eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelecdostawy różnych materiałów do dializ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-10

Zgorzelec: dostawy różnych materiałów do dializ
Numer ogłoszenia: 130879 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu , ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7722858, faks 075 7750173.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.zgorzelec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy różnych materiałów do dializ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy różnych materiałów do dializ podzielone na 7 pakietów asortymentowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.24 - Igły do dializy 33.18.12.00 - Filtry do dializy 33.18.15.20 - Wyroby do dializy nerkowej 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 470,00 zł (słownie: sześć tysięcy czterysta siedemdziesiąt zł 00/100) w terminie do dnia 19.08.2009r. (w przypadku zabezpieczenia w formie pieniądza - decyduje wpływu wadium na rachunek Zamawiającego). Oferty zawierające poszczególne pakiety muszą być zabezpieczone wadium w wysokości odpowiedniej dla poszczególnych pakietów: - PAKIET NR 1 - 1 600,00 zł, - PAKIET NR 2 - 100,00 zł, - PAKIET NR 3 - 300,00 zł, - PAKIET NR 4 - 4 000,00 zł, - PAKIET NR 5 - 300,00 zł, - PAKIET NR 6 - 20,00 zł, - PAKIET NR 7 - 150,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego umiejscowiony w Banku PKO BP S.A. O/Zgorzelec nr konta 59 1020 2137 0000 9302 0071 3784. 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy. 5. Warunkiem uznania wniesienia wadium będzie załączony do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium do zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium musi zostać złożony w osobnej kopercie, załączonej do oferty. W przypadku trwałego załączenia w/wym. dokumentu do oferty - Zamawiający nie zwróci dokumentu Wykonawcy. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do składanej oferty - na zasadach określonych w punkcie jak wyżej. 6a. Wadium musi obejmować, co najmniej okres związania ofertą oraz winno być oznaczone tytułem bezwzględnej wymagalności, w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, pod rygorem nieważności. 6b. Wadium musi zawierać bezwarunkową gwarancję, płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych przepisami prawa zamówień publicznych, tj. gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie oraz gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: 1 Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartości dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wykaz musi zawierać co najmniej trzy pozycje - zał. nr 4a do SIWZ - wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie - np. referencje, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga złożenia niżej wskazanego oświadczenia: 2.1 Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.). Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą ma obowiązek przedstawić dokumenty potwierdzające spełnienie wyżej wskazanych wymogów w terminie 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. 2.2 szczegółowego opisu technicznego oferowanego przedmiotu zamówienia - np. katalog, ulotki informacyjne, prospekt, folder - potwierdzającego spełnienie wszystkich wymagań opisanych w zał. nr 3 do SIWZ, 2.3 próbki przedmiotu zamówienia - w ilościach wskazanych w zał. nr 3a do SIWZ - nie dotyczy pakietu nr 7. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt VIII przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożona oferta musi zawierać prawidłowo wypełnione i aktualne następujące dokumenty i oświadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartości dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wykaz musi zawierać co najmniej trzy pozycje - zał. nr 4a do SIWZ - wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie - np. referencje, c.1) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.). Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą ma obowiązek przedstawić dokumenty potwierdzające spełnienie wyżej wskazanych wymogów w terminie 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. c.2) szczegółowego opisu technicznego oferowanego przedmiotu zamówienia - np. katalog, ulotki informacyjne, prospekt, folder - potwierdzającego spełnienie wszystkich wymagań opisanych w zał. nr 3 do SIWZ, c.3) próbki przedmiotu zamówienia - w ilościach wskazanych w zał. nr 3a do SIWZ - nie dotyczy pakietu nr 7. Ponadto oferta musi zawierać: a) Wypełniony formularz oferty - zał. nr 2 do SIWZ, b) Wypełniony formularz cenowy - zał. nr 3 do SIWZ, c) Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 4 do SIWZ, d) Umowy spółki cywilnej - wraz z wszystkimi aneksami, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, e) Dowód wniesienia wadium - z dopiskiem PRZETARG MATERIAŁY DO DIALIZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.zgorzelec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście - Wielospecjalistyczny Szpital - SPZOZ w Zgorzelcu, Dział Zamówień Publicznych ul. Lubańska 11-12, pok59-900 Zgorzelec w cenie 11,60 zł brutto lub za zaliczeniem pocztowym - 73,06 zł brutto..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu, Dział Zamówień Publicznych pokój nr 8, ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec, I piętro biurowca.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW LINII TĘTNICZO-ŻYLNYCH - 2 RODZAJE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LINIA KRWI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IGŁY DO HEMODIALIZY - 3 RODZAJE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.24-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. walowy użytkowe - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DIALIZATORY - 3 RODZAJE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.12.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CEWNIKI DO HEMODIALIZY.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDŁUŻACZ DO DIALIZY Y.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARAT TYPU TIUTOL KF.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.