoleniowe, publikacje dot. elementarnych podstaw z obsługi komputera. 7)ZADANIE VII - KURS NA OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO - dla 3 osób (Uczestników Projektu). Termin II, III kwartał 2010 r. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal. 8)ZADANIE VIII - CATERING - dla 7 osób (Uczestników Projektu) przez 12 dni - gorący posiłek (jedno danie obiadowe), susz konferencyjny (kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, 2 rodzaje soków, 3 rodzaje ciastek) na okres warsztatów. Termin II, III kwartał 2010 r. Usługa cateringu będzie realizowana w terminie i na miejscu realizacji usług: trening kompetencji i umiejętności społecznych, warsztaty z doradcą zawodowym. 9)ZADANIE IX - CATERING - dla 8 osób (Uczestników Projektu) przez 5 dni - susz konferencyjny (kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, 2 rodzaje soków, 3 rodzaje ciastek) na okres trwania kursu z podstaw obsługi komputera. Termin II, III kwartał 2010 r. Usługa cateringu będzie realizowana w terminie i na miejscu realizacji usługi: kurs z podstaw obsługi komputera..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1.Zamawiający dla ZADANIA V przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje wykupienie uzupełniających godzin praktycznych w ilości 5 godz. na osobę, łącznie 45 godzin.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.30.00.00 - Usługi pracy społecznej i podobnej 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 39.22.20.00 - Artykuły cateringowe 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 - (Załącznik nr 2 do SIWZ) 2)posiadania wiedzy i doświadczenie: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 - (Załącznik nr 2 do SIWZ) 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 - (Załącznik nr 2 do SIWZ) 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 - (Załącznik nr 2 do SIWZ) 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: 1)Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w formie spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń lub dokumentów, których wykaz zawiera ROZDZIAŁ VI SIWZ. 2)Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 3)Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 - (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 - (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 - (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 - (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - (Załącznik nr 1 do SIWZ) 2)Parafowany na każdej stronie egzemplarz umowy - (należy załączyć odpowiedni załącznik o którym mowa w ROZDZIALE XV pkt 3 zgodnie z realizowanym zadaniem), 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w tym przedłużenia terminu realizacji zamówienia tylko w przypadku wystąpienia okoliczności, które nie wynikają z winy Wykonawcy. 2.Zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia: 1)wady lub zmiany w przedmiocie programu realizacji o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany, 2)zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania usługi, 3)zmian w przedmiocie programu w wyniku zmian przepisów prawa, 4)rezygnacji z części usługi przez Zamawiającego/wprowadzenie usług zamiennych, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwanowice.malopolska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Iwanowicach, Iwanowice Włościańskie 99, 32-095 Iwanowice - pok. nr 2 (obok banku)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99 - pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROGRAM OPERACYJNY - KAPITAŁ LUDZKI - AKTYWNA INTERGRACJA Tytuł projektu - Czas na zmiany. Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Gminie Iwanowice Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałenie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Monitorowanie postępów językowych dzieci i opracowanie indywidualnych planów pracy dla dzieci potrzebujących dodatkowego wsparcia" realizowanym w ramach projektu "Przedszkolne lnkubatory..,"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, fakturowaniem, technikami sprzedaży i sprzedażą internetową"
- Świadczenie usług doradczych wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej
- Zorganizowanie i przeprowadzenie minimum 80 warsztatów kulinarnych dla dzieci w wieku szkolnym (klasy I-III oraz IV-VIII), a także przeprowadzenie 10 warsztatów dla realizatorów żywienia zbiorowego
- Przeprowadzanie specjalistycznych szkoleń w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w podziale na części.
- Kompleksowa organizacja i obsługa wydarzeń organizowanych w ramach projektu pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, (...)"
więcej: Artykuły cateringowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.