To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-24
Pruchnik: Sukcesywna dostawa betonu na potrzeby Urzędu Miejskiego w Pruchniku
Numer ogłoszenia: 130912 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95302 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruchnik, ul. Rynek 1/1, 37-560 Pruchnik, woj. podkarpackie, tel. 16 6236113, faks 16 6236130.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa betonu na potrzeby Urzędu Miejskiego w Pruchniku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa betonu na potrzeby Urzędu Miejskiego w Pruchniku (w roku 2012) - beton B-20* w ilości 500 m3 2. Dostarczany beton musi spełniać określone normy CE lub PN oraz posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty. Najważniejszym oznaczeniem jest znak świadczący o dopuszczeniu danego produktu do obrotu i stosowania w budownictwie. 3. Każda sukcesywna dostawa betonu, ilość oraz miejsce dostawy) będzie uzgadniana szczegółowo pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Realizacja dostaw rozpocznie się w terminie do 2 dni od telefonicznego, faksowego lub pisemnego złożenia zamówienia. 4. Odbiór każdej partii dostarczonego betonu musi odbywać się przy obecności upoważnionego przedstawiciela Urzędu Miejskiego w Pruchniku, po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.41.00 - Gotowa mieszanka betonu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEMYSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Przemyskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Przemyślu Sp. z o.o., ul. Sielecka 2, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 146580,00
Oferta z najniższą ceną: 146580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 159285,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.